Silfen Skrevet 24. august 2016 Forfatter #961 Del Skrevet 24. august 2016 Blitt litt fisking. Og litt tur. Sandnes i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. august 2016 Forfatter #962 Del Skrevet 24. august 2016 Forresten klarte jeg å dette i sjøen her på torsdag. God og brisen og i båt med naboen og andre venner. Lå til kai da. Husker ikke hva jeg drev på med men var på vei fra nabobåten og over i den vi var i og vips, lå jeg i Vågen og vaket. Ble relativt raskt hjulpet opp igjen. Klissvåt kan man si, glad mobilen lå igjen i båten. Og god og full som jeg var så ga jeg jo en beng i alt og alle, så jeg vrengte nå av meg alt det våte og tuslet splitter naken over i nabobåten for å hente tørre klær. Jadda. Jeg har fått høre det, for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 24. august 2016 #963 Del Skrevet 24. august 2016 Hahaha! Alltid vært min største frykt å falle i vannet når jeg må klatre over de båtene som står der med Zachen! Pisse redd for det på 17 mai når jeg måtte klatre over sånn 3 båter for å komme til den vi skulle være på. Kaldt, vått og jævligt tenker jeg meg at det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. august 2016 Forfatter #964 Del Skrevet 24. august 2016 Tror ikke det var så kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. august 2016 #965 Del Skrevet 24. august 2016 Haha, synes jeg ser for meg den båt-fra-båt-klatringa Den vil du nok få høre ei stund :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. august 2016 Forfatter #966 Del Skrevet 25. august 2016 Det jeg får høre mest er nå egentlig at ettersom natten fremskred og flere og flere mennesker dukket opp, så hjalp jeg både den ene og den andre over båtene. Haha, sa gutta, se på hon derre, tryner selv i sjøen for så å galant hjelpe alle andre til å komme trygt over. Så lo de. Masse. Folk ass! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. august 2016 #967 Del Skrevet 25. august 2016 Haha Vi hadde berner overbord.. men hun sank som en stein. Mannen måtte uti og hanke henne opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. august 2016 Forfatter #968 Del Skrevet 25. august 2016 Svømmer de ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. august 2016 #969 Del Skrevet 25. august 2016 Ikke vår iallefall... Mulig det var sjokket som traff henne. Hun ble litt ivrig og skulle skyndte seg å hoppe i land da vi fortøyde båten, så hun gikk rett ned mellom ripa og brygga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. august 2016 Forfatter #970 Del Skrevet 25. august 2016 Haha, må ha flytevest altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. august 2016 #971 Del Skrevet 25. august 2016 Du og berneren med flytevest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. august 2016 #972 Del Skrevet 25. august 2016 Gah, jeg er sykemeldt. Kjedelig. Bra jeg har Kg og netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. august 2016 Forfatter #973 Del Skrevet 25. august 2016 Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. august 2016 Forfatter #974 Del Skrevet 25. august 2016 Dagens magiske Ulriken. Og en sau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. august 2016 #975 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Vet ikke helt hva som skjer jeg, men kroppen min sier stopp og kødder skikkelig med meg. Er så slapp, og renner på do ca 15 ganger hver dag med sort vannaktig diare. Har alltid hatt mye magetrøbbel, men nå har det tatt seg opp mange nivåer. Trodde først det var stressmage, men nå har det pågått i 3 uker, har vært sykemeldt i to av de. Sårrævva blir jeg også av dette. Så, utredes for cøliaki og ulceriøs colitt.. Blæh. Endret 25. august 2016 av skruf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. august 2016 Forfatter #976 Del Skrevet 25. august 2016 Æh, det høres jo skikkelig kjipt ut. Håper de finner ut av det. Og en god barrierekrem til stumpen regner jeg med at du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. august 2016 #977 Del Skrevet 25. august 2016 Jupp, jeg kjøpte inotyol, super mot såre barnerumper! Så da funker det på min også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. august 2016 Forfatter #978 Del Skrevet 25. august 2016 Jeg er i himmelen og jeg laget den selv! Laget kjøttboller og stappe. Bakte en hel hvitløk og hev alt sammen opp i stappe med nypoteter og salt, pepper, fløte og smør. Men kjøttbollene .... aaaaahhh .... Ikke noe krydder, bare sweet baby rays bbqsaus, bacon, et egg, en løk og ost. Stekt i ovnen i ca 20 min. Jeg er så mett. Og har så lyst på mer. Kan spise til jeg dør. Nommenommenommenom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 25. august 2016 #979 Del Skrevet 25. august 2016 20 minutter siden, Silfen skrev: Jeg er i himmelen og jeg laget den selv! Laget kjøttboller og stappe. Bakte en hel hvitløk og hev alt sammen opp i stappe med nypoteter og salt, pepper, fløte og smør. Men kjøttbollene .... aaaaahhh .... Ikke noe krydder, bare sweet baby rays bbqsaus, bacon, et egg, en løk og ost. Stekt i ovnen i ca 20 min. Jeg er så mett. Og har så lyst på mer. Kan spise til jeg dør. Nommenommenommenom! Leverer du? Jeg suuuuuuuuuuuuulter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. august 2016 Forfatter #980 Del Skrevet 25. august 2016 Jeg er så rullemett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå