Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Ah.

Men likevel tror jeg du ser det som verre enn det det er. Man gjør oftest det. Ikke at jeg ikke tror det på at det er mye, altså. Men tenker litt at det kan hende du selv oppfatter det som enda verre fordi det er du som skal leve med det. Men skjønner at det er sårt, man vil jo helst ta seg best mulig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, jeg skjønner jo at man kanskje ser seg selv verre. Men jeg prøvde å ta bilder av lårene i dag fra siden og alt ble bare overskygget av leggene og jeg følte meg skikkelig fjortis og teit og stygg. Det er for så vidt ikke en følelse jeg har særlig ofte, da jeg er mer av whatever typen, I don't care liksom. Kanskje derfor det er rett i magen når hodet fucker seg på den måten, det er uvant.

Vet ikke hvorfor de ikke fikser legger. Men det er noe med at det ofte ikke blir bra og komplikasjonene er større enn vellykketheten.

Det er faktisk ikke bare bare å fikse på seg selv kirurgisk. Jeg skjønner faktisk at folk blir avhengig. Tar meg i å stå naken foran speilet og løfte litt her og stramme litt der og tenke at: dersom bare ... Som jo er en totalt unyttig tankegang. Jeg SKJØNNER jo at det er helt på trynet, men jeg tror jeg bare må gjennom denne biten også. Samtidig er det ikke så mange å snakke med slike tanker om og jeg tror vanlig respons er typ at de ikke skjønner hva man maser om bla bla ser bra ut bla bla. Så godt å kunne skrive litt fra seg her. Det er jo lettende det også. Kind of.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er vanskelig å ikke tenke på leggfiksing, når man har fått fikset på andre ting man var misfornøyd med. Mager trøst; men jeg kommer forhåpentligvis til å være i samme båt en gang i fremtiden. =P Så da kan vi klage sammen. :nigo:

Men sånn helt seriøst, så synes jeg du ser bra ut. Det kan gjerne føles som bla bla for deg, og det kan jeg egentlig godt forstå. Men jeg pleier ikke skryte av folk om jeg ikke mener det. Da holder jeg heller kjeft.

Ja, er alltid godt å få blåst ut et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, klage sammen høres ut som en bra deal. Men forhåpntligvis blir jeg ferdig med dette i hodet mitt aldeles snarest, så da kan jeg heller være den forståelsesfulle klagemuren din. :nigo:

Og takk. Skryt er alltid bra! Neida. Joda. Men sånn helt seriøst, så er det liksom noen man tar mer seriøst enn andre, om du skjønner. Her inne har jeg jo blottet både det ene og det andre. Men når jeg kommer bortover i altfor trange tights og tettsittende topp og pupper pakket inn i BH og da altså kroppen i alt annet og folk bare wow, så bra du ser ut, så står jeg mellom og ville rope WOOOPIE og karnøfle dem siden de ikke aner hva de snakker om. Bare LITT splittet personlighet, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kjenner til den følelsen der. Men prøver å holde fast i WOOPIE-følelsen, og ikke lysten til å karnøfle. Selv om jeg tar sånt med en klype salt, da. Men jeg har to gode venninner, som prøver å få meg til å fokusere på positive ting ved meg. Ting de kan få meg til å tro på, og så er de flinke til å unngå å si noe om de sidene ved meg jeg er misfornøyd med, siden de kjenner meg godt nok til å vite at jeg ikke vil tro dem på det.

Så etterhvert har jeg fått nok trygghet ved meg selv til å kle meg på måter som ikke skjuler meg (da måtte jeg iført meg telt =P), men som på en måte viser hvordan jeg er bygd, overvekt og alt. Så det å få ros, skal ikke undervurderes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å få komplimenter av de jeg henger med i det daglige. Noe som for så vidt er greit, men jeg tror at om jeg hadde spurt om noe, så hadde jeg fått ærlige kommentarer. Så det er greit med de som er realistiske, uten å være slemme. I fylla derimot, gir jeg komplimenter til alt og alle, visstnok, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Silfen skrev:

Pleier ikke å få komplimenter av de jeg henger med i det daglige. Noe som for så vidt er greit, men jeg tror at om jeg hadde spurt om noe, så hadde jeg fått ærlige kommentarer. Så det er greit med de som er realistiske, uten å være slemme. I fylla derimot, gir jeg komplimenter til alt og alle, visstnok, haha.

HAHA! Sånn er jeg også. Er bare sååå glad i alle jeg ser, og spesielt i dem som sier to ord til meg. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Silfen skrev:

Jeg får kjeft. Ååååh, du snakker til ALLE!

O.o Hvem kjefter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelig med komplimenter da :) 

Jeg har som en greie å gi komplimenter hver dag, ikke sånn falskt opplegg, men sånn f.eks til en kollega at hun var så fin på håret, eller at en bluse er fin og kledelig. Eller til de eldre jeg jobber med. 

Har søren meg holdt på i 3 timer nå med å hjelpe eldstejenta med å pakke ned og sortere klær. Klesskapet hennes tok jo aldri slutt! Ikke ryddet og sortert klærne sine siden hun gikk i 7ende.... Ble en stooor pose til fretex og masse klær til lillesøstrene! Og jeg utviklet akutt støvallergi. Nå skjønner jeg hvorfor hun til enhver tid hadde et lass med klær på gulvet. Det var fullt i skapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Raven Emerald skrev:

O.o Hvem kjefter?

Skotten for eksempel. You're always picking up strays ... Eller naboen, måååå du snakke til alle, omg, du er så teit! Happybrisen silf til alle jentene: så fin kjole, så fin nese, ååååh, det var fin bukse, du er så fin på håret, flott sminket etc etc etc, og naboen bare :rolleyes:.

2 minutter siden, skruf skrev:

Det er hyggelig med komplimenter da :) 

Jeg har som en greie å gi komplimenter hver dag, ikke sånn falskt opplegg, men sånn f.eks til en kollega at hun var så fin på håret, eller at en bluse er fin og kledelig. Eller til de eldre jeg jobber med. 

Har søren meg holdt på i 3 timer nå med å hjelpe eldstejenta med å pakke ned og sortere klær. Klesskapet hennes tok jo aldri slutt! Ikke ryddet og sortert klærne sine siden hun gikk i 7ende.... Ble en stooor pose til fretex og masse klær til lillesøstrene! Og jeg utviklet akutt støvallergi. Nå skjønner jeg hvorfor hun til enhver tid hadde et lass med klær på gulvet. Det var fullt i skapet. 

Det er bra å gi komplimenter. Jeg øver meg på å bli bedre til det selv og ikke bare å fylla.

Skaprydding har vi nettopp hatt også, ble en del klær. Det er lurt å få gitt videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Silfen skrev:

Skotten for eksempel. You're always picking up strays ... Eller naboen, måååå du snakke til alle, omg, du er så teit! Happybrisen silf til alle jentene: så fin kjole, så fin nese, ååååh, det var fin bukse, du er så fin på håret, flott sminket etc etc etc, og naboen bare :rolleyes:.

Det er bra å gi komplimenter. Jeg øver meg på å bli bedre til det selv og ikke bare å fylla.

Skaprydding har vi nettopp hatt også, ble en del klær. Det er lurt å få gitt videre.

Spent på hva som venter meg når jeg kommer hjem fra dagvakt i morgen....jeg har gitt henne beskjed om å komme seg opp tidlig og begynne å pakke bøkene sine, og ellers ting&tang. Mistenker at hun prioriterer 10 pappesker med bøker.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke forundre meg om hun ender opp med 10 esker bøker i flyttelasset...

Hun klarer ikke velge sier hun. Det blir som om noen skulle spørre meg om hvem jeg ville valgt mellom henne og søstera.

Jupp, hun har et nært kjærlighetsforhold til bøkene sine!

F.eks så var hun nettopp i London i ei uke. Kom hjem med 3 truser, en øyeskyggepalett, 1 kjole og 8 bøker. 

(tror hun har arvet mor si)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hennes forsvar så var de fra VS da :)

Men ja, hun prioriterer pengene sine på bøker. 

Kjenner meg igjen, husker jeg selv kunne spise makaroni i ei uke bare sånn at jeg kunne kjøpe meg ei bok jeg hadde lyst på da jeg studerte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, VS er jo littegrann annerledes. Jeg liker bøker selv, men ikke SÅ mye. Dessuten finnes jo amazon og bibliotek osv. Ikke at jeg er så shoppegal at det gjør noe, men det er jo alltids noe man kan plukke opp utenlands. Jeg ba skotten om lemsip og repsil da han kom sist, haha. Så nå er vi klar for forkjølelsessesongen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på amazon er faste julegaver og bursdagsgaver :)

4 av de bøkene var signerte, av favorittforfatterene, så det var jo et kupp! 

Blæh, jeg synes det er vemodig at hun skal flytte. Selv om jeg gleder meg på hennes vegne til å starte på studentlivet og voksenlivet. 

Fikk flashbacks til da hun var lita da vi satt på rommet hennes og sorterte klær... Den Abba-sangen Slipping through my fingers  runget i ørene mine... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå skal jeg køye. Dagvakt truer i morgen og klokka ringer 5.30 :( 

Sove godt da Silfen!

Don´t let the bedbugs bite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart når de vokser til. Godt og trist på en gang.

Sov godt, håper jeg og sover bedre enn i natt, halv fem våknet jeg og ble liggende og glo på mobilen et par timer. Så mye for kanogangsperr liksom. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...