Severus Skrevet 9. oktober 2016 #1181 Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har begynt å bruke havrefløte i de rettene jeg ikke bruker melk i, jeg klarer ikke den feite kremfløten. Føler at fettet pipler ut av maten når jeg bruker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter #1182 Del Skrevet 9. oktober 2016 Det så snadder ut. Lenge siden jeg har laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 9. oktober 2016 #1183 Del Skrevet 9. oktober 2016 11 timer siden, Silfen skrev: Sent, tidlig, uansett inneholdt det for mye alkohol, frk k. 😂 Så bra du har fått drugs, skruf. Sa de noe om forventet virkning? 2000 er insane. Virkelig godt det kan fås på blå ja. Merket dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter #1184 Del Skrevet 10. oktober 2016 Ble fjell i går også. Skåldalstinden tror jeg det het. Kastet inn håndkleet litt før toppen fordi hoften streiker igjen. Tror en muskel inni der klemmer på isjasnerven, dødsdigg. Står som ei krøkke på bildet fordi jeg står og masserer ræven min, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #1185 Del Skrevet 13. oktober 2016 Da var det gjort. Sitter på i bilen her om dagen og alle sitter og spiller pokemon og ingress. Jeg var helt i tvinne tomler modus. Så smeller det fra iben: men mamma, du har en pokemonbruker på googlekontoen din som jeg brukte før. Oooooki da ... *download* Hektet much? Neeeeeeida. Tirsdag var iben og jeg på fløyen, med poking før og etter. I går var vi på fjellet med folk, alle gikk med trynet i mobilen. I dag var vi på enda et fjell men først skulle vi egentlig innom akvariet. Dit kom vi aldri, for vi ble gående og vente på en mr mime som aldri spawnet ... Meeeeen .... Ti timer ute tirsdag med 1.8 mil gått, ti timer i dag og to mil. Og i går havnet jeg med en gjeng padder, aka grønne laget på ingress, sammen med kompis. Dvs jeg poket, de gjorde begge deler, hehe. Blitt en hel shitload med gåing for å si det slik. Akkurat nå ligger jeg og dør på sofaen. Noen bilder blir det. Seff. Iben og litt greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 14. oktober 2016 #1186 Del Skrevet 14. oktober 2016 Shit! Så fint det var ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #1187 Del Skrevet 14. oktober 2016 Veldig fint ja. Dette er favorittstedet mitt, konkluderte iben med, mens hun klaget over at det var så langt å gå opp. Lurer på om det heter langelifjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. oktober 2016 #1188 Del Skrevet 14. oktober 2016 Herlige bilder! Særlig der du klamrer deg fast til trestammen Elsker navnet til datteren din forresten, skikkelig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #1189 Del Skrevet 14. oktober 2016 Iben som klamrer seg. Hun var sliten på vei ned og måtte kose på litt mose. Så ut som en panter der hun lå henslengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. oktober 2016 #1190 Del Skrevet 14. oktober 2016 Haha, herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 14. oktober 2016 #1191 Del Skrevet 14. oktober 2016 Ååå, skulle gjerne vært med på fjelltur! Det ser så idyllisk ut på bildene dine. =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 14. oktober 2016 #1192 Del Skrevet 14. oktober 2016 Dessuten ser jeg at jeg skal komme til deg på middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #1193 Del Skrevet 14. oktober 2016 Det har vært fine turer de siste dagene. Mye unger med på bilder så ikke så mye å dele, hehe. Middag kan avleveres, fanger stadig folk med mat, litt typ pokemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 14. oktober 2016 #1194 Del Skrevet 14. oktober 2016 5 timer siden, Silfen skrev: Det har vært fine turer de siste dagene. Mye unger med på bilder så ikke så mye å dele, hehe. Middag kan avleveres, fanger stadig folk med mat, litt typ pokemon. Lurer på hva mitt Pokemon-navn ville vært. Satser på Ravenous. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #1195 Del Skrevet 14. oktober 2016 http://pizza.sandwich.net/poke Mitt ble Mewrino. Er visst australsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 14. oktober 2016 #1196 Del Skrevet 14. oktober 2016 Mitt ble Mootwo. Tipper jeg ser ut som ei ku. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #1197 Del Skrevet 14. oktober 2016 Eller fordi du drikker to moooohiitos i slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. oktober 2016 #1198 Del Skrevet 14. oktober 2016 Mitt ble Starbra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 14. oktober 2016 #1199 Del Skrevet 14. oktober 2016 13 minutter siden, Silfen skrev: Eller fordi du drikker to moooohiitos i slengen. Den forklaringen likte jeg bedre. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #1200 Del Skrevet 14. oktober 2016 Jeg har de beste forklaringene. Dog litt misunnelig på skruf, som tydeligvis har stjerner i bhen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå