Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å bruke havrefløte i de rettene jeg ikke bruker melk i, jeg klarer ikke den feite kremfløten. Føler at fettet pipler ut av maten når jeg bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Silfen skrev:

Sent,  tidlig,  uansett inneholdt det for mye alkohol,  frk k. 😂

Så bra du har fått drugs,  skruf.  Sa de noe om forventet virkning?  2000 er insane.  Virkelig godt det kan fås på blå ja.  

Merket dette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fjell i går også.  Skåldalstinden tror jeg det het.  Kastet inn håndkleet litt før toppen fordi hoften streiker igjen.  Tror en muskel inni der klemmer på isjasnerven,  dødsdigg. :Knegg:  

Står som ei krøkke på bildet fordi jeg står og masserer ræven min,  haha.  

received_10153701876461582.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort.  Sitter på i bilen her om dagen og alle sitter og spiller pokemon og ingress.  Jeg var helt i tvinne tomler modus. Så smeller det fra iben:  men mamma,  du har en pokemonbruker på googlekontoen din som jeg brukte før. Oooooki da ... *download*  Hektet much?  Neeeeeeida.  Tirsdag var iben og jeg på fløyen,  med poking før og etter.  I går var vi på fjellet med folk,  alle gikk med trynet i mobilen. I dag var vi på enda et fjell men først skulle vi egentlig innom akvariet.  Dit kom vi aldri,  for vi ble gående og vente på en mr mime som aldri spawnet ...

Meeeeen .... Ti timer ute tirsdag med 1.8 mil gått,  ti timer i dag og to mil.  Og i går havnet jeg med en gjeng padder,  aka grønne laget på ingress,  sammen med kompis.  Dvs jeg poket,  de gjorde begge deler,  hehe.  Blitt en hel shitload med gåing for å si det slik.  Akkurat nå ligger jeg og dør på sofaen. :nigo:

Noen bilder blir det.  Seff.  Iben og litt greier. 

FB_IMG_1476389335746.jpg

FB_IMG_1476389301737.jpg

FB_IMG_1476389289284.jpg

FB_IMG_1476389279078.jpg

FB_IMG_1476389317827.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fint ja.  Dette er favorittstedet mitt,  konkluderte iben med,  mens hun klaget over at det var så langt å gå opp. :Knegg:  Lurer på om det heter langelifjellet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder! Særlig der du klamrer deg fast til trestammen :fnise:

Elsker navnet til datteren din forresten, skikkelig fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iben som klamrer seg.  Hun var sliten på vei ned og måtte kose på litt mose.  Så ut som en panter der hun lå henslengt. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært fine turer de siste dagene.  Mye unger med på bilder så ikke så mye å dele,  hehe.  

Middag kan avleveres,  fanger stadig folk med mat,  litt typ pokemon. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Silfen skrev:

Det har vært fine turer de siste dagene.  Mye unger med på bilder så ikke så mye å dele,  hehe.  

Middag kan avleveres,  fanger stadig folk med mat,  litt typ pokemon. :Knegg:

Lurer på hva mitt Pokemon-navn ville vært. Satser på Ravenous. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, Silfen skrev:

Eller fordi du drikker to moooohiitos i slengen. :Knegg:

Den forklaringen likte jeg bedre. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de beste forklaringene.  Dog litt misunnelig på skruf,  som tydeligvis har stjerner i bhen sin.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...