skruf Skrevet 1. august 2016 #861 Del Skrevet 1. august 2016 Her skinner sola i vinduskarmen og katten maler som aldri før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. august 2016 Forfatter #862 Del Skrevet 1. august 2016 2 minutter siden, skruf skrev: Gjett da, ikke rart mannen hadde magesmerter, han hadde pøkkings meg en blindtarmbetennelse! Så, nå har jeg nettopp vært på sykebesøk.. Er du riktig jævlig med ungen nå, så skylder du på henne. Så gjør hun aldri noe galt igjen. Håper det går bra med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. august 2016 #863 Del Skrevet 1. august 2016 Hun fikk litt spader i morges da han dro til sykehuset ja....var helt sikker på at det var hennes feil. Men faren fikk så vondt av henne så han bedyret at det ikke var hennes feil.. så blir nok å se frem til flere rampestreker fra henne. Innerst inni så elsker han alle disse påfunnene hennes. Bruker alltid å spørre henne ved middagsbordet om hun har gjort noen rampestreker idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. august 2016 #864 Del Skrevet 1. august 2016 3 minutter siden, Raven Emerald skrev: Uffda, går det bra med ham nå? Ble det akutt? @Silfen Regner her også... Og blåser kald vind. Så det er så utrivelig å sitte ute. =P Men det er sommer enda, så jeg trasser, og sitter ute og hutrer. For om sommeren SKAL man liksom sitte ute og hygge seg. =P Må gå inn i blant for å få varmen, da... =P Fikk tatt blindtarmen før den sprakk heldigvis. Han har gått å kjent på ubehag i magen siden igår, og i natt ble det ille. Han trodde først han var forspist (veldig glad i mat og søte saker....), men da det tilspisset seg så skjønte han hva det var. Så nå har vi matchende arr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 1. august 2016 #865 Del Skrevet 1. august 2016 Et øyeblikk siden, skruf skrev: Fikk tatt blindtarmen før den sprakk heldigvis. Han har gått å kjent på ubehag i magen siden igår, og i natt ble det ille. Han trodde først han var forspist (veldig glad i mat og søte saker....), men da det tilspisset seg så skjønte han hva det var. Så nå har vi matchende arr Du også har tatt blindtarmen? =) Jeg har heldigvis sluppet unna så langt. Men hadde helt hetta for å få det for noen år tilbake. Ingen grunn til det, men jeg var skikkelig redd for at den skulle sprekke, sånn at det skulle bli dramatisk. =P Aner fortsatt ikke hvorfor jeg hadde den skrekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. august 2016 #866 Del Skrevet 1. august 2016 1 minutt siden, Raven Emerald skrev: Du også har tatt blindtarmen? =) Jeg har heldigvis sluppet unna så langt. Men hadde helt hetta for å få det for noen år tilbake. Ingen grunn til det, men jeg var skikkelig redd for at den skulle sprekke, sånn at det skulle bli dramatisk. =P Aner fortsatt ikke hvorfor jeg hadde den skrekken. Tok blindtarmen da jeg var 12, var helt sinnsykt vondt husker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 1. august 2016 #867 Del Skrevet 1. august 2016 Et øyeblikk siden, skruf skrev: Tok blindtarmen da jeg var 12, var helt sinnsykt vondt husker jeg. Usj, stakkar. Det er liksom ekstra dramatisk for barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. august 2016 Forfatter #868 Del Skrevet 1. august 2016 Ikke nok med matchende grilldresser liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. august 2016 #869 Del Skrevet 1. august 2016 Grilldress får bli i neste runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. august 2016 #870 Del Skrevet 1. august 2016 1 time siden, skruf skrev: Gjett da, ikke rart mannen hadde magesmerter, han hadde pøkkings meg en blindtarmbetennelse! Så, nå har jeg nettopp vært på sykebesøk.. Da tror jeg kanskje du kan erklære poden eller podinnen som en del av familien igjen. Det var IKKE syltetøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. august 2016 #871 Del Skrevet 1. august 2016 1 time siden, Raven Emerald skrev: Du også har tatt blindtarmen? =) Jeg har heldigvis sluppet unna så langt. Men hadde helt hetta for å få det for noen år tilbake. Ingen grunn til det, men jeg var skikkelig redd for at den skulle sprekke, sånn at det skulle bli dramatisk. =P Aner fortsatt ikke hvorfor jeg hadde den skrekken. Vi er flere. Jeg var panisk redd for det da jeg var 14 og skulle reise alene. "Hva om jeg får blindtarmsbetennelse på turen???" Jeg tror kanskje jeg er god til å krisemaksimere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. august 2016 #872 Del Skrevet 1. august 2016 3 minutter siden, Cata skrev: Da tror jeg kanskje du kan erklære poden eller podinnen som en del av familien igjen. Det var IKKE syltetøyet. Haha, ja! Uff, stakkars, fikk vondt av henne da hun trodde det var hun som hadde forårsaket dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 1. august 2016 #873 Del Skrevet 1. august 2016 53 minutter siden, Cata skrev: Vi er flere. Jeg var panisk redd for det da jeg var 14 og skulle reise alene. "Hva om jeg får blindtarmsbetennelse på turen???" Jeg tror kanskje jeg er god til å krisemaksimere. Jeg også. Jeg har helt hetta for alt mulig. =P Var i Tivolii, og hadde høydeskrekk på vegne av alle dem som var oppe i høyden. For de har jo tydeligvis ikke vett til å ha høydeskrekk selv. Så for meg at de kom haglende ned en etter en... =P Men sånn er det å ha nerver av bomull. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. august 2016 Forfatter #874 Del Skrevet 1. august 2016 Bomull er jo ganske greit da, mykt og godt å lande på. Verre med papir eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. august 2016 #875 Del Skrevet 1. august 2016 2 timer siden, Raven Emerald skrev: Jeg også. Jeg har helt hetta for alt mulig. =P Var i Tivolii, og hadde høydeskrekk på vegne av alle dem som var oppe i høyden. For de har jo tydeligvis ikke vett til å ha høydeskrekk selv. Så for meg at de kom haglende ned en etter en... =P Men sånn er det å ha nerver av bomull. =P Tror jeg leder på "pyse" altså. Hvem andre har du møtt som har svimt av på kino under en sykehusscene? Det var ikke en gang blod involvert... OK, strengt tatt har du vel ikke møtt meg heller, men poenget er der like forbaska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. august 2016 Forfatter #876 Del Skrevet 1. august 2016 Hahaha, du har ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 1. august 2016 #877 Del Skrevet 1. august 2016 1 minutt siden, Cata skrev: Tror jeg leder på "pyse" altså. Hvem andre har du møtt som har svimt av på kino under en sykehusscene? Det var ikke en gang blod involvert... OK, strengt tatt har du vel ikke møtt meg heller, men poenget er der like forbaska. Nei, den var ny for meg. Haha, jeg elsker å se skumle filmer, bare at jeg sitter bakom en pute det meste av tiden. Hostel er en favorittskrekkfilm jeg ikke tør å se på når jeg ser den. =P Har sett den en gang, og selv om jeg vet hva som skjer, får jeg meg ikke til å FAKTISK se den igjen. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. august 2016 #878 Del Skrevet 1. august 2016 Et øyeblikk siden, Silfen skrev: Hahaha, du har ikke det? Jo!! I filmen "Junior" med Arnold Scwarzenegger så får han en sprøyte i magen. Det ble for sterk kost og jeg flatet øyeblikkelig ut. (Jeg hadde sannsynligvis god hjelp av stramme muskler etter en typisk "skrive masse" eksamen før på dagen, men sprøyta tror jeg tok siste stikk...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. august 2016 Forfatter #879 Del Skrevet 1. august 2016 Det der er verre enn meg, haha. My gawd. Eller, verre enn hvordan jeg var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. august 2016 #880 Del Skrevet 1. august 2016 Det var litt småpinlig. Og så var det veldig ugreit i bussen på vei hjem fra byen etterpå. Var livredd for å svime av der (det ville nemlig vært enda mer pinlig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå