Gå til innhold

Når hadde dere voksne sex, en sytten åring lurer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var nitten og et halvt, i 2004.

Hadde kjent ham i en uke eller to, og det var veldig tydelig hva han ville. Men jeg ville jeg også, så da ble det sånn.

Så ham en gang etter det.

Anonymkode: 8be68...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var 17 år gammel.

Vi var ikke i et forhold på tidspunktet, og har knapt snakket sammen siden. Det var faktisk en veldig fin opplevelse, og jeg ville ikke endret noe. Det betyr ikke at jeg anbefaler å miste jomfrudommen utenfor forhold, ei heller at det skal være en du er knyttet til. Men første gang er første gang, og om man så er i et forhold er sjansen marginal for at det er ens livspartner, så det spiller i det hele tatt liten rolle. Det å miste jomfrudommen handler fullt og helt om hva man gjør det til. 

Er 25 nå. Synes det var en ok alder å debutere, og de fleste jeg kjenner var rundt der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 18 år, og gjorde det med ei jeg hadde kjent i lang tid, følte meg trygg på og som potensielt kunne bli en kjæreste.

Gjorde en del annet før det, men ville være helt trygg og komfortabel før jeg faktisk tok det hele veien. I tillegg til at jeg var uhelbredelig klein med jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18 og hadde vært sammen ned kjæresten min i ca 1 mnd, men kjent ham nesten et år. Hadde gjort litt før det med en annen fyr, men ikke penetrering.  Kjæresten var 19 og "sykt" erfaren, for han hadde hatt sex med én annen. Er 33 nå.

Jeg var ikke noe unormal i min vennegjeng hverken ene eller andre veien, tror de fleste var mellom 16 og 20 første gang de hadde sex. De fleste begynte med en kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang jeg hade sex var når jeg var 16-17. er 19 år.   Har  hatt  16 partnere. 

Anonymkode: 4b21a...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 13 og kjæresten min 14. Vi hadde vært sammen i 6mnd. Forholdet varte til jeg var 18. Vi brukte alltid kondom.

Var en veldig fin opplevelse. 😊 

D35

Anonymkode: fd4e8...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå følte jeg meg gammel, selv om jeg bare er 24 :P

Jeg var 20 første gangen. 

Anonymkode: 01c5b...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg lurer på om når tid dere voksne hadde sex for første gang? Mange mener at voksne ikke fokuserte så mye på sex så mye som ungdommer gjør nå. Sex var noe man ikke snakket så mye om eller utførte før man ble gift(eller hadde hatt et skikkelig forhold) Var det slik at dere voksne hadde one night stand?

 

Anonymkode: ad14b...cca

Jeg er 40. Hadde sex første gang da jeg var 17-18... 

Det er riktig det at før var det vanligere å vente til man ble gift eller at man giftet seg "når man havnet i ulykka" men da skal vi tilbake til for eksempel 20-30-40 og 50 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 38 år her. Jeg hadde sex første gang da jeg var 18 år, med en ONS.

Folk har alltid vært opptatt av sex, forskjellen nå er at det er mer åpenhet og mer omtalt i media, både sosiale media og TV/film etc. Og her, f.eks.

Før internett og TV, hadde man vel bare "herremagasiner" å kikke i osv, men sex har alltid opptatt folk likevel.

Min bestemor (f. 1915) var 7 mnd på vei da hun giftet seg... Så folk hadde absolutt sex før ekteskapet før også, selv om man liksom ikke skulle det.

Anonymkode: 9d9a3...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg lurer på om når tid dere voksne hadde sex for første gang? Mange mener at voksne ikke fokuserte så mye på sex så mye som ungdommer gjør nå. Sex var noe man ikke snakket så mye om eller utførte før man ble gift(eller hadde hatt et skikkelig forhold) Var det slik at dere voksne hadde one night stand?

 

Anonymkode: ad14b...cca

Vi som er "voksne" nå med ungdom som barn er gjerne mellom 40 og 55. Ikke 80 som en skulle tro ut i fra hvordan du tror vi levde.

Er selv 50. Sex snakket vi masse om og utførte mange ganger før jeg ble gift.

Det var nok ikke særlig mindre fokus enn i dag.

Var selv ikke av de kjappeste og var 16 første gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du fikk meg til å kjenne meg gammel, kompis.

Jeg var 20 år, det var en ons og det var på høy tid å få det overstått. Det var nemlig i seineste laget for en 70- tallskis. et sted mellom 17 og 18 ville vært det naturlige, men alt fra 15 til 19 var vel vanlig.

Jeg innbiller meg ikke at folk var så ufattelig pripne "før i tiden" heller. Det var mange av de 20- 22 års inngåelsene  av ekteskap som fant sted "foran børsemunningen" - dvs at bruda var gravid.

Sex er med andre ore ikke en ny oppfinnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med kjæresten min to måneder før jeg fylte 16. Vi var sammen i snaue to år. Jeg blir 25 i år. Selvom han var en dust, var det med noen som betydde en del for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi "gamlinger" var også opptatt av sex da vi var ungdom, og er vel forsåvidt det enda :ler: 

jeg var 17 år første gang. Men hadde venninner som var helt nede i 12 (!) årsalderen, første gangen.

er 27 år nå

Anonymkode: 3320b...061

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var 14. Fyller 26 om to uker, så regner med jeg kvalifiserer som voksen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32. Var 14 da jeg hadde sex første gang. Vi var like opptatt av sex som dere er ;)

Anonymkode: 3dc0c...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose

Var vel 15-16 første gang jeg hadde frivillig sex. Var med en jeg var sammen med i 2 år. Husker han var så nervøs at han sølte Fanta i hele senga rett før :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 år gammel og fortsatt jomfru, gutt.

Anonymkode: a0b6c...964

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...