Gå til innhold

Liker dere shavet penis eller med hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overalt? Rundt penis og balla? Hvordan er det egentlig man får glatt rundt balla?

Anonymkode: e3229...3ec

Er ikke mann så hvordan de får det til er jeg ikke sikker på, men har sett min x løfte på baller å alt når han shavet.

 

Og overalt ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke glattbarbert?

Anonymkode: e3229...3ec

Kan bare svare for meg selv , men for det første så ser det unaturlig ut. Barnslig på et vis. Det er mer mandig med noe hår i hvert fall . Liker det stusset eller naturlig . Samme gjelder øvrig kroppshår på menn . Har man ikke så mye kroppshår , så er det greit , har mann mye , så er det også greit. 

Kjæresten min er veldig hårete , han stusser brystet , magen og underlivet . Hadde vært veldig merkelig om han plutselig stilte opp med glattbarbert pung mm. 

Når det er sagt , så likte jeg barberte underliv på menn i tjueårene , men nå når jeg er snart førtis , så gi meg en MANN . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt glatt, baller, rundt penis og bak. 

Anonymkode: 661d1...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig. Glattbarbert er rett og slett avtennende og gir meg litt brekninger.. Hvorfor gjøre seg mindre mandig med vilje?

Anonymkode: 8f1ca...7c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimmet. Jeg går ikke akkurat inn for å ha sex med en gutt som ikke har kommet i puberteten. Så ja, hår, men trimmet og fresht dernede takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Dette bryr jeg meg veldig lite om... Kanskje greit at det ikke er MASSE hår, men ellers får han gjøre som han selv ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 22. mai 2016 at 22.23, AnonymBruker skrev:

Hei! Dere damer, hvordan penis foretrekker dere? At den er shavet helt? Eller en med litt hår rundt balla? Eller mye hår?

Anonymkode: e3229...3ec

Jeg foretrekker hår, men ikke for mye! Samboeren min er blind, så jeg tør ikke la han shave for mye i frykt for uhell. Derfor er det ofte jeg som gjør det, og da blir det bare en liten stuss i ny og ne. Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt glatt, baller, rundt penis og bak. 

Anonymkode: 661d1...7c7

Bak hvor da? Skal det være helt glatt i rumpa? Fordi jeg har hår der grunnet jeg ikke får shavet rumpa selv :)

Anonymkode: e3229...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, tweet skrev:

Jeg foretrekker hår, men ikke for mye! Samboeren min er blind, så jeg tør ikke la han shave for mye i frykt for uhell. Derfor er det ofte jeg som gjør det, og da blir det bare en liten stuss i ny og ne. Hehe. 

Haha, hvordan har dere sex da? Om han er blind altså.

Anonymkode: e3229...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, hvordan har dere sex da? Om han er blind altså.

Anonymkode: e3229...3ec

Vi har da sex som alle andre, regner jeg med :P Bare litt mer føling fra hans side, og det har jeg ingenting i mot ;) Men helt ærlig, så tenker jeg ikke over at han er blind og kan ikke si det er noen stor forskjell mellom blind og seende i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke shavet, det blir unaturlig at han er helt hårløs der nede men har veiviser og hår på brystet. Liker at det er trimmet rundt penis og om han vil ha ballekos så shaver han der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes balla mi er så glatt og deilig når den er shavet :D tror jeg skal gå shave den nå. Kjøpte masse engangshøvler sist jeg var og handlet i sverige og de fungerer overraskende bra som balle og pikk-shavere.

Anonymkode: fc028...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

Litt trimmet ihvertfall er ganske greit, vil kunne deepthroate uten å få hår i tennene liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt: der han vil ha tunga mi, skal det være barbert. Så kan han jo bestemme selv :)

"Dotten" over penis kan godt stusses med saks e.l., det bør ikke være for langt.

Anonymkode: 26330...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Eighth Planet skrev:

Stusset!

Hva er forskjell på stusset og glattbarbert?

Anonymkode: e3229...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er forskjell på stusset og glattbarbert?

Anonymkode: e3229...3ec

Glattbarbert = ikke hår.

stusset = hår som er klippet litt. Du tar som regel tuppene så det blir lik lengde. Det er sånt som er vanlig når man klipper seg (på hodet) hos frisør. 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...