Gå til innhold

Nervøs i datingfasen og føler ikke vi blir kjent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ble singel etter et kjempelangt forhold for ca et halvt år siden. Han var min første kjæreste og eneste erfaring før nå. Nå har jeg datet 6 forskjellige menn ( 4 som kun ble med èn date, og to jeg datet over et par måneder). Det som er, er at jeg blir så nervøs at jeg har problemer med å være meg selv og føler at jeg ikke blir ordentlig kjent med noen av dem. I ettertid sitter jeg oftest å tenker på hvor teit/dum/rar jeg var, enn hvor hyggelig daten var. Det jeg lurer på, er om det er meg som er problemet eller om de jeg møter bare ikke er rett for meg? Jeg synes jeg hele tiden hører om folk som møter mennesker de "klaffer med med én gang" eller at det føles som at de har kjent dem hele livet... Er det normalt at man er sykt nervøs i begynnelsen og det tar tid å bli kjent? Eller har jeg bare ikke møtt den rette enda?

Anonymkode: 580d2...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er normalt ja. Jeg er autist og er dødsliten etter sånne anledninger. Er bare øving som skal til.

Heldigvis er du kvinne er værst for menn. Som må på en måte styre showet.

Anonymkode: 8abad...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er normalt ja. Jeg er autist og er dødsliten etter sånne anledninger. Er bare øving som skal til.

Heldigvis er du kvinne er værst for menn. Som må på en måte styre showet.

Anonymkode: 8abad...8a2

Ok bra vi er flere! For jeg får inntrykk av at ingen andre blir så nervøse og at det er noe "feil" med meg og de jeg dater.. Og det tar lenger tid for meg å bli kjent med dem på grunn av nervøsiteten

Anonymkode: 580d2...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble like nervøs som deg, selv om det var personer jeg i utgangspunktet likte godt og hadde snakket en del med. Satt igjen med samme følelsen som du har. Men når jeg traff han jeg er sammen med nå var jeg ikke nervøs i det hele tatt før første date, fordi jeg bare følte på meg at det var riktig. Det klaffet med en gang og føltes som vi hadde kjent hverandre hele livet ;) Tror derfor du bare ikke har møtt den rette enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...