Gå til innhold

er det naivt å tro man kan finne en dud som er....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det naivt å tro at man kan finne en dud som er : over 30 , er empatisk, reflektert, lite overfladisk, trofast, grei, morsom,humoristisk, barnslig men ansvarsfull,  lite selvhøytidelig, som gjerne har vært ute en vinternatt før, men som helst er ferdig med fyll og rus og party, en som er på jakt etter et forhold som skal vare og som ønsker å gå inn 100 prosent, en som er gla i barn, en som har noe å gi, og som ikke er så firkanta og streit i hue, men som likevel ikke er heelt på bærtur...

 

eller er dette for mye å be om rett og slett....?

 

 

 

 

Anonymkode: 62132...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer nok an på hva du legger i at han skal være «ferdig med fyll og rus og party». Hvis du vil ha en fyr som ikke liker å ta en øl i godt lag, så blir det nok vanskelig å finne alle de andre egenskapene. Ellers kjenner jeg faktisk flere single menn i 30-årene som fyller disse kravene (men som altså liker å ta noen øl med gode venner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann kunne jeg nok passet inn i dette. Men så kommer jo erfaringsmessig gjerne spørsmålene om hva man tjener og hva slags karriere man har, så da gidder jeg ikke å gå videre med kvinner som ser etter dette dessverre, nå det kun er det materielle som står i hodet på mange av dagens kvinner. 

Anonymkode: a23ed...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes, men spørs om de er så interesserte i å slå seg til ro, når de kan velge og vrake i tilbud av sutlne kvinnfolk som deg selv.

Anonymkode: 5723a...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som mann kunne jeg nok passet inn i dette. Men så kommer jo erfaringsmessig gjerne spørsmålene om hva man tjener og hva slags karriere man har, så da gidder jeg ikke å gå videre med kvinner som ser etter dette dessverre, nå det kun er det materielle som står i hodet på mange av dagens kvinner. 

Anonymkode: a23ed...80c

Jeg driter i karriere og er lite interessert i penger, og har aldri vært noen golddigger men gidder heller ikke forsørge et annet voksent menneske. Jeg tenker også at materielle ting ikke betyr en dritt i det store og det hele. 

Ts

 

Anonymkode: 62132...bb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driter i karriere og er lite interessert i penger, og har aldri vært noen golddigger men gidder heller ikke forsørge et annet voksent menneske. Jeg tenker også at materielle ting ikke betyr en dritt i det store og det hele. 

Ts

 

Anonymkode: 62132...bb9

Jeg er så enig med deg når det gjelder materielle ting. Allikevel er alle golddiggere jeg kjenner i et forhold. De finner seg lett menn. Så jeg vet ikke hvem som er verst jeg? De som går etter penga eller de som vifter med penga? 

Anonymkode: 97839...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Sidsel skrev:

Det kommer nok an på hva du legger i at han skal være «ferdig med fyll og rus og party». Hvis du vil ha en fyr som ikke liker å ta en øl i godt lag, så blir det nok vanskelig å finne alle de andre egenskapene. Ellers kjenner jeg faktisk flere single menn i 30-årene som fyller disse kravene (men som altså liker å ta noen øl med gode venner).

Jeg tenker en som er dritlei av å gå på flatfylla hver helg og som heller føler for å være litt mer familiær, og finne glede i andre ting en rus og party.  Selvfølgelig ikke et krav om totalt avholdenhet, men ja... ikke en partysvenske for å si det sånn. ;) 

ts

Anonymkode: 62132...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driter i karriere og er lite interessert i penger, og har aldri vært noen golddigger men gidder heller ikke forsørge et annet voksent menneske. Jeg tenker også at materielle ting ikke betyr en dritt i det store og det hele. 

Ts

 

Anonymkode: 62132...bb9

Det er jo bra :) Neida, jeg har grei/god jobb, men har likevel antennene ute etter å ha datet noen med golddiggertendenser tidligere. Man bør selvsagt ha jobb, litt penger og litt ekstra slik at man klarer seg greit men jeg hadde nok ikke passet sammen med noen som søker et luksusliv.

Flatfylla hver helg er jeg ferdig med (orker ikke pga. jobb og trening, dessuten er det bedre å drikke mindre og få mer ut av det syntes jeg). Ikke det at det egentlig var flatfyll hver helg tidligere i livet heller, det er faktisk ganske slitsomt for mange. 

Anonymkode: a23ed...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er ikke for mye å be om. Det skulle bare mangle at du forventer såpass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mann kunne jeg nok passet inn i dette.

Anonymkode: a23ed...80c

Ikke for å være stygg, men hvem er det som betegner seg selv som ureflektert, overflatisk, selvhøytidelig, uten humor, osv? Svært mye av det TS skriver er ting nesten alle vil føle beskriver en selv.

Endret av Summers
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så enig med deg når det gjelder materielle ting. Allikevel er alle golddiggere jeg kjenner i et forhold. De finner seg lett menn. Så jeg vet ikke hvem som er verst jeg? De som går etter penga eller de som vifter med penga? 

Anonymkode: 97839...1ee

Joda, det finnes jo nok av menn som liker den type kvinner eller i det minste tolererer det. De er ofte i forhold ja, men det er også den type menn som står ribbet igjen når hun en dag finner seg en fyr som rent overfladisk sett tjener ennå mer og kan i ennå større grad tilby henne et luksusliv. Men det spillet får disse mennene og kvinnene gjerne spille for min del så lenge jeg ikke behøver å bli en del av det. 

Anonymkode: a23ed...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bra :) Neida, jeg har grei/god jobb, men har likevel antennene ute etter å ha datet noen med golddiggertendenser tidligere. Man bør selvsagt ha jobb, litt penger og litt ekstra slik at man klarer seg greit men jeg hadde nok ikke passet sammen med noen som søker et luksusliv.

Flatfylla hver helg er jeg ferdig med (orker ikke pga. jobb og trening, dessuten er det bedre å drikke mindre og få mer ut av det syntes jeg). Ikke det at det egentlig var flatfyll hver helg tidligere i livet heller, det er faktisk ganske slitsomt for mange. 

Anonymkode: a23ed...80c

Og da må jeg bare spørre, Stemmer du frp? Det er så dealbreaker i min bok...! :)

Ts

Anonymkode: 62132...bb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Testosteron skrev:

Nei. Det er ikke for mye å be om. Det skulle bare mangle at du forventer såpass

Ja det tenker jeg også. !!  Men jeg får det ikke akkurat kasta etter meg for å si det sånn :)  haha

Anonymkode: 62132...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da må jeg bare spørre, Stemmer du frp? Det er så dealbreaker i min bok...! :)

Ts

Anonymkode: 62132...bb9

Jeez. Er det egentlig så viktig? Men nei, jeg gjør ikke det. Politisk ligger jeg i sentrum av norsk politikk da jeg mener det er viktig med pragmatisme heller enn ideologi, og jeg mener sentrum gjør en bedre jobb der totalt sett. 

Anonymkode: a23ed...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så enig med deg når det gjelder materielle ting. Allikevel er alle golddiggere jeg kjenner i et forhold. De finner seg lett menn. Så jeg vet ikke hvem som er verst jeg? De som går etter penga eller de som vifter med penga? 

Anonymkode: 97839...1ee

Alle søker vi ulike ting av ulike årsaker- og det er kanskje ikke no galt i det, men jeg for min del syns ikke at det er viktig, og jeg kunne heller aldri fått meg til å leve på andres lommebok. Jeg syns nesten det er ubehagelig å bli spandert på. ts

Anonymkode: 62132...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det naivt å tro at man kan finne en dud som er : over 30 , er empatisk, reflektert, lite overfladisk, trofast, grei, morsom,humoristisk, barnslig men ansvarsfull,  lite selvhøytidelig, som gjerne har vært ute en vinternatt før, men som helst er ferdig med fyll og rus og party, en som er på jakt etter et forhold som skal vare og som ønsker å gå inn 100 prosent, en som er gla i barn, en som har noe å gi, og som ikke er så firkanta og streit i hue, men som likevel ikke er heelt på bærtur...

 

eller er dette for mye å be om rett og slett....?

 

 

 

 

Anonymkode: 62132...bb9

Det där är inga orimliga "krav" och det mesta stämmer in på det som jag söker hos en kvinna men det verkar vara ganska svårt att hitta :/

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, O.G. skrev:

En dud?

En "dud" kan væres så mangt, men i TS sitt eksempel kan det kanskje være en kar evt. "dude" som skyter med "løskrutt" (er steril). Det passer jo greit inn med listen hennes :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat finnet en slik! check på alle punkter, til og med i økonomi og politikk er vi enige. En skikkelig nedpå og fin fyr, gode verdier, trofast, følsom, med både snert og glimt i øyet, samt at jeg får ett herlig barn med på kjøpet. Hva måtte jeg ofre? Jo, min overfladiske illusjon om at drømmemannen har hår på hodet. Det har han visst ikke alikevel ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...