AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Del Skrevet 21. mai 2016 Vær så snill, ikke start en abortdebatt eller kom med sårende ting som at man ikke har rett til å sørge når man valgte det selv. Jeg lurer på om det er noen flere her som har vært gjennom en sorgprosess etter en abort? Jeg har slitt med min sorg i flere år nå og har endelig fått hjelp, men jeg lurer veldig på om vi er flere? Anonymkode: 8ffb9...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Del Skrevet 21. mai 2016 Har ikke opplevd en langvarig sorgprosess, men det er klart det skjer ting med kroppen når den er gravidhormonell én dag, og fosteret er borte det neste. Det tar tid å bli helt seg selv igjen, og det kan være en enorm (mental) påkjenning å ta abort selv om man er 100% sikker på avgjørelsen. Jeg har aldri angret på at jeg tok abort den gangen, men det var mye tårer i endel uker. Godt at du omsider fikk hjelp. Anonymkode: 9a681...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Del Skrevet 21. mai 2016 Jeg er i den sorgprosessen selv.. Krysser fingrene for at du slipper personangrep og diskusjoner som ikke har noe med HI å gjøre. Folk på KG kan være direkte ondskapsfulle. Klem til deg Anonymkode: 2c00e...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Del Skrevet 21. mai 2016 Ja...... Anonymkode: b2003...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Del Skrevet 22. mai 2016 Takk for svar. Jeg håper også folk holder seg for god til det, men ingen kan dømme meg så hardt som jeg dømmer meg selv uansett. Har dere andre fått noe hjelp? Jeg tok det først opp med en prest nå tre år etterpå, det har spist meg opp fra innsiden. Jeg fikk så elendig informasjon på sykehuset, både om hva jeg kunne forvente meg og om hvordan ting ville bli etterpå. Og hva jeg helt konkret kunne gjøre etterpå.. Ingen sa noe som helst.. Nå blir den lille kremert og lagt ned på anonym minnelund, jeg ante ikke at det var et alternativ. Det føles godt, nå håper jeg at jeg kan få det hele litt på avstand og å få et sted jeg kan gå til når jeg ønsker det. Anonymkode: 8ffb9...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Del Skrevet 22. mai 2016 Jeg har ikke fått hjelp. Men du er ikke alene om det du tenker. Anonymkode: b2003...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #7 Del Skrevet 22. mai 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke fått hjelp. Men du er ikke alene om det du tenker. Anonymkode: b2003...c13 Har du prøvd å få hjelp..? Det er utrolig rart og trist at man ikke får bedre oppfølging i etterkant Hovedinnlegger. Anonymkode: 8ffb9...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #8 Del Skrevet 22. mai 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å få hjelp..? Det er utrolig rart og trist at man ikke får bedre oppfølging i etterkant Hovedinnlegger. Anonymkode: 8ffb9...3e9 Nei. Men jeg vet man kan ringe Amathea/få time der også etter aborter. Anonymkode: b2003...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #9 Del Skrevet 22. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Men jeg vet man kan ringe Amathea/få time der også etter aborter. Anonymkode: b2003...c13 Ja, jeg var nettopp inne på nettsiden og tittet og sendte de en mail for å spørre om å få en samtale. Jeg vet ikke om de har samtaler med folk lenge etterpå eller om de bare har med de som nylig har tatt abort.. Hovedinnlegger. Anonymkode: 8ffb9...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå