Gå til innhold

Venninna søker oppmerksomhet fra han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du ikke på forhånd legge denne fyren til på Facebook og forsøke å starte en samtale der? Da slipper du å konkurrere med venninna di, og du har god tid til å tenke ut noe å si mellom hver melding, og du ser fort om han er interessert. Og når dere møtes i bursdagen så har du en samtale å følge opp, så da blir det mye lettere å komme i prat med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt at det skal være bare negativt at venninna di tar kontakt med denne mannen, om det er som hun sier for å gi deg en mulighet. Kanskje er det dumt at hun ikke presenterer deg raskt, men på den annen tide kan jo du komme bort til venninna di når hun står og snakker med han. Smil og se interessert ut, og hvis venninna di ikke presenterer deg da, kan du jo selv si hei til han. Det er vel ikke alltid at de jentene som holder show som blir foretrukket, så jeg ser ikke hvorfor ikke du ikke skulle kunne få hans oppmerksomhet, selv om venninna di har startet å snakke med han.

Anonymkode: d0540...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Bare en side-note; du sier hun lager et "show", antar det innebærer at hun prater og gestikulerer mye? Noen gjør det når de blir nervøse, det er deres forsvarsmekanisme, akkurat som at det å være stille og trekke deg unna er din. Kanskje forsøker hun ærlig talt å etablere kontakt fordi hun vet at du er dårlig på det, men hun er også nervøs, så hun tar på seg sin maske og bruker sin forsvarsmekanisme ("showet")- for å klare å gjennomføre dette, sånn at hun da er den som kan connecte deg med andre etterhvert. Det ville også fremstå veldig unaturlig ol hun først kom i kontakt med noen og umiddelbart henviste dem til deg, veldig avslørende i forhold til at du er interessert, og vet hun at du er livredd avvisning vil hun kanskje være diskré, som tar lengre tid enn; "hei, jeg heter [navn] - kom å hils på venninna mi"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne venninner har jeg også hatt et par av. Hun ene var virkelig ille. Hver gang jeg fortalte at jeg likte en gutt, måtte hun skaffe nummeret hans og sendte han meldinger dagen lang. Veldig gøy for meg! Da jeg fortalte at jeg likte en gutt som gikk på samme sport som meg, dukket hun plutselig opp på treningene hans. Da jeg ikke lenger fortalte henne hvem jeg likte ble hun pottesur, men hun skjønte ikke at det var fordi hun alltid la seg etter de jeg likte. Da jeg fikk meg kjæreste eglet hun seg inn på han og vennegjengen hans. Jeg er ganske sikker på at de to rotet da meg og kjæresten gjorde det slutt, men får aldri bevist det. Vi er ikke særlig nære i dag.

En annen var av samma ulla. Hun måtte alltid, ALLTID, være midtpunkt på fest og alle sosiale settinger. Det er vanvittig slitsomt å forholde seg til sånne mennesker. Uansett hvem av venninne som snakket med det motsatte kjønn, måtte hun være der og stjele hele showet. Da hun selv fikk kjæreste var hun så eiesyk og sjalu at hun og han isolerte seg fra alle vennene sine, bortsett fra de som var par. Vi er IKKE venner i dag.

Så mitt råd er vel egentlig å holde seg unna henne. Hun går jo bevisst inn for å ødelegge, bare fordi hun kan.

Anonymkode: 4f38d...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...