Gå til innhold

Hvilket bilde ser du verst ut på? Førerkort eller pass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Førerkortet er verst, ansiktet mitt ser deformert ut, da lysforholdene var rare. Halve panna og deler av nesa er mye mørkere enn resten osv... husker at det ikke så fullt så ille ut i farger i automaten, men når det ble svart-hvitt ble det ikke bra. 

Passbildet er bedre, fortsatt ikke noe jeg hadde brukt på ei datingside, men hodet mitt ser i det minste ikke forvrengt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Tekopper skrev:

Førerkortet er verst, ansiktet mitt ser deformert ut, da lysforholdene var rare. Halve panna og deler av nesa er mye mørkere enn resten osv... husker at det ikke så fullt så ille ut i farger i automaten, men når det ble svart-hvitt ble det ikke bra. 

Passbildet er bedre, fortsatt ikke noe jeg hadde brukt på ei datingside, men hodet mitt ser i det minste ikke forvrengt ut.

Haha, skulle jeg brukt passbildet mitt som profilbilde på en datingside, så jeg skremt vekk alle og ingen hadde tatt kontakt :fnise: 

Anonymkode: cedb8...704

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperSonic
4 timer siden, makkapakka skrev:

ser ut som jeg har gått på dop i 30 år på passfotoet. 

Enig. Men på førerkortet ser det ut som jeg nettopp har startet på dop :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førerkortet, uten tvil! Jeg ante ikke at jeg skulle ta bildet da jeg tok teorien så jeg så ut som en dass den dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig rart med de bildene for akkurat før jeg tok bilde for pass og førerkort hadde jeg vasket og fønet håret og sminket og pyntet meg etter beste evne, så det bildet jeg ser i speilet er tydeligvis ikke virkeligheten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passbildet er helt pyton. At jeg slipper inn i fremmede land, og ut igjen - er et under. Ansiktet går i ett med bakgrunnen så det ser helt oppblåst og utvisket ut, og med nedovermunnviker og stirrende blikk... Joda..
Førerkortet derimot - det håper jeg at jeg aldri må bytte :ler:

Et av de bedre bildene i passformat som er tatt av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom forøvrig på at det forrige passbildet mitt var så ille at det ble kommentert nesten hver gang jeg ble kontrollert ved reiser.  Av typen "Oi, dette ser virkelig ikke ut som deg" eller "du har virkelig lagt på deg" fra mindre taktfulle folk :P (som gjerne fulgte opp med å fortelle meg hvor mye bedre jeg så ut nå enn da, så velger å ta det som ett kompliment).

Men når folk som er vant til å se flere tusen passbilder om dagen føler for å kommentere forskjellen, da vet man den er stor :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, makkapakka skrev:

veldig rart med de bildene for akkurat før jeg tok bilde for pass og førerkort hadde jeg vasket og fønet håret og sminket og pyntet meg etter beste evne, så det bildet jeg ser i speilet er tydeligvis ikke virkeligheten :(

Jeg å. Likevel ser jeg ut som en søppelhaug på begge bildene :( Førerkortbilde er i hvert fall litt mindre enn passbildet. Grøsser bare av å se på de bildene. Er det mulig å bli så fuckings stygg på bilder?? :overrasket:

Anonymkode: 1bf45...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror der er svært få som er fornøyd med de bildene. Eneste jeg tror er fornøyd er Kim Kardashian. Hun har sikkert betalt de folka for å photoshoppe bildene på pass og førerkort :ler: 

Anonymkode: 1bf45...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet...ser skikkelig skremt ut der med vidåpne crazy eyes☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På passbildet ser jeg ganske forskrekket ut. Akkurat som jeg aldri har sett et kamera før. Ser helt gal ut faktisk. Tok bilde da jeg var 17 og hadde slitt gult hår med ettervekst. Nice. Gleder meg til jeg skal ta nytt om noen år til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førerkortet. Jeg måtte ta det rundt 5-6 ganger før hun som var ansvarlig godkjente bilder. Hun var veldig streng på hvordan jeg skulle ha ansiktet og at håret måtte være GODT bak begge ørene. Jeg ser rimelig sint ut. 

Det aller verste må likevel være et adgangskort i forbindelse med utdanning. Dette er det aller verste og jeg er SÅ flau over å vise det. Det verste er jo også at vi må gå med dette på oss HVER dag. 

Anonymkode: 18b4e...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt førerkortet! Kort hår, smiler ikke, bleik, ser skremt ut og som en annen sa her; slagpasientvibber. :)

Men, på passfotoet smiler jeg, har langt hår, fint sminka og ser ok ut. 

Saken er at jeg skal få nytt pass neste måned, og gruer meg nesten til den nye fotograferinga, som sikkert blir en ny slagpasient. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FarDareisMai

Har ikke lappen. Men passfotoet mitt er grusomt. Var nettopp utskrevet fra sykehus pga matforgiftning og var fremdeles ikke helt bra, så på passfotoet sitter jeg og prøver å la være å spy. Lekkert. Heldigvis må jeg ha nytt pass snart, så da skal jeg prøve å se ut som et menneske denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke førerkort så jeg nominerer studentkortet mitt.

Bildet ble tatt min første uke i Bergen. Det var tidlig august og trykkende hete i en uke. Vi hadde fadderuke, mye informasjon og trasking rundt i byen, og var rimelig varm da jeg fant frem til der vi skulle ta bilder. Det var kjelleren i den store sementklossen av et studentsenteret vi hadde i Bergen, vi var stuet sammen sikkert hundre av oss i et rom, alle like varme og klamme, og svetten rant. Slik ventet vi i en time før det ble vår tur, og bildet mitt så akkurat så fresht ut som jeg følte meg.

Bildet til mitt neste studentkort ble tatt rett ved ekvator, var ikke mye kaldere der gitt, men det slapp jeg heldigvis å bære med meg hver dag.

Endret av applestories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 På passbildet ser jeg ut som en narkoman. Jeg var syk på det bilde og skulle ut å reise. Hadde ikke noe valg. Måtte ta nytt passbilde før vi dro. Han tok et par bilder før vi bare måtte nøye oss med 8 bilde (tror han tok 8 bilder av meg) Det ser ut som et mougshoot. Jeg ser ufyselig ut. Rart jeg slipper inn i andre land :fnise:  det er flaut å vise andre det bilde.

På førerkortbilde hadde jeg kviser.  Prøvde å dekke de med foundation, men kunne se jeg hadde kviser. Siden jeg hadde håret løst, måtte jeg ta håret godt bak ørene. Da ser jeg helt dust ut pga mine store ører. 

Så begge bildene er temmelig grusomme. 

 

Anonymkode: 8d06a...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hockeyfrue

I motsetning til de fleste her er jeg faktisk skikkelig fornøyd med passbildet mitt :laugh: Det er synd at det går ut neste år, jeg er 100% sikker på at jeg aldri kommer til å få et passbilde jeg er fornøyd med igjen. 

Førerkortet mitt derimot.... Jeg ser ut som en liten rotte, og jeg har fått sånne små, plirende øyne. Huff, det har jeg faktisk aldri vist til noen, bortsett fra samboeren min. Som forøvrig ler seg i hjel hver gang han ser det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både på pass- og førerkortbildet ser det ut som jeg er blitt tatt i fyllekjøring i statene, det lyser mugshot av det. Passbildet er dog verst, hadde en teit latterkrampe som jeg prøvde å kvele etter gjentatte bilder. :fnise:

Anonymkode: d2cf2...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hockeyfrue skrev:

I motsetning til de fleste her er jeg faktisk skikkelig fornøyd med passbildet mitt :laugh: Det er synd at det går ut neste år, jeg er 100% sikker på at jeg aldri kommer til å få et passbilde jeg er fornøyd med igjen. 

Førerkortet mitt derimot.... Jeg ser ut som en liten rotte, og jeg har fått sånne små, plirende øyne. Huff, det har jeg faktisk aldri vist til noen, bortsett fra samboeren min. Som forøvrig ler seg i hjel hver gang han ser det... 

Samboeren min holder på å le seg ihjel av både førerkort, pass og bilde på bankkorte. :dry: Skjønner han litt å.  For jeg ser helt for jævlig ut :( 

Anonymkode: 1bf45...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet på førerkortet (fornyet) er faktisk et av mine bedre bilder rent generelt. Passbildet er helt ålreit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...