Gå til innhold

Hvordan føles det etter ONS for dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Summer lady skrev:

Har hatt akkurat passe for meg 😉. Tja der det ble full pakke er det faktisk 3 mnd siden. Der det bare ble litt runking på fyren 1 uke siden. 

Så ikke så mye sommer sex på frøken sommer? Hvorfor kun litt runking? Han må jo ha blitt litt frustrert?  

Anonymkode: 87b47...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke så mye sommer sex på frøken sommer? Hvorfor kun litt runking? Han må jo ha blitt litt frustrert?  

Anonymkode: 87b47...211

HAN må ha blitt frustrert??? Hva tror du jeg ble, var han som kom altfor tidlig 😡😡 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mitt første ONS  i natt og tenker ikke noe mer på det enn at det var hyggelig. Han var en snill mann som ga meg masse kyss, klemmer, kyss i pannen og holdt rundt meg etterpå. Er det bare sex og ferdig med det så føler man seg(hvertfall jeg) brukt. En jeg datet var sånn. Kun sex.. Ingen kyss, klemmer o.l. Hadde alltid en rar følelse i kroppen etterpå.. 

Anonymkode: da530...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Summer lady skrev:

HAN må ha blitt frustrert??? Hva tror du jeg ble, var han som kom altfor tidlig 😡😡 

Skjønner. Så han fikk sitt, men ikke du ha.  Du får prøve på nytt snart da. Kanskje bedre lykke med man da. 

Anonymkode: 87b47...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke ons. Klarer ikke å få noe ut av det. Det er nok fordi det tar litt tid for meg å åpne meg, så det å skulle ha sex og nyte det sammen med en vilt fremmed har jeg konkludert med at ikke fungerer for meg.

Jeg har prøvd noen ganger, men det ble bare rart og kleint. Mulig det hadde fungert bedre med en knullevenn, men det har jeg aldri prøvd.

Anonymkode: 1a646...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unødvendig, skitten og utilfredstillt-aldri mer

Anonymkode: 3bd3b...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎29‎.‎05‎.‎2016 at 10.53, Fysikeren skrev:

De fleste er ute etter er forhold med meg, noe jeg føler er litt pga. at jeg er veldig oppegående, ressurssterk og tar en veldig god utdannelse.Da er det veldig fint å møte jenter som faktisk bare vil ligge med meg.

Jeg synes det er over kanten naivt å tro at alle kvinner du har hatt ennattsopplegg med bare ville ligge med deg. Kvinner flest er ikke skrudd sammen slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...