En mann sa Skrevet 19. mai 2016 #1 Del Skrevet 19. mai 2016 Det dukker opp spørsmål om akkurat dette i ny og ne (på lik linje med menn og penis størrelse) så jeg fant ut at jeg vil ta en annen vri på det hele. Hadde spesielt en tråd i tankene hvor en dame spurte hvorfor menn "bare velger tynne jenter". Prøver nett dating om dagen og jeg finner omtrent ingen med noen kilo ekstra. 95% er tynne, som jeg ikke er på jakt etter. Hvis menn bare er ute etter de tynne/veltrente....hvorfor er så mange av de single? Fristet til å konkludere med at damer som er "ikke tynne" er de mest populære/i solide forhold 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Del Skrevet 19. mai 2016 Kanskje de tynne er tjukke i hodet? Anonymkode: b9046...6b8 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Del Skrevet 19. mai 2016 Så du er på jakt etter feite damer? Anonymkode: 1e5b1...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En mann sa Skrevet 19. mai 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Så du er på jakt etter feite damer? Anonymkode: 1e5b1...942 Det er kanskje et spørsmål om definisjon, men ja kanskje det. Men her snakker vi ikke om størrelse "diger". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. mai 2016 #5 Del Skrevet 19. mai 2016 Myspace angle? Se etter den på bilder. Du kan være bælmfeit og likevel se tynn ut på et bilde. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 19. mai 2016 #6 Del Skrevet 19. mai 2016 Tror du skal forske litt mer på alt du kommer med her, for her var det lite valid altså. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En mann sa Skrevet 19. mai 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 19. mai 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Myspace angle? Se etter den på bilder. Du kan være bælmfeit og likevel se tynn ut på et bilde. Ja, de er relativt lett å se. Jeg har en i familien med en ganske stor kone som legger ut selfies hver dag så der har jeg lært mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #8 Del Skrevet 20. mai 2016 7 timer siden, En mann sa skrev: Det dukker opp spørsmål om akkurat dette i ny og ne (på lik linje med menn og penis størrelse) så jeg fant ut at jeg vil ta en annen vri på det hele. Hadde spesielt en tråd i tankene hvor en dame spurte hvorfor menn "bare velger tynne jenter". Prøver nett dating om dagen og jeg finner omtrent ingen med noen kilo ekstra. 95% er tynne, som jeg ikke er på jakt etter. Hvis menn bare er ute etter de tynne/veltrente....hvorfor er så mange av de single? Fristet til å konkludere med at damer som er "ikke tynne" er de mest populære/i solide forhold Hvor mange tynne/veltrente som du vet om er single? Jeg vet om 2-4 stk som er single, resten (30-40 stk) har kjæreste eller samboer. Anonymkode: e8d77...55d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En mann sa Skrevet 20. mai 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 20. mai 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tynne/veltrente som du vet om er single? Jeg vet om 2-4 stk som er single, resten (30-40 stk) har kjæreste eller samboer. Anonymkode: e8d77...55d Vi belager oss begge på anekdotisk bevis der skal jeg være ærlig og som jeg nevnte i OP at det er en fristende konklusjon. For min del går det ikke på hvor mange jeg kjenner, men overvekten (pun intended) av tynne damer på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 20. mai 2016 #10 Del Skrevet 20. mai 2016 Jeg synes også det der er litt interessant. Så godt som alle jeg ser på Tinder er slanke. Utfra det jeg ser hos venninner virker det som det er enormt mye variasjon i utseendet på menn der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. mai 2016 #11 Del Skrevet 20. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tynne/veltrente som du vet om er single? Jeg vet om 2-4 stk som er single, resten (30-40 stk) har kjæreste eller samboer. Anonymkode: e8d77...55d Jeg kjenner en haug med slanke veltrente damer som er single, mange av dem kan man kanskje lure på hvorfor siden de er så sinnsykt pene i tillegg, men de er jo som alle oss andre; det er mye som skal klaffe før de velger å gå ut av singelfriheten og inn i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. mai 2016 #12 Del Skrevet 20. mai 2016 Jeg er med på teorien. Jeg var overvektig, og de mannfolkene jeg møtte da var i hovedvekt ute etter noe seriøst. Nå som jeg er normal/tynn/trent klarer jeg ikke finne en mann som er ute etter noe seriøst med meg. Selvsagt kan det ha noe med meg som person og gjøre, men jeg har ikke forandret annet enn utseende fra da jeg var mer enn bra nok for et forhold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #13 Del Skrevet 20. mai 2016 Jeg tenker at det kan være så enkelt at terskelen for å hive seg ut på nett med bilder er litt høyere dersom man vet man er overvektig i manges øyne. Anonymkode: 95888...4b5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #14 Del Skrevet 20. mai 2016 Overvektige får slengt så mye dritt etter seg på nett at kanskje de går under jorden og går ned i vekt før de tør å legge ut bilde. Anonymkode: 647df...c44 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #15 Del Skrevet 20. mai 2016 Kanskje det går andre veien? Var tynnere før jeg hadde vært i forhold i et par år egentlig. Kjærestekiloene ❤️ Anonymkode: 120c9...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #16 Del Skrevet 20. mai 2016 Jeg kjedet meg her om dagen og opprettet en profil på tinder og Sukker som mann (ingen bilder eller info), bare for å se hva "jeg konkurrerer mot". WOW så fine jenter Norge har. Ble helt overveldet, de er søte, sporty og slanke. Så satt jeg der med dårlig selvtillitt og chipsposen min, fordi jeg ikke kan måle meg med disse, og jeg som egentlig har ganske god selvtillit! Jeg er da overvektig/kraftig, ikke blond, ikke naturlig pen uten sminke, ikke har jeg vært på Trolltunga eller Kjerag, og heller har jeg ikke masse venninner som elsker å ta bilder med meg... I alle fall, det jeg la merke til jeg også, at det er utrolig få som er overvektige (som man ser i alle fall). Kanskje det er som noen nevner her, høy terskel for å begynne med dating "basert på utseende" når man bare er middels... Anonymkode: 5d8d2...2b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #17 Del Skrevet 20. mai 2016 Jeg er kraftig, 88 kg og 174 høy. Jevnt fordelt, så vises kanskje ikke så veldig godt på bilder. Ordnet meg tinderprofil i fylla for å se om det i det hele tatt var noen som viste interesse for meg. Klarte tilfeldigvis å treffe verdens beste mann der inne i løpet av de 15 første minuttene. Vi var begge ute etter noe seriøst. Nå, 2 mnd etter, er vi kjærester og veldig spente på en felles fremtid! Synes faktisk det ligger noe i TS sin hypotese Anonymkode: 511dc...777 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #18 Del Skrevet 20. mai 2016 Jeg er litt overvektig, og ville ikke drømt om å legge ut en datingprofil av meg selv på nett nettopp på grunn av overvekten. Hadde jeg skulle lagt ut noe på nett så skulle jeg vært superfit! Så kanskje det er grunnen også? Anonymkode: cf8e3...73c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 20. mai 2016 #19 Del Skrevet 20. mai 2016 Hvis jeg hadde vært singel hadde ikke det par kilo ekstra vært noen som helst negativ faktor. Det er nesten irrelevant. Det klart viktigste er hvordan man kommuniserer sammen, kjemien, hvor snill og grei man er, hvor intelligent man er. De andre tingene, som størrelsen på pupper og lår blir helt uviktig. Det er fint om hun har disse tingene og ikke er unormal, men der er grensene for hva som er normalt store. Min erfaring er at syltynne babes kan være direkte ondskapsfulle, mens jenter som ikke passer inn i populærkonkurransen må jobbe litt hardere for å vise sine gode sider. Ting kommer ikke like gratis. Det er jo en drøy generalisering, og jeg kjenner også tynne jenter som er sinnsykt snille og greie, men det virker som om disse tingene kommer mer frem i dating. Min teori er at man blir blaserte av for mye valgmuligheter. Når du kan velge og vrake mister mange folkeskikk selv om ellers kan være svært hyggelige folk. Men. Og det er et men her. Misnøyen med noen som ser tjukk ut blir overveldende over tid. Hvorfor må du spise så mye drittmat? Hvorfor gidder du aldri å trene? Tjukkaser sliter svært ofte med psyken, og det blir problematisk i et langt forhold. Jeg vil gjerne ha en sporty dame som kan være med på ting. Ikke en stressa og utslitt feiting som ikke klarer å gå ut døra. Hva med en fjelltur? Skitur? Fysiske aktiviteter er viktige i et langt forhold. Det er synd å måtte gjøre alt alene. Slik blir overvekt et problem på sikt. (Altså litt lubben, ikke morbid feit). Men i utgangspunktet er ikke litt tjukke lår og muffintopp totalt diskvalifiserende. De fleste menn klarer å se forbi sånne detaljer. Det er jo ikke noen garanti for at disse kravstore modellene er like ålreite, og erfaring taler for dette. Det handler om prioriteringer. Jeg tror absolutt de fleste menn er opptatt av hvor hyggelige og intelligente kvinnene er. Så blir andre ting mindre viktig. Men, igjen ; på sikt blir overvekt et problem hvis det hindrer fysisk aktivitet. Er du happy og sporty chubby tror jeg ikke det har noe som helst å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #20 Del Skrevet 20. mai 2016 Mange ser jo også helt ulik ut i virkeligheten enn på bilder de legger ut. Mange benytter seg av filter, retusjering osv enn tidligere. Nå ligger jo beautylfilter også inne på kamera på tlf. Du må jo fysisk skru det av for å få et naturlig bilde av deg selv. Så er sikkert mye juks ute og går både blant jenter og gutter, men tror mest jenter gjør det . Anonymkode: f6fea...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå