Gå til innhold

Damer som ikke er tynne.


En mann sa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 20.5.2016 den 13.06):

Jeg er kraftig, 88 kg og 174 høy. Jevnt fordelt, så vises kanskje ikke så veldig godt på bilder. Ordnet meg tinderprofil i fylla for å se om det i  det hele tatt var noen som viste interesse for meg. Klarte tilfeldigvis å treffe verdens beste mann der inne i løpet av de 15 første minuttene. Vi var begge ute etter noe seriøst. Nå, 2 mnd etter, er vi kjærester og veldig spente på en felles fremtid! Synes faktisk det ligger noe i TS sin hypotese :P 

Anonymkode: 511dc...777

Du er ikke kraftig hvis du veier 88 kg og er 174 cm høy, Da er du overvektig og feit.

Jeg er 174 cm høy og veier 62 kg, og på mitt tyngsta har jeg vært oppe på 67 kg, og da tyter det fett ut både her og der

Anonymkode: 6ecc0...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.5.2016 den 13.06):

Jeg er kraftig, 88 kg og 174 høy. Jevnt fordelt, så vises kanskje ikke så veldig godt på bilder. Ordnet meg tinderprofil i fylla for å se om det i  det hele tatt var noen som viste interesse for meg. Klarte tilfeldigvis å treffe verdens beste mann der inne i løpet av de 15 første minuttene. Vi var begge ute etter noe seriøst. Nå, 2 mnd etter, er vi kjærester og veldig spente på en felles fremtid! Synes faktisk det ligger noe i TS sin hypotese :P 

Anonymkode: 511dc...777

Rart. Venninna mi får aldri noe seriøst,hun er overvektig. Jeg fant drømmemannen første dag på tinder. Jeg er like høy som deg og 59 kg.

Anonymkode: 52be8...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2016 den 13.06):

Jeg er kraftig, 88 kg og 174 høy. Jevnt fordelt, så vises kanskje ikke så veldig godt på bilder. Ordnet meg tinderprofil i fylla for å se om det i  det hele tatt var noen som viste interesse for meg. Klarte tilfeldigvis å treffe verdens beste mann der inne i løpet av de 15 første minuttene. Vi var begge ute etter noe seriøst. Nå, 2 mnd etter, er vi kjærester og veldig spente på en felles fremtid! Synes faktisk det ligger noe i TS sin hypotese :P 

Anonymkode: 511dc...777

Du kjenner han knapt bare etter to måneder da. 😅 Det lærte jeg veldig godt i fjor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er ikke kraftig hvis du veier 88 kg og er 174 cm høy, Da er du overvektig og feit.

Jeg er 174 cm høy og veier 62 kg, og på mitt tyngsta har jeg vært oppe på 67 kg, og da tyter det fett ut både her og der

Anonymkode: 6ecc0...7f1

Noen har en heldigere kroppsform enn andre. Om du har tyvende fett i en bmi på 22,1..

Anonymkode: 9ecd2...e47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, tråden er 8 år gammel. Tror dere ikke at ab dere siterer kanskje kan ha gått noe ned på den tiden???

Anonymkode: 9e1e5...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Dere, tråden er 8 år gammel. Tror dere ikke at ab dere siterer kanskje kan ha gått noe ned på den tiden???

Anonymkode: 9e1e5...cd5

Er nok mer sannsynlig at hun har lagt på seg.

Anonymkode: 685b4...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du er ikke kraftig hvis du veier 88 kg og er 174 cm høy, Da er du overvektig og feit.

Jeg er 174 cm høy og veier 62 kg, og på mitt tyngsta har jeg vært oppe på 67 kg, og da tyter det fett ut både her og der

Anonymkode: 6ecc0...7f1

Mhm, superfeit 🙄

Anonymkode: 8ec39...ece

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Er nok mer sannsynlig at hun har lagt på seg.

Anonymkode: 685b4...d65

TS var en mann som håpet å finne ei større dame!? Uten å si noe om egen kropp. 

Anonymkode: a90ad...d66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke tynn, men hører fra alle kanter at jeg er sexy. Har ikke problemer med å finne en mann. Har rumpe, hofter og pupper. 

Anonymkode: da948...e08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du er ikke kraftig hvis du veier 88 kg og er 174 cm høy, Da er du overvektig og feit.

Jeg er 174 cm høy og veier 62 kg, og på mitt tyngsta har jeg vært oppe på 67 kg, og da tyter det fett ut både her og der

Anonymkode: 6ecc0...7f1

Nei, hun er ikke feit. Hun har en bmi på 29 og det er overvekt men ikke fedme. Det du sier om deg selv er rent tull for når du veide 67 kg hadde du en bmi på 22 som er i nedre del av normalvekt. Så nei, det tøt ikke noe ut av deg da. Isåfall har du et sykt forhold til din egen kropp. Din nåværende vekt gir deg en bmi på 20,5 som er nesten på streken for normalvekt. Et par kilo ned så er du under normalområdet og regnes som undervektig. 

Anonymkode: 4ef28...60e

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, hun er ikke feit. Hun har en bmi på 29 og det er overvekt men ikke fedme. Det du sier om deg selv er rent tull for når du veide 67 kg hadde du en bmi på 22 som er i nedre del av normalvekt. Så nei, det tøt ikke noe ut av deg da. Isåfall har du et sykt forhold til din egen kropp. Din nåværende vekt gir deg en bmi på 20,5 som er nesten på streken for normalvekt. Et par kilo ned så er du under normalområdet og regnes som undervektig. 

Anonymkode: 4ef28...60e

det var nok skrevet for å fatshame de lubne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann sa skrev (På 20.5.2016 den 0.27):

Det dukker opp spørsmål om akkurat dette i ny og ne (på lik linje med menn og penis størrelse) så jeg fant ut at jeg vil ta en annen vri på det hele. Hadde spesielt en tråd i tankene hvor en dame spurte hvorfor menn "bare velger tynne jenter".

Prøver nett dating om dagen og jeg finner omtrent ingen med noen kilo ekstra. 95% er tynne, som jeg ikke er på jakt etter. Hvis menn bare er ute etter de tynne/veltrente....hvorfor er så mange av de single? 

Fristet til å konkludere med at damer som er "ikke tynne" er de mest populære/i solide forhold :)

Har du drukket eller ruset deg? Må spørre siden du umulig kan ha ungått å se hvilken damer hannkjønn trakter etter, det er ikke damer som ikke trenger redningsvest fordi de flyter grunnet fettet...

Klart at damer som er fit, at de tar seg best ut og er mest attraktive. Dine avvikende preferanser endrer ikke det. Mye merkelig tøfler som ikke evner å få seg hos attraktive damer, hva de skriver i håp om å fremstå som ok hos noen de kan få (som selv har lettet veldig på kravene).

Anonymkode: 3678d...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg slet ihvertfall ikke å få matcher selv om jeg var/er overvektig. Jeg fant raskt mannen i mitt liv som jeg lever lykkelig med. :)

Jeg opplevde meg som ganske populær blant menn generelt der inne. Jeg var kun ute noe seriøst og var også veldig klar på hvordan jeg så ut (helfigurbilde osv). Men, det gjelder kanskje med de riktige proporsjonene og å være søt, hva vet jeg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.5.2016 den 13.06):

Jeg er kraftig, 88 kg og 174 høy. Jevnt fordelt, så vises kanskje ikke så veldig godt på bilder. Ordnet meg tinderprofil i fylla for å se om det i  det hele tatt var noen som viste interesse for meg. Klarte tilfeldigvis å treffe verdens beste mann der inne i løpet av de 15 første minuttene. Vi var begge ute etter noe seriøst. Nå, 2 mnd etter, er vi kjærester og veldig spente på en felles fremtid! Synes faktisk det ligger noe i TS sin hypotese :P 

Anonymkode: 511dc...777

Å åssen har det gått??

Anonymkode: 01d71...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...