Gå til innhold

Dere kvinner som er vellykket sosialt og utseende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere kvinner som har masse venninner, et fint utseende, og som fremstår som ganske "vellykket" i hverdagen, er det viktig at den dere dater eller er interessert i har masse venner ? Eller er det slik at så lenge dere syns han har gode verdier og liker fyren så gir dere han en sjanse? Eller er status viktig i form av masse nære vennskap? Utdyp dette litt for meg please!

Anonymkode: e9778...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vellykkede kvinner er allerede opptatt :)

Anonymkode: c02ae...242

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vi vellykkede kvinner er allerede opptatt :)

Anonymkode: c02ae...242

Det var ikke spørsmålet mitt! Les det på nytt :) Hva med typen din, før du ble sammen med han, var det viktig for deg at han hadde sosial status?

Anonymkode: e9778...eb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status er viktig, men ikke i form av at han har masse venner... 

Anonymkode: 00135...142

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vakre, sosiale og vellykkede kvinner er individer de også. Det er nok ganske individuellt hva mann ( eller dame ) de velger. 

Anonymkode: 6906a...8d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også opptatt, men hadde jeg ikke vært det hadde de tingene du nevner ikke vært viktig i det hele tatt! Tenk hvis han har mange kjedelige venner? Mye bedre å ta han med å møte mine 😉

Men en eller to kompiser hadde det vært fint at han hadde, sånn at jeg kunne sendt han på guttekvelder i ny og ne, for det hadde vi begge hatt godt av!

Anonymkode: 7c9d4...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kvinner som har masse venninner, et fint utseende, og som fremstår som ganske "vellykket" i hverdagen, er det viktig at den dere dater eller er interessert i har masse venner ? Eller er det slik at så lenge dere syns han har gode verdier og liker fyren så gir dere han en sjanse? Eller er status viktig i form av masse nære vennskap? Utdyp dette litt for meg please!

Anonymkode: e9778...eb2

Vil vel tro at jeg sånn cirka tilfredsstiller de kriteriene du nevner her, og jeg har slitt veldig med å finne en kjæreste i alle år pga. livs- og karrierevalg og expat-miljø utenlands. Nå har jeg endelig funnet Drømmemannen! 

Nei, status er ikke viktig i det hele tatt, i form av at han har masse venner eller andre ytre overfladiske ting. Det er det indre som teller, at han matcher meg perfekt på alle måter, og at jeg aldri har følt meg så fullstendig lykkelig, trygg og elsket før.

Er det ikke det som bør være det viktigste, lurer nå jeg på, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke spørsmålet mitt! Les det på nytt :) Hva med typen din, før du ble sammen med han, var det viktig for deg at han hadde sosial status?

Anonymkode: e9778...eb2

Nei, min eks var en skikkelig alfa mann med masse kompisser og damene på slep. Med andre ord top sosial status. Vi hadde ingen ting egentlig til felles og dette forholdet var helt forferdelig. 

Så da jeg gjorde det slutt med han så bestemte jeg meg for at når jeg valgte neste mann skulle jeg velge ut fra andre og bedre kriterier

Da jeg var singel så hadde jeg 5-6 menn som gjerne ville i forhold med meg. Men jeg valgte en mann jeg aldri hadde trodd jeg villøe ende opp med. Han er morsom, smart, generøs og utrolig snill. Han har ingen spesielt høy sosial status,  men har mange venner. Men vennene er ikke av de kuleste. Han har ikke så veldig høy sosiaø status men det spiller ingen rolle. 

Nå er vi gift

Anonymkode: c02ae...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, min eks var en skikkelig alfa mann med masse kompisser og damene på slep. Med andre ord top sosial status. Vi hadde ingen ting egentlig til felles og dette forholdet var helt forferdelig. 

Så da jeg gjorde det slutt med han så bestemte jeg meg for at når jeg valgte neste mann skulle jeg velge ut fra andre og bedre kriterier

Da jeg var singel så hadde jeg 5-6 menn som gjerne ville i forhold med meg. Men jeg valgte en mann jeg aldri hadde trodd jeg villøe ende opp med. Han er morsom, smart, generøs og utrolig snill. Han har ingen spesielt høy sosial status,  men har mange venner. Men vennene er ikke av de kuleste. Han har ikke så veldig høy sosiaø status men det spiller ingen rolle. 

Nå er vi gift

Anonymkode: c02ae...242

6 menn ville møte deg og du møtte bare 1? :klaske:

Anonymkode: f66fa...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6 menn ville møte deg og du møtte bare 1? :klaske:

Anonymkode: f66fa...cc6

Hun sa hun VALGTE en, og at 5-6 ville være i forhold med henne. 

Endret av Sheherasade
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også opptatt, og han jeg er med hadde ikke så mange venner. En arbeidsnarkoman tror jeg vi kan kalle han. Jeg må være ærlig å si jeg er skeptisk til mennesker som (er unge og barnløse) og sitter inne alene kveld etter kveld mtp en potensiell kjæreste. Men ja, han hadde gode verdier og var en god mann så det gjorde ikke noe at han hadde liten omgangskrets. Jeg introduserte han for min:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han liker å være sosial nå og da, går det fint. Jeg er ganske sosial, men han må ikke være like sosial som meg. Status er ikke så viktig, men det er jo fint hvis han er likt av de fleste.

Anonymkode: 8c829...bc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan ha så mange eller få venner han bare vil, bare han ikke skal klenge på meg hver dag, hele tiden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg har det ikke så mye å si ang sosial status annet enn at det er viktig at han ikke skyr mine venner eller ikke klarer å være sosial med dem. Det er også viktig at han ikke sitter hjemme hele dagen og forventer at jeg skal være hans eneste nettverk. :)

Anonymkode: 9055d...f32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, min eks var en skikkelig alfa mann med masse kompisser og damene på slep. Med andre ord top sosial status. Vi hadde ingen ting egentlig til felles og dette forholdet var helt forferdelig. 

Så da jeg gjorde det slutt med han så bestemte jeg meg for at når jeg valgte neste mann skulle jeg velge ut fra andre og bedre kriterier

Da jeg var singel så hadde jeg 5-6 menn som gjerne ville i forhold med meg. Men jeg valgte en mann jeg aldri hadde trodd jeg villøe ende opp med. Han er morsom, smart, generøs og utrolig snill. Han har ingen spesielt høy sosial status,  men har mange venner. Men vennene er ikke av de kuleste. Han har ikke så veldig høy sosiaø status men det spiller ingen rolle. 

Nå er vi gift

Anonymkode: c02ae...242

Samme her. Datet flere menn som hadde bøttevis av kamerater og flere damer etter seg. Bare tull. Fant meg en kjekk og snill fyr som våget å vise meg at han ville ha meg i stedet for å spille spill. Nå er vi gift med barn nr tre på vei. 

Angående venner så er det kjekt at de har noen gode kompiser. På samme måte som at jeg liker å snakke med gode venninner innimellom så er det kjekt at ikke kjæresten min prater til meg om masse ting jeg har null interesse av fordi han er venneløs. MEN at fyren skal ha tjue best-buddies som de på død og liv skal på byen med hver helg selv etter at de blir fedre, huff så desperat og nei takk :)

Anonymkode: 2c0d0...5c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at han fungerer godt i sosiale settinger, og er lett for vennene mine å like. Om han da selv har én eller tusen nære venner er ikke så viktig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg er venner viktig, og jeg er såpass sosial selv, så for meg ville det vært "rart" å date/ være sammen med en som ikke var på samme måte selv.

Men det holde å ha et par-tre stykker, trenger ikke være omsvermet av venner! De skal jo på ingen måte gå foran kjæresten/ partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...