Gå til innhold

Er det penere at kvinner har langt hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 22. mai 2016 at 18.08, Frk.Show skrev:

Lurer veldig på hva mannfolk spesielt definerer som langt hår! 

Legg gjerne ved bilde for å illustrere når dere synes håret er langt eller langt nok til at dere synes det er pent. Eller kanskje kommentere hvilken av disse hårlengdene dere synes er finest? 

image.jpeg

Jeg synes den øverst til midten var finest. Typen synes øverst til venstre. Exen liker nok den helt til høyre. Jeg definerer langt hår fra det øverste i midten og lengee. Det helt til høyre var for langt og dødt. Ikke pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker vi konkluderer med at smaken er som baken 😂

Anonymkode: b8e76...ca7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎22‎.‎05‎.‎2016 at 18.08, Frk.Show skrev:

Lurer veldig på hva mannfolk spesielt definerer som langt hår! 

Legg gjerne ved bilde for å illustrere når dere synes håret er langt eller langt nok til at dere synes det er pent. Eller kanskje kommentere hvilken av disse hårlengdene dere synes er finest? 

image.jpeg

Nå er jeg ikke mann da, men alt de der har langt hår i min bok. Alt fra skuldrene og ned regner jeg som langt.

Endret av Puny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎22‎.‎05‎.‎2016 at 18.08, Frk.Show skrev:

Lurer veldig på hva mannfolk spesielt definerer som langt hår! 

Legg gjerne ved bilde for å illustrere når dere synes håret er langt eller langt nok til at dere synes det er pent. Eller kanskje kommentere hvilken av disse hårlengdene dere synes er finest? 

image.jpeg

u12256666.jpg

Kan det spres utover er det langt nok:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes litt lengde på håret alltid er penere enn 'guttekort' hår på kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det penere. Langt hår hos kvinner er et tegn på ungdommelighet, fruktbarhet og god helse. Evolusjon har gjort at vi menn finner dette naturlig attraktivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en normalt utseende dame som har hatt langt, tykt og blondt hår ned til rompa hele voksenlivet. Har også vært singel siden jeg var 22. Derfor sier jeg nei, langt hår betyr ingenting for om man oppfattes som attraktiv blant menn. 

Anonymkode: a9b29...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en normalt utseende dame som har hatt langt, tykt og blondt hår ned til rompa hele voksenlivet. Har også vært singel siden jeg var 22. Derfor sier jeg nei, langt hår betyr ingenting for om man oppfattes som attraktiv blant menn. 

Anonymkode: a9b29...43b

Du må da gjerne være attraktiv på andre områder også da... Det er jo ikke slik at bare langt hår gir en lang rekke med beilere utenfor døra. Såpass må vel du også skjønne...

Anonymkode: 3a7e9...f40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.5.2016 at 18.18, AnonymBruker skrev:

eller kan det være like pent med skulderlangt, eller kortere hår? 

Anonymkode: 1ce56...e2c

Jeg har langt hår. Men vurderer faktisk å klippe det til litt over skuldrene. Men vil ikke ha kort. Forstår det slik at mannfolk liker best langt hår. Men det viktigste er å like seg selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, type skulderlangt hår eller kanskje litt lengre, men det behøver ikke gå ned til rumpa. Uansett er det ikke noe must og jeg kjenner flere som er fine med kort hår også. 

Anonymkode: 6a613...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, type skulderlangt hår eller kanskje litt lengre, men det behøver ikke gå ned til rumpa. Uansett er det ikke noe must og jeg kjenner flere som er fine med kort hår også. 

Anonymkode: 6a613...28c

Kjenner også mange som er fine tiltross for kort hår:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 17.50, AnonymBruker skrev:

Jeg er en normalt utseende dame som har hatt langt, tykt og blondt hår ned til rompa hele voksenlivet. Har også vært singel siden jeg var 22. Derfor sier jeg nei, langt hår betyr ingenting for om man oppfattes som attraktiv blant menn. 

Anonymkode: a9b29...43b

For det er jo slik at hår er det ENESTE menn er interessert i :fnise:

Anonymkode: 416ca...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, type skulderlangt hår eller kanskje litt lengre, men det behøver ikke gå ned til rumpa. Uansett er det ikke noe must og jeg kjenner flere som er fine med kort hår også. 

Anonymkode: 6a613...28c

Man kan være fin med kort hår også (og når jeg sier kort så mener jeg guttekort/kjerringkort). Men det er INGEN jenter som er finere med kort hår enn langt. Absolutt ingen.

Langt hår er alltid finere enn kort. 

Anonymkode: 416ca...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...