Gå til innhold

Er mine former for mye? Bilder

Fremhevede innlegg

Gjest Belle âme
Skrevet

Hadde et vore deg, ville eg gått ned ein del. Men altså, er du fornøgd er det flott det😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok en bruker som fisker etter komplimenter :roll: 

Anonymkode: d4062...38b

Du opplever aldri usikkerhet? Jeg syns selv jeg ser helt ræva ut, og på en dårlig dag kan et godt kompliment herfra vært finfint å ta med seg. Klart, i det store og det hele så spiller det ingen rolle, og ære være de som syns så godt om seg selv eller har mennesker rundt seg som booster seg, men ikke alle har det. Så da tar man nødløsningen på KåGe.

• Liker 4
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg begynner å bli drittlei slike tråder her inne.

Anonymkode: c735b...001

Og du blir tvunget til å lese dem med pistol mot tinningen?

• Liker 2
Skrevet

I mine øyne er du midt imellom normal og formfull. Nydelig kropp, uansett hva du eller andre definerer den som, da! 

AnonymBruker
Skrevet

Du hadde tålt å slanke deg et par kilo kanskje, men det kunne vel strengt tatt de fleste av oss. Jeg forstår ikke helt hva folk mener med former. Du er det jeg vil kalle formfull. Det mange andre kaller formfull, kaller jeg overvektig. 

Så lenge man er innenfor normalen forstår jeg hvorfor man skal stresse og styre så mye hverken opp eller ned. Selv trives jeg best med 2-3 kilo for mye. Har dalt i vekt et par ganger og da har jeg vært strålende fornøyd med kroppen, men trives ikke der. Føler meg svak på en måte. Tror ikke andre merker store forskjellen, men det gjør jeg.

Anonymkode: 9ca41...0e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor TS i denne tråd som også hadde former fikk så mye pepper, mens TS i DENNE tråd som også hadde former fikk bare skryt og hurra. Er det fordi denne TS hadde bilde og var lettere å forholde seg til? Isåfall er dette bare trist. Jeg håper den andre TS ikke ser denne tråden nå for det her må være sårende for henne tenker jeg å få så annerledes svar og likevel ha så lik tråd. 

Anonymkode: 9af5b...2ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du ser veldig fin ut :) 

dame 

Anonymkode: 39d23...ace

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden og selv synes jeg er for feit, ser jeg nå at jeg er et litt slaskete beinrangel i forhold. 

Anonymkode: 22f97...7a2

Gjest TrailerEnka
Skrevet

Meget hot i mine øyne 😊

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvorfor TS i denne tråd som også hadde former fikk så mye pepper, mens TS i DENNE tråd som også hadde former fikk bare skryt og hurra. Er det fordi denne TS hadde bilde og var lettere å forholde seg til? Isåfall er dette bare trist. Jeg håper den andre TS ikke ser denne tråden nå for det her må være sårende for henne tenker jeg å få så annerledes svar og likevel ha så lik tråd. 

Siden "former" er et begrep folk bruker forskjellig, så ja, det er enklere å svare i en tråd med bilder.

Anonymkode: a0dbb...a3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha lest denne tråden og selv synes jeg er for feit, ser jeg nå at jeg er et litt slaskete beinrangel i forhold. 

Anonymkode: 22f97...7a2

og her ser vi effekten av slike tråder. Norge lider av fedme , folk ser på hverandre og andre blir bare feitere istedenfor å gjøre noe med det. 

• Liker 3
Skrevet

Du har en flott kropp. Synes du har fine former, og er noe formfull, men ikke veldig.

Nydelige lår og fin innsvinget midje! Way to to! :tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi hun ikke legger ut bilder? Man aner jo ikke hva hun mener med 'formfull'

Anonymkode: 05a9e...b50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du er overvektig, men du bærer kiloene godt. Du har en flott kropp, og bør være stolt over at du har blitt kvitt imponerende 30kg.

Jeg er like høy som deg, og er ca 46-48kg. Personlig synes jeg vår høyde kler best en vekt  mellom 50-58kg, og jobber for å komme opp dit selv på en sunn måte.

Anonymkode: 83073...82c

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du er overvektig, men du bærer kiloene godt. Du har en flott kropp, og bør være stolt over at du har blitt kvitt imponerende 30kg.

Jeg er like høy som deg, og er ca 46-48kg. Personlig synes jeg vår høyde kler best en vekt  mellom 50-58kg, og jobber for å komme opp dit selv på en sunn måte.

Anonymkode: 83073...82c

Faktisk helt enig med deg  59 er kroppen min helt innafor!! :-)

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Du har en flott kropp. Synes du har fine former, og er noe formfull, men ikke veldig.

Nydelige lår og fin innsvinget midje! Way to to! :tommelopp:

<3 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Liljano skrev:

Takk!! Driter i de som ble Sure for at jeg la ut for jeg føler meg allerede bedre:-))

Gi faen i de, du ser ut som en kvinne. De manne musklene som damene (og homofile menn?)  synes er fint nå, og vil ha går snart over. 

Anonymkode: f6989...ddc

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi faen i de, du ser ut som en kvinne. De manne musklene som damene (og homofile menn?)  synes er fint nå, og vil ha går snart over. 

Anonymkode: f6989...ddc

Så en veltrent og slank kvinnekropp er mer lik en manns kropp enn en kvinne? Håkai.

Må en kvinne være lettere overvektig for å defineres som kvinne?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...