Gå til innhold

Er mine former for mye? Bilder


Hjertrøds

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke formfull. Det er overvektig. Hvis du sjekker din bmi tror jeg du også vil få til svar at dette er overvekt. 

Anonymkode: 9af5b...2ad

Bmi sier faktisk at jeg er overvektig selv om personlig  er uenig. Men når det da er snakk om slanking  og folk snakker om 10 kg mindre da beg man å lure.....men nå var ikke spm om overvekt det jeg myntet innlegget direkte  mot. Jeg anser ikke meg selv som det.....men for de som faktisk har slanket seg så skjønner de at man kan bli blind når man har gått ned mye å fortsatt føle seg stor

Screenshot_2016-05-19-17-30-15.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, alle har forskjellig mening om hva som er fin kropp og ikke, og derfor blir det helt meningsløst å spørre om det på et forum. Jeg hadde gått inn for å gå ned noen kg hvis jeg så ut som deg, mens andre synes du ser flott ut. 

Anonymkode: 75c0a...ca1

Takk for din mening. For min del er det ikke helt meningsløst nei. Til slutt sitter jeg jo igjen med en viss følelse av hva folk generelt synes ! Å det betyr noe for meg når jeg er litt blind. På papiret burde jeg være 55 kg. Men jeg føler meg ok på 65 men får mixed  signals og er usikker så derfor ba jeg om andres mening :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

@Liljano

Som flere andre har sagt: Hverken typisk formfull eller overvektig. Men når det er sagt, så har du faktisk nydelige kvinnelige former! Svært attraktiv kvinnekropp, spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, UngMann1986 skrev:

@Liljano

Som flere andre har sagt: Hverken typisk formfull eller overvektig. Men når det er sagt, så har du faktisk nydelige kvinnelige former! Svært attraktiv kvinnekropp, spør du meg :)

Tusen takk!! Det er faktisk kvinnelige former menn pleier si at jeg er. Så det er en bra ting???? Trodde det var en pen måte å si feit på hehe!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Metzili skrev:

Absolutt ikke! Du er jo kjempe heit! 

Takk!! Driter i de som ble Sure for at jeg la ut for jeg føler meg allerede bedre:-))

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy flate for en deilig rumpe og pupper:strix:

Anonymkode: 4d1f2...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986
2 minutter siden, Liljano skrev:

Tusen takk!! Det er faktisk kvinnelige former menn pleier si at jeg er. Så det er en bra ting???? Trodde det var en pen måte å si feit på hehe!! 

Kvinnelige former er sexy :) Du er hot! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy flate for en deilig rumpe og pupper:strix:

Anonymkode: 4d1f2...277

Haha bør vel si takk for det å, men følte meg brått som når jeg var 20 år på nettdating. :-Å 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, UngMann1986 skrev:

Kvinnelige former er sexy :) Du er hot! 

Takk igjen skal ta det med meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
24 minutter siden, Liljano skrev:

Tusen takk for unntaket.  Skjønner at sånne bilde tråder sikkert blir litt teit.  Men fant ut at hvor får jeg best svar i tekst jo her. Og jeg tror det er de 30 kg jeg har slanket vekk som gjør at jeg er usikker. Igjen tusen takk!

 

Jeg liker ikke tenke i idealer, det ekskluderer liksom mange jeg synes er veldig tiltrekkende som ser helt annerledes ut. 

Men jeg synes du har fantastisk fin kropp, og jeg ville ikke gått inn for å gå mer ned i vekt om dette er din normale vekt som er enkelt å opprettholde med helt vanlig aktivitet og helt normalt kosthold. 

Magen var noe av det jeg likte best :)

Men nå er jo ikke jeg mann, da. Jeg hadde nå uansett lagt merke til at du er digg. 

Jeg synes du så normalvektig ut, type sunn kropp. Og feminin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normal, fin kropp :)

Har du dom bilderna på din profil så kommer du inte att vara singel länge ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes generelt det er veldig vanskelig å skulle kommentere andres kropp/vekt. Man vil jo for all del unngå å såre, og jeg kjenner jeg er litt redd for det nå også, selv om du er en totalt ukjent person for meg. Men siden du ber om det: Du har ikke en kropp jeg ville lagt merke til på gata og tenkt på som overvektig. Jeg synes du har ganske fine former, selv om magen stikker litt mye ut. Jeg er nok ganske kritisk til kropp, i hvert fall for egen del, men jeg ser ikke at dette ikke skulle være en kropp du kan være fornøyd med. Jeg hadde nok følt meg tykk om jeg hadde hatt din kropp, men jeg er som sagt veldig kritisk til egen kropp/vekt, og føler meg fort tykk, f.eks etter jula, hvis jeg har lagt på meg et par kilo. Men jeg har alltid vært tynn, og til tider til og med undervektig, og har jo et helt annet utgangspunkt enn deg sånn sett. :) 

Anonymkode: 5bdf2...836

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Liljano skrev:

Jeg ble inspirert av et innlegg om former her inne og jeg vil derfor spørre menn og kvinner om jeg går innenfor formfull, overvektig eller midt i mellom. Er det andre definisjoner så kast dem gjerne ut. Jeg er usikker rundt min egen kropp men liker den samtidig på en måte.  Min største last er magen.  På bildet med blomster kjolen har jeg pms i tillegg og så oppblåst som jeg kan få blitt.

Du har mye klær, så jeg synes det er vanskelig å se. Men jeg synes du ser helt "normal" ut...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fjotteri skrev:

Jeg liker ikke tenke i idealer, det ekskluderer liksom mange jeg synes er veldig tiltrekkende som ser helt annerledes ut. 

Men jeg synes du har fantastisk fin kropp, og jeg ville ikke gått inn for å gå mer ned i vekt om dette er din normale vekt som er enkelt å opprettholde med helt vanlig aktivitet og helt normalt kosthold. 

Magen var noe av det jeg likte best :)

Men nå er jo ikke jeg mann, da. Jeg hadde nå uansett lagt merke til at du er digg. 

Jeg synes du så normalvektig ut, type sunn kropp. Og feminin. 

Tusen takk for kommentaren din :-) ! Det er nettopp det. Denne vekten er lett og opprettholde. Den går ikke særlig opp og ikke særlig ned. Så Sånn sett er det jo fint å slippe mer slanking. Igjen takk :-) setter pris på det. Som sagt over her. Føler meg allerede bedre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes generelt det er veldig vanskelig å skulle kommentere andres kropp/vekt. Man vil jo for all del unngå å såre, og jeg kjenner jeg er litt redd for det nå også, selv om du er en totalt ukjent person for meg. Men siden du ber om det: Du har ikke en kropp jeg ville lagt merke til på gata og tenkt på som overvektig. Jeg synes du har ganske fine former, selv om magen stikker litt mye ut. Jeg er nok ganske kritisk til kropp, i hvert fall for egen del, men jeg ser ikke at dette ikke skulle være en kropp du kan være fornøyd med. Jeg hadde nok følt meg tykk om jeg hadde hatt din kropp, men jeg er som sagt veldig kritisk til egen kropp/vekt, og føler meg fort tykk, f.eks etter jula, hvis jeg har lagt på meg et par kilo. Men jeg har alltid vært tynn, og til tider til og med undervektig, og har jo et helt annet utgangspunkt enn deg sånn sett. :) 

Anonymkode: 5bdf2...836

Takk for utfyllende svar det sårer egentlig ikke i det hele tatt. Jeg føler jeg tenker ganske likt som deg. Men vi har faktisk ganske likt utgangs punkt. Jeg har glemt å nevne at jeg har vært 47-53 kg som utgangspunkt. 47 før første barn og 53 før andre barnet.  Så gikk jeg kraftig opp og måtte slanke de 30 kg manoe år etter at siste ble født. (Var ikke fødselsvekt da) så jeg tror at dette er grunnen for at jeg er så forvirret. Men dette  med magen handler mest om hud og ikke så mye om fett. Den henger ikke men huden hsr blitt tykkere etter å blitt strekt så mange ganger både av svanger skap og overvekt. Dette er en plastisk kirurgs ord. Så jeg må enten lære meg å leve med at den alltid er der eller operere. Så derfor er det fint å høre at flere rundt der ute kanskje ikke ser det Sååå  godt som jeg.  Vanligvis kler jeg meg slik at det ikke synes men det er slitsomt i lengden også. ..sorry for langt svar men sånn ble det :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
5 minutter siden, Liljano skrev:

Tusen takk for kommentaren din :-) ! Det er nettopp det. Denne vekten er lett og opprettholde. Den går ikke særlig opp og ikke særlig ned. Så Sånn sett er det jo fint å slippe mer slanking. Igjen takk :-) setter pris på det. Som sagt over her. Føler meg allerede bedre!

Meeeeeeeen, om jeg kan kommentere en liten ting:

Jeg vet sånn posering er vanlig blant mange- men jeg synes kvinner(som ikke vil bli sett på som enkle og "bare pene") må slutte med det. 

Er du ei smart dame som ønsker fokus på en litt mer seriøs side så kan sånne poseringer virke litt fordummende. Og det er jo synd om man har langt mer å by på enn utseende :)

Men asså- jeg er klar over at mange gjør det og at jeg er gammel kjerring på 35 😛

Men du får kjapt endel som bare går etter "enkle pene damer" om du poserer som en. 

Endret av Fjotteri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jabx skrev:

Du har mye klær, så jeg synes det er vanskelig å se. Men jeg synes du ser helt "normal" ut...

Mye klær hsr jeg ikke med den kjolen da den er helt innom kroppen. Det var formen jeg spurte om ikke hvordan jeg evt så ut naken :-P å formen der du der

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, qwerty123 skrev:

Helt normal, fin kropp :)

Har du dom bilderna på din profil så kommer du inte att vara singel länge ;)

 

Haha hadde aaaaldri  turt å ha de på tinder ber jo om sex da (tror jeg?????) Ser i hvertfall for meg at jeg virker useriøs da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...