Gå til innhold

Er mine former for mye? Bilder


Hjertrøds

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke formfull. Det er overvektig. Hvis du sjekker din bmi tror jeg du også vil få til svar at dette er overvekt. 

Anonymkode: 9af5b...2ad

 

Hun har EN kilo for mye i følge BMI-kalkulatoren. En kalkulator som alle vet er veiledende og slettes ikke er en fasit. 

Så at hun er overvektig er din personlige mening.

Min personlige mening er at du ser flott ut TS :-) Og jeg tror at om du går ned 10 kg så vil du ha gått ned for mye. Du trenger ikke gå ned noe :-)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Fjotteri skrev:

Meeeeeeeen, om jeg kan kommentere en liten ting:

Jeg vet sånn posering er vanlig blant mange- men jeg synes kvinner(som ikke vil bli sett på som enkle og "bare pene") må slutte med det. 

Er du ei smart dame som ønsker fokus på en litt mer seriøs side så kan sånne poseringer virke litt fordummende. Og det er jo synd om man har langt mer å by på enn utseende :)

Men asså- jeg er klar over at mange gjør det og at jeg er gammel kjerring på 35 😛

Men du får kjapt endel som bare går etter "enkle pene damer" om du poserer som en. 

Hehehe ja helt enig. Dette var bilder tatt for morro hjemme i speilet så det var de jeg viste nå. Det med bukse og skjorte er meg utad og evt på date sider!  Det ser vel hakket bedre ut? (Håper jeg ) hadde aldri lagt de hothy mama bildene på en date side ei heller på snap. Haha 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Liljano skrev:

Mye klær hsr jeg ikke med den kjolen da den er helt innom kroppen. Det var formen jeg spurte om ikke hvordan jeg evt så ut naken :-P å formen der du der

Vel, jeg syntes det var vanskelig å se. Men du ser helt fin ut etter det jeg kan se uansett. Hadde ikke lagt meg på magen og nekta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Okapi skrev:

Nei, du er akkurat passe. Magen din er fin den.

Vet ikke helt om jeg vil ta i mot kompliment om magen haha men takk <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx skrev:

Vel, jeg syntes det var vanskelig å se. Men du ser helt fin ut etter det jeg kan se uansett. Hadde ikke lagt meg på magen og nekta.

Hahahahaha off godt å høre:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Liljano skrev:

Takk for utfyllende svar det sårer egentlig ikke i det hele tatt. Jeg føler jeg tenker ganske likt som deg. Men vi har faktisk ganske likt utgangs punkt. Jeg har glemt å nevne at jeg har vært 47-53 kg som utgangspunkt. 47 før første barn og 53 før andre barnet.  Så gikk jeg kraftig opp og måtte slanke de 30 kg manoe år etter at siste ble født. (Var ikke fødselsvekt da) så jeg tror at dette er grunnen for at jeg er så forvirret. Men dette  med magen handler mest om hud og ikke så mye om fett. Den henger ikke men huden hsr blitt tykkere etter å blitt strekt så mange ganger både av svanger skap og overvekt. Dette er en plastisk kirurgs ord. Så jeg må enten lære meg å leve med at den alltid er der eller operere. Så derfor er det fint å høre at flere rundt der ute kanskje ikke ser det Sååå  godt som jeg.  Vanligvis kler jeg meg slik at det ikke synes men det er slitsomt i lengden også. ..sorry for langt svar men sånn ble det :-)

Ja, ok, skjønner. :)

Men, altså, den magen hadde jeg absolutt ikke lagt meg under kniven for! Det hadde jeg ikke gjort om det var min kropp heller, selv om jeg altså er kritisk. Jeg synes det er fantastisk flott om du er fornøyd med deg selv som du er. :tommel: 

Anonymkode: 5bdf2...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Liljano skrev:

Haha hadde aaaaldri  turt å ha de på tinder ber jo om sex da (tror jeg?????) Ser i hvertfall for meg at jeg virker useriøs da??

Ha ha ha 

Min personliga åsikt är att en seriös profil innehåller både helkroppsbilder och ansiktsbilder. Det som är sorgligt eller lyckosamt beroende på vad du är ute efter är du som kvinna på en datingsajt kommer att få en del förslag om sex.

Men ju mer tid du lägger på en bra profil så får du bättre och seriösare svar där, åtminstone funkar det så för män ;)

Lycka till :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ok, skjønner. :)

Men, altså, den magen hadde jeg absolutt ikke lagt meg under kniven for! Det hadde jeg ikke gjort om det var min kropp heller, selv om jeg altså er kritisk. Jeg synes det er fantastisk flott om du er fornøyd med deg selv som du er. :tommel: 

Anonymkode: 5bdf2...836

Hehe ja det har hjulpet på selvbildet å blir eldre kan du si:-P nærmer meg en alder der hvor litt dvaskete kropp er innafor:-P neida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, qwerty123 skrev:

Ha ha ha 

Min personliga åsikt är att en seriös profil innehåller både helkroppsbilder och ansiktsbilder. Det som är sorgligt eller lyckosamt beroende på vad du är ute efter är du som kvinna på en datingsajt kommer att få en del förslag om sex.

Men ju mer tid du lägger på en bra profil så får du bättre och seriösare svar där, åtminstone funkar det så för män ;)

Lycka till :)

 

 Sant så sant. Men har helkropps bilder altså men ikke med rompa til himmels og puppene rett vest+ det bildet med normal positur og vanlige klær som jeg la ut her bruker jeg. Så nå til dags får jeg lite direkte sex tilbud men før når jeg var mer vulgær som yngre med bilder var det ca alt jeg fikk og lite seriøsitet. Så jeg har lært meg forskjell nå tror jeg heldigvis.  

 

Takk :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Liljano skrev:

Vet ikke helt om jeg vil ta i mot kompliment om magen haha men takk <3 

Vet kvinner sliter med å akseptere det, men det er faktisk ikke alle menn som foretrekker flate mager. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
2 minutter siden, Okapi skrev:

Vet kvinner sliter med å akseptere det, men det er faktisk ikke alle menn som foretrekker flate mager. :P

Jeg elsker deg! :ler:

Seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Okapi skrev:

Vet kvinner sliter med å akseptere det, men det er faktisk ikke alle menn som foretrekker flate mager. :P

Nei er godt å høre da:-) menn er ikke de aller værste men er ofte redd for at de skal mene det vi jenter mener om kropp. For det er ikke pent:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fjotteri skrev:

Jeg elsker deg! :ler:

Seriøst. 

Haha love alarm  <3 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns du ser flott ut. Verken for mye eller for lite, akkurat veldig passelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Mr X skrev:

Du ser aldeles nydelig ut, rett og slett! :smoke:

Thank u thank u:-) følte meg så flott at jeg ryddet opp på nettprofilen min haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tasia skrev:

Syns du så veldig fin ut :) Skulle ønske jeg hadde de formene... 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silfen skrev:

Jeg syns du ser flott ut. Verken for mye eller for lite, akkurat veldig passelig.

Akkurat veldig passelig <3 Angrer ikke et sekund på at jeg flauset  meg selv å la ut her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Du har en flott kropp. Personlig vil jeg ikke kalle deg for formfull, da tenker jeg på litt større kvinner. Du er slank. Du har ingen grunn til å være usikker på kroppen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...