Gå til innhold

gå I fra mann som ikke vil ha barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are
Den 30.5.2016 at 10.23, O.G. skrev:

Vel, men han kan kvitte seg av med henne om ti år og smelle en annen dame på tjukken iløpet av neste måned, mens TS står der uten sjanser til eiga barn. Er det rettferdig?`

For å berge forholdet så må han vise TS at han mener alvor og gå og sterilisere seg. 

Tja, enig med deg i den faktisk. Skal selv sterilisere meg, og synes mange flere menn som ikke ønsker barn burde gjøre det. Hos kvinner vet jeg ikke om det lar seg gjøre. Må vel fjerne hele livmoren da, men her er jeg usikker. Så mange flere menn burde vært ansvarlig og gjort dette når de vet at de ikke vil ha barn.

Med hilsen fra

Jon are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 17.5.2016 at 23.33, AnonymBruker skrev:

Vi har kommet dit hen at vi plutselig ønsker forskjellige ting i livet. Jeg ønsker meg barn og han ikke. Bør vi da skille lag og håpe på at vi begge får det vi håper på? Eller gi han den friheten og livet han ønsker uten barn og holde sammen? Jeg synes ikke alternativet om at jeg skal få som jeg vil er aktuelt for ingen barn skal vokse opp med en forelder som ikke i utgangspunktet ønsker det. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre...

Anonymkode: 39ddb...15d

Du mangler viktig informasjon her!
Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen?
Er dere 22 år liksom, så har dere goood til til at han skal bli klar. Er dere 30 derimot må dere snakke seriøst sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes TS. prøver se dette litt fra begge sider. Det er ikke enten eller her. Det er mange nyanser I mellom. Så hvorfor kalle denne mannen en dritt og lignende, dette  er helt feil. Ønsker mannen TS.men ikke barn,  så er det mye følelser innvolvert og i nei til barn . Han vet hva som kan skje om han sier han ikke ønsker barn og det er I ferd med å skje nå. Ts.har en fin holdning som alle kvinner burde hatt men desverre ikke har. Nemlig ikke lure èn mann til å bli far .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...