AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Del Skrevet 17. mai 2016 Noen som vet om det var trafikk kontroll på E18 mellom Asker og Sandvika i dag tidlig litt over kl 09? (17 Mai)? Det stod en politimotosykkel på veien, rakk ikke å se så mye, kjørte en liten tanke for fort og bare lurer på om jeg kan regne med en liten bot i posten en dag 😝. Anonymkode: 8b473...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 18. mai 2016 #2 Del Skrevet 18. mai 2016 Han hadde stoppa deg der og da om farten var for høy og du ble målt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillenn Skrevet 18. mai 2016 #3 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Kjedelig å måtte tenke på slike ting. Håper det ordner seg. Kjøre penere neste gang Endret 18. mai 2016 av Lillenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Del Skrevet 18. mai 2016 Takk, håper det stemmer at om det var kontroll så ville han kommet etter. Det var flere på samme strekke som kjørte i samme tempo som meg, ingen av de ble kjørt etter heller, så da satser jeg på at politimotorsykkelen stod der i ett annet oppdarag eller pause. Skal kjøre saktere herretter ja, veldig lite koselig å tenke på det hele 17 Mai når man egentlig skal kose seg Anonymkode: 8b473...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå