Gå til innhold

Ting du spiste før, som du aldri ville ha spist nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var i tjueåra lagde jeg Toro tandorisaus og spiste det med en hel hvitløksbaguette. Kjøpte også tutti frutti kakepynt og spiste rett fra posen. Smågodt i enorme mengder midt i uka..

Ville heller ikke spist noe med hvetemel eller kjøtt igjen, men det er ikke av samme grunn som de tinga som er nevnt i tråden eller det over her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser det samme, bare at nå legger jeg på meg :fnise: Gammel vane, vond å vende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s

Ristet brød med smør og nugatti, nudler, pannekake med sukker, Oboy og løvbiff var noe jeg elsket da jeg var barn. Jeg har også kuttet ut å overdrive med sukker på frokostblandinger. Smaker ikke like godt lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lungemos

Pepsi max (drakk altfor mye for noen år siden, måtte alltid ha en flaske tilgjengelig.  Så fikk jeg kyssesyken og kroppen slo seg helt vrang.  Pepsi max og kaffe smakte spesielt vondt.  Kaffe er godt igjen, men pepsi max liker jeg ikke lenger.  Og bra er det for det inneholder jo ingen sunne ting)

Som student spiste jeg i perioder bare usunne ting, og veldig uregelmessig.  Jeg baker f eks ikke lenger på jevnlig basis brownies fra pose sent på kvelden, fyller på med vaniljekrem, sjokoladesaus, sjokolade og is.  Spiser nå litt av dette en sjelden gang.

Fyller ikke halve tekoppen med sukker lenger.

Kebab. 

loffskiver med masse smør, honning og geitost.  Sammen.

Grandiosa pizza (men spiser av og til andre typer frossenpizza som jeg synes smaker bedre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Vackra skrev:

Spiser det samme, bare at nå legger jeg på meg :fnise: Gammel vane, vond å vende.

Samme her... :P

Bortsett fra at da jeg var veldig ung pleide jeg å knaske sukkerbiter eller lage meg melisglasur som jeg spiste med skje, nesten hver dag etter skoletid. Det gjør jeg ikke lenger :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit, jeg også spiste sukkerbiter, husker jeg nå.  Og lagde glasur som jeg også bare spiste med skje. Haha, barn, altså!! Jeg kjenner også igjen dette med brownies med vaniljekrem i studentiden. 

Mange matvalg jeg ikke ville ha tatt i dag, ja! Tror jeg hadde kastet opp av de mengdene smør og sukker i dag. Ikke minst hatt veldig vondt i tennene! 

Anonymkode: dcb76...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lagde is selv ved å lage en kopp med saft (plastkopp) og satte i fryseren noen timer. Alltid "Gøy" saft eller husholdningssaft som en het. 

Anonymkode: bf9f4...1d3

Jeg gjorde dette i går!

Må være ti-femten år siden sist, men er blitt tante nå, må være godt forbilde :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var e periode avhengig av denne daglig. Men så fant jeg ut at energidrikke ikke akkurat var det lureste å putte i seg på daglig basis.

 

dark-dog-energy-drink-bouteille-1-litre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaghetti. Kokte det flere ganger i uken på ungdomsskolen, før skolen.

Oboy. Masse pulver i glasset og lite melk.

 

Anonymkode: 1dc08...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiste også mye ris med ferdiglagd saus på glass fra Uncle Ben's. Ikke så galt som nugatti og sukker på skiven, riktignok, men likevel utrolig lite næringsrik "middag" å leve på i studenttiden. 

Anonymkode: dcb76...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet med masse, av helsemessige årsaker. Elsket Frostyflakes og alle sånne frokostblandinger som er fulla av sukker. Masse oboy i melka, masse sjokoladepålegg, masse baguetter. Når jeg var ungdom spiste jeg altfor mye smågodt. Aldri vært det minste tjukk, men det betyr ikke at jeg var sunn. Kroppen min tåler rett og slett bare små mengder sukker, eller blir jeg "dopa".

Har også motvillig sluttet med meieriprodukter fordi jeg ikke tåler det lenger. Har blitt mer sunn enn jeg skulle ønske, fordi kroppen krever det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loff med smør, nugatti og oboy oppå. 

Hadde alltid nugatti på pepperkaker husker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nugatti her også. Med masssse smør oppå der igjen. :P 

Etter at jeg begynte å spise skikkelig sunt, synes jeg hverdagsgreier som jeg spiste før (og som i seg selv ikke er så ille altså!) smaker rart nå. Det meste smaker veldig søtt, og ting som italiensk salat og andre slike ferdig''salater'' smaker bare fett og ekkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverpostei, salami og melk. Liker ingen av delene som voksen.

Anonymkode: fa043...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggedosis med masse sukker og noen ganger oboy

Sukkerbit dyppet i kaffe 

:P Jeg var ikke gamle ungen da jeg spiste litt for mye av dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...