Gå til innhold

Fjernet hormonspiral 15.04 fortsatt ingen mens og negativ test


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fjernet hormonspiral 15.04. 17.04 begynnte jeg å blø og blødde som i en vanlig mens i ca 6 dager. Jeg har alltid hatt stabil syklus med mens nøyaktig med 1 mnd forskjell. Jeg testet i går 4 uker etter første blødnings dag, men testet negativ. Kan det være jeg har hatt el senere? Jeg er ikke så opptimistisk med tanke på å få positiv test denne mnd, men det er alltid en sjangs så lenge man ikke bruker prevansjon.

 

Anonymkode: a3844...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok ut hormonspiral 7.4, og har enda ikke fått mensen tilbake. Legen min sa at1-2 mnd. er normalt å vente før mensen kommer tilbake...

 

hilsen 'utålmodig'

Anonymkode: 6fb85...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah skjønner at du er utolmodig! Hadde du stabil syklus før du satte inn spiralen? Jeg har som sagt alltid hatt stabil syklus uansett hvilken prevansjonsmiddel jeg har brukt. Det er bare til å smøre seg med tolmodighet og vente på tr.

Anonymkode: a3844...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg mensen 4 uker og 2 dager etter første blødnings dag etter uttak av spiralen, så da virker det som min syklus er tilbake til normalen:) 

Anonymkode: a3844...2c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag fikk jeg mensen 4 uker og 2 dager etter første blødnings dag etter uttak av spiralen, så da virker det som min syklus er tilbake til normalen:) 

Anonymkode: a3844...2c4

:duskedame::duskedame::duskedame: YeY!!! Gratulerer! Håpes dere lykkes fort!

Anonymkode: 6fb85...731

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:duskedame::duskedame::duskedame: YeY!!! Gratulerer! Håpes dere lykkes fort!

Anonymkode: 6fb85...731

Tusen takk og like så:) Jeg er 10 år eldre enn sist gang jeg ble gravid, så er litt nervøs for at det kan bli vanskelig å bli gravid selv om jeg tidligere har blitt rask garvid. Mye kan ha skjedd på 10 år.. Vi er også en del borte fra hverandre, så regner med at det vil ta litt tid uansett.

Anonymkode: a3844...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...