Gå til innhold

Er det noen som kan tyde drømmer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en slitsom drøm her om dagen. Jeg og min datter gikk over en bro, men datt ned. Kom ikke opp igjen. Gjennom hele drømmen prøvde vi å komme opp igjen. Fikk ikke til. Følte jeg drømte dette hele natten. Heldigvis, rett før jeg våknet kom vi opp på brua og ned igjen på andre siden. Vemmelig drøm, har tenkt mye på det. Kan det bety noe? 

Anonymkode: 42cab...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

kanskje noe her kan sette deg på noen tanker. 

Falling off the Bridge meaning

Falling off a bridge in a dream may symbolize your fear of failure – you are unsure you can make it to the other side – your destination, goal or future. You may be afraid of making a connection with someone; you may be afraid of the obstacles in front of you; or you may be afraid of the changes that you are going through.

Bridge 
To dream that you are crossing a bridge signifies an important decision or a critical junction in your life. This decision will prove to be a positive change filled with prosperity and wealth in the horizon. Bridges represent a transitional period in your life where you will be moving on to a new stage. If the bridge is over water, then it suggests that your transition will be an emotional one. If you fall off the bridge and into the water, then the dream indicates that you are letting your emotions hold you back and prevent you from moving forward. Alternatively, the bridge may indicate that you are trying to "bridge" or connect two things together.

Anonymkode: 89335...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 

Bro betyr jo en forbindelse mellom to verdener, eller to steder.

 

Prøver du, eller har du forsøkt, å forlate noe gammelt uten å lykkes med det ved første, andre eller tredje forsøk? Men når du allikevel kommer deg over, så betyr det at du, ved å holde ut, klarte det selv om du måtte gjennom mange slitsomme fall og prøvelser underveis.

 

Gi en oppdatering!

 

Anonymkode: ff6ac...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...