Gå til innhold

Menn: Hva ønsker dere i et forhold, og hva kan dere tilby?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din evne til å ikke lese hva jeg skriver, og din evne til å lage en så stor ting ut av noe vi egentlig er enige i, vitner om at du er singel og egentlig ikke har hatt noen forhold bak deg. 

Jeg har jo sagt gang på gang at målet er trygghet, men du henger deg oppi at jeg må velge mellom bullshitt og trygghet. Hvorfor kan ikke god stemning og mye humor OGSÅ være et mål? Jaggu, jeg blir helt paff.

Anonymkode: 8305c...923

Visst har jeg det! Jeg har flere langvarige og gode forhold bak meg, og jeg har som nevnt damer etter meg hele tiden. Og jeg er i et forhold nå. Enten du liker det eller ikke.

Anonymkode: 0b5b7...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare beta-menn som diskuterer temaer som dette. Alfa-menn gir faen, og drar damer i fleng.

Anonymkode: 3a03a...7a4

Nettopp. Og skulle man være så dum at man ønsker å gi et råd eller to, så får man så fillene fyker :P 

Anonymkode: 0b5b7...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare beta-menn som diskuterer temaer som dette. Alfa-menn gir faen, og drar damer i fleng.

Anonymkode: 3a03a...7a4

Nå er det jo interessant å vite at 80% av den mannlige befolkningen er beta eller omegamenn.

Anonymkode: 8305c...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Og skulle man være så dum at man ønsker å gi et råd eller to, så får man så fillene fyker :P 

Anonymkode: 0b5b7...cc2

Problemene er når rådene er lite gjennomtenkte og dårlig argumenterte. 

Anonymkode: 8305c...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare beta-menn som diskuterer temaer som dette. Alfa-menn gir faen, og drar damer i fleng.

Gjemmer alfamenn seg bak anonym bruker?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, QuestionEverything skrev:

Gjemmer alfamenn seg bak anonym bruker?

Alfamenn har ikke profil på kvinneguiden.

Anonymkode: 90de6...12c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, QuestionEverything skrev:

Gjemmer alfamenn seg bak anonym bruker?

Jeg gjør det på dette forumet her hvor jeg regnes som alfahann, men ikke på de andre forumene hvor jeg regnes som en vanlig og normal person :P 

Anonymkode: 0b5b7...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemene er når rådene er lite gjennomtenkte og dårlig argumenterte. 

Anonymkode: 8305c...923

Jada. Noen sitter inne og leser og diskuterer, og kverulerer, og vi som er ute og lever er ikke like flinke med ord som dere. Vi må klare oss sammen med damene uten å ha vunnet diskusjonen. Stakkars oss :P 

Anonymkode: 0b5b7...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada. Noen sitter inne og leser og diskuterer, og kverulerer, og vi som er ute og lever er ikke like flinke med ord som dere. Vi må klare oss sammen med damene uten å ha vunnet diskusjonen. Stakkars oss :P 

Anonymkode: 0b5b7...cc2

?

Det er jo en fordel at man klarer å uttrykke seg godt nok til å få sitt poeng frem på et diskusjonsforum. Hva du gjør ellers i hverdagen er da irrelevant for den tiden du faktisk sitte foran skjermen og skriver innlegg. Poenget er ikke å vinne diskusjonen, men å få frem meningen sin. Og er noen uenige, så forsvarer man meningen sin. Og er det flere logiske grunner til at meningen ikke holder, så kan man ta det til seg og holde kjeft.

Anonymkode: 8305c...923

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

?

Det er jo en fordel at man klarer å uttrykke seg godt nok til å få sitt poeng frem på et diskusjonsforum. Hva du gjør ellers i hverdagen er da irrelevant for den tiden du faktisk sitte foran skjermen og skriver innlegg. Poenget er ikke å vinne diskusjonen, men å få frem meningen sin. Og er noen uenige, så forsvarer man meningen sin. Og er det flere logiske grunner til at meningen ikke holder, så kan man ta det til seg og holde kjeft.

Anonymkode: 8305c...923

Ja. Stakkars deg :P 

Anonymkode: 0b5b7...cc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heh. Venta egentlig denne. 

Du virker veldig firkantet. Det er ikke noe som heter enten eller. Med trygghet mener jeg selvfølgelig at jeg betrygger henne med hva jeg vil med henne, hva jeg forventer, og hva jeg kan gi. Det er jo ikke sånn at man til alle døgnets tider er dødsseriøs, og betryggende. Det er nettopp det som er så flott med tillitt. Hvis jeg ser at dama er usikker, så betrygger jeg henne. Så kan vi bruke tiden på å ha det moro, og snakke om tull. Tøyse med hverandre, le av hverandre og leke klovner. For hvis hun i bunn og grunn vet at jeg er en troverdig og seriøs fyr, i og med at jeg betrygger henne på en seriøs måte når hun er usikker, så trenger hun heller ikke ha grunn til å ha bekreftelse og trygghet til enhver tid.

Det er vel heller du som ikke skjønner at det hele er en vurderingssak fra dag til dag. For ikke alle dager er like. Det overordnede målet mitt er trygghet. Men jeg vil blande inn så mye tull, så mye moro, så mye "bullshit" som mulig, uten at det går på bekostning av tryggheten. Skjønner du nå, eller må jeg utdype mer?

Anonymkode: 8305c...923

Hadde takket ja til bullshit og trygghet jeg. :) Ja takk begge deler!

Noen av oss skjønner hva det vil si. Andre kan bygge hytte...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ment som et kompliment, heller enn et angrep. Jeg ser jo at det feilet, så jeg beklager.

Dette er til dere begge:

Det jeg mente var ikke at man må ta et valg mellom trygghet og bullshit. Men at trygghet ikke er noe man kan garantere for, det er ikke noe man kan tilby på forhånd, det er målet med relasjonen. Dersom vi tre skal møtes for å bygge en hytte, så tar du Summers med deg materialene, AB tar med seg kunnskap om hyttebygging og så tar jeg med meg...ferdigstillingen av hytten. Det går jo ikke. Jeg må delta frem til hytten er bygd, med det jeg har. Ferdigstillingen er målet, ikke virkemidlet. Trygghet er målet, ikke virkemidlet.

Anonymkode: 0b5b7...cc2

Når er man ferdige med å etablere trygghet i følge deg? Selvfølgelig er det noe man har, ikke noe man oppnår! 

I mine relasjoner har trygghet vært en av de direkte årsakene til at jeg gikk inn i en relasjon med dem. Jeg følte meg umiddelbart trygg.

Selvfølgelig kan man også BLI trygg på en man har vært utrygg på, men det er litt på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mippi skrev:

Når er man ferdige med å etablere trygghet i følge deg? Selvfølgelig er det noe man har, ikke noe man oppnår! 

I mine relasjoner har trygghet vært en av de direkte årsakene til at jeg gikk inn i en relasjon med dem. Jeg følte meg umiddelbart trygg.

Selvfølgelig kan man også BLI trygg på en man har vært utrygg på, men det er litt på siden.

Noen av oss skjønner hva det vil si. Andre kan bygge hytte...

Neida ;)  Men jeg er bare uenig i at trygghet og humor er ting man kan påstå at man kan ta med seg inn i et forhold. Man kan tilby stabil økonomi, stabilt humør, tørr humor, slike ting. Men det den første typen tilbød, virket nokså...stressende rett og slett.

Litt trygghet her. Litt bullshit der. Sånn og sånn og sånn. Dårlige vibber rett og slett.

Anonymkode: 0b5b7...cc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen av oss skjønner hva det vil si. Andre kan bygge hytte...

Neida ;)  Men jeg er bare uenig i at trygghet og humor er ting man kan påstå at man kan ta med seg inn i et forhold. Man kan tilby stabil økonomi, stabilt humør, tørr humor, slike ting. Men det den første typen tilbød, virket nokså...stressende rett og slett.

Litt trygghet her. Litt bullshit der. Sånn og sånn og sånn. Dårlige vibber rett og slett.

Anonymkode: 0b5b7...cc2



Du er den eneste som ikke har skjønt hva jeg prøver å få frem. Du påstår du også er mann. Om du hadde vært en mann, og om du hadde hatt den erfaringen du påstår at du har, så hadde du visst nøyaktig hva jeg snakker om.

Anonymkode: 8305c...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 



Du er den eneste som ikke har skjønt hva jeg prøver å få frem. Du påstår du også er mann. Om du hadde vært en mann, og om du hadde hatt den erfaringen du påstår at du har, så hadde du visst nøyaktig hva jeg snakker om.

Anonymkode: 8305c...923

All right. Så hvis jenter gir deg rett og forstår hva du prøver å få frem, mens det er meg de ender opp hos, så er det likevel du som har rett. Det kan jeg leve med.

Anonymkode: 0b5b7...cc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen av oss skjønner hva det vil si. Andre kan bygge hytte...

Neida ;)  Men jeg er bare uenig i at trygghet og humor er ting man kan påstå at man kan ta med seg inn i et forhold. Man kan tilby stabil økonomi, stabilt humør, tørr humor, slike ting. Men det den første typen tilbød, virket nokså...stressende rett og slett.

Litt trygghet her. Litt bullshit der. Sånn og sånn og sånn. Dårlige vibber rett og slett.

Anonymkode: 0b5b7...cc2

Stabilt humør og økonomi sier du..? Hva skiller humør fra trygghet? Vil påstå at dette er menneskelige egenskaper og derfor også noe man kan si at man generelt kan tilby en partner fra start. Med rett partner vil dette bare være en bauta i forholdet. Ikke noe man må bygge opp.

Jeg kunne aldri innledet et forhold med en jeg måtte jobbe med inn i evigheten for å stole på. Trygghet er for meg en selvfølge, og ikke målet med relasjonen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

All right. Så hvis jenter gir deg rett og forstår hva du prøver å få frem, mens det er meg de ender opp hos, så er det likevel du som har rett. Det kan jeg leve med.

Anonymkode: 0b5b7...cc2

Nei, det er nettopp det at du ikke skjønner at "girls just wanna have fun". Bare fordi jeg ikke nødvendigvis oppsøker kvinner nå lenger, så betyr det ikke at jeg ikke har hatt inimitet med de, og ikke tilbringer tid med de. Det betyr heller ikke at jeg diskuterer med kompiser om hva som fungerer, og hvordan forholdene deres fungerer best. Men absolutt, du kan godt si at det er du som drar alle damene, men det jeg skal frem til er at du er den eneste som har misforstått, til tross for at andre kvinner forstår hva jeg sier. Og de sier seg enige om at det er det de vil ha. Så there goes...

Anonymkode: 8305c...923

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

All right. Så hvis jenter gir deg rett og forstår hva du prøver å få frem, mens det er meg de ender opp hos, så er det likevel du som har rett. Det kan jeg leve med.

Anonymkode: 0b5b7...cc2

Du vet at det ikke teller når man må betale for damene man har rundt seg?

:lur:

Anonymkode: da719...10b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er nettopp det at du ikke skjønner at "girls just wanna have fun". Bare fordi jeg ikke nødvendigvis oppsøker kvinner nå lenger, så betyr det ikke at jeg ikke har hatt inimitet med de, og ikke tilbringer tid med de. Det betyr heller ikke at jeg diskuterer med kompiser om hva som fungerer, og hvordan forholdene deres fungerer best. Men absolutt, du kan godt si at det er du som drar alle damene, men det jeg skal frem til er at du er den eneste som har misforstått, til tross for at andre kvinner forstår hva jeg sier. Og de sier seg enige om at det er det de vil ha. Så there goes...

Anonymkode: 8305c...923

Ja, jeg vet at kvinner sier seg enig i at det er det du tilbyr dem at de vil ha. Og det er brillefint!

Det som ikke er ok er at du driver og spekulerer i om mine erfaringer er reelle eller ikke, bare fordi jeg ikke er enig med deg. Hva skal jeg gjøre med det liksom? Sende deg en attest?

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at det ikke teller når man må betale for damene man har rundt seg?

:lur:

Anonymkode: da719...10b

Hehehe...

Anonymkode: 0b5b7...cc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet at kvinner sier seg enig i at det er det du tilbyr dem at de vil ha. Og det er brillefint!

Det som ikke er ok er at du driver og spekulerer i om mine erfaringer er reelle eller ikke, bare fordi jeg ikke er enig med deg. Hva skal jeg gjøre med det liksom? Sende deg en attest?

 

Hehehe...

Anonymkode: 0b5b7...cc2

Du påstår du er en alfamann, kan du karakterisere hva en alfamann er? For det jeg har sett i tråden hittil fra deg vitner lite om alfaoppførsel.

Anonymkode: 8305c...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...