Gå til innhold

Hvilke tester anbefaler dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er så lei av billigstrimlene.. (teste dilla!:tongue:). etter 7-8 minutter så kommer det en strek. på hver eneste en. dette plager meg. Så lurer på om dere har noen andre å anbefale, noen som er billig (ettersom jeg er testetøs og brenner av alt for mange tester). har også et lager med clear blue digital, men liker å spare de så lenge jeg kan, hehe! høres helt merkelig ut, men er virkelig irritert på billigstrimlene :opplyser:.. vet jo at de ikke er gyldig etter 5 minutter, men synes det er merkelig at absolutt alle har en skyggestrek etter 7-8 minutter.. Testene er heller ikke av samme merke...

 

Anonymkode: 83de8...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg er så lei av billigstrimlene.. (teste dilla!:tongue:). etter 7-8 minutter så kommer det en strek. på hver eneste en. dette plager meg. Så lurer på om dere har noen andre å anbefale, noen som er billig (ettersom jeg er testetøs og brenner av alt for mange tester). har også et lager med clear blue digital, men liker å spare de så lenge jeg kan, hehe! høres helt merkelig ut, men er virkelig irritert på billigstrimlene :opplyser:.. vet jo at de ikke er gyldig etter 5 minutter, men synes det er merkelig at absolutt alle har en skyggestrek etter 7-8 minutter.. Testene er heller ikke av samme merke...

 

Anonymkode: 83de8...376

Hvor bestiller du billigstrimlene fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, emhanse skrev:

Hvor bestiller du billigstrimlene fra?

ts her!
de jeg har brukt nå har jeg bestilt fra ebay, så sikkert fra kina. skjønner hvertfall ikke hva som står på de :fnise:

Anonymkode: 83de8...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts her!
de jeg har brukt nå har jeg bestilt fra ebay, så sikkert fra kina. skjønner hvertfall ikke hva som står på de :fnise:

Anonymkode: 83de8...376

Jeg bestiller fra billige-tester.no og er i grunn meget fornøyd med både kvalitet og pris. Har tidligere brukt strimlene som jeg har betalt 199kr for 21 el-tester og 5 graviditets-tester, men så prøvde jeg stavene som kosta 100kr mer og de syns jeg var mye bedre å holde i bl.a:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd det du sier med billigtester, og jeg er en sånn som kan komme på å sjekke testen flere timer etterpå, bare "tilfelle".. Hihi :) jeg har bestilt fr a tostreker og billige tester :) 

Anonymkode: 690e7...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd å få en nesten usynlig grå falsk skyggestrek på eBay testene mine 1 gang. I løpet av 4 års prøving har jeg brent igjennom omtrent 1000 billigistrimler.

Anonymkode: 714ea...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...