Gå til innhold

En kompis sa jeg var for tjukk for dette antrekket. Er jeg?


fullkornspasta

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke noe galt med kroppen din i det hele tatt! Hvis du trives I klærne så gi for it, er du i tvil så gå veiledning i hva slags klær som passer deg. Men han kompisen din kan gå å drite på seg, for du er ikke kraftig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 25.5.2016 at 23.42, Maleficenta skrev:

Men hun kledde det jo ikke

Herregud er ikke det det er snakk om, men at kompisen sier det mens de er ute og hun ikke har sjans til å få bytte klær. når hun i tillegg sier at hun har gått igjennom et stygt brudd og har det tøft for tiden, syns jeg det er kjempe dårlig av kompisen å ødelegge selvtilliten hennes mens hun endelig er ute og koser seg med venner! Han kunne sagt det etter de kom hjem! 

Makan altså!!:balltre:

Anonymkode: a11c5...d7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.5.2016 at 17.10, AnonymBruker skrev:

Herregud er ikke det det er snakk om, men at kompisen sier det mens de er ute og hun ikke har sjans til å få bytte klær. når hun i tillegg sier at hun har gått igjennom et stygt brudd og har det tøft for tiden, syns jeg det er kjempe dårlig av kompisen å ødelegge selvtilliten hennes mens hun endelig er ute og koser seg med venner! Han kunne sagt det etter de kom hjem! 

Makan altså!!:balltre:

Anonymkode: a11c5...d7e

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. mai 2016 at 10.26, *kokos* skrev:

Jeg er ikke fan av high waist, og mener egentlig at kun svært curvy kvinner kler dette. De som er litt mer rette i fasongen, som du ser ut til å være, synes jeg ikke at kler det like godt. Dere får heller gleden av å kle f.eks. boyfriendjeans og low waist. :-)

Ellers synes jeg du kledde toppen godt. Du har jo helt flat mage, og veldig flotte pupper!

problemet med oss som er rette i fasongen er at bukser ikke sitter på med mindre de er high waist... Med vår udefinerte midje, og smale hofter får vi ofte falske lovehandles og ofte rørleggersprekk i low waist. Og boyfriendjeans markerer våre allerede brede skuldre.

 

Anonymkode: c621e...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

problemet med oss som er rette i fasongen er at bukser ikke sitter på med mindre de er high waist... Med vår udefinerte midje, og smale hofter får vi ofte falske lovehandles og ofte rørleggersprekk i low waist. Og boyfriendjeans markerer våre allerede brede skuldre.

 

Anonymkode: c621e...87e

Dette er sant! Highwaist må til

Anonymkode: a11c5...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...