Gå til innhold

Hva angrer du mest på her i livet ?


Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

Vet ikke om angrer er det rette ordet, for jeg har det ikke så verst nå heller, men ting som jeg skulle ønske jeg hadde gjort annerledes er

-reist mer når jeg var yngre. Ikke bare tenkt på å få en utdannelse fortest mulig

-vært mindre opptatt av å gjøre alt "riktig"

-hvis det er en ting jeg virkelig kan bruke ordet "angrer" om så er det at jeg ikke skjønte hva jeg hadde når jeg var gift før det var for seint

Anonymkode: e917d...3f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg angrer meg for at jeg ikke gjorde det slutt med ungdomskjæresten tidligere og dro på folkehøyskole.

Så er det et par stykker jeg angrer meg for at jeg ikke turte kline med. Så da kan jeg ikke klage, ikke mye å angre. Men det betyr ikke at jeg ikke har gjort feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke klarer si hva jeg egentlig vil når valgene er viktigst. Fordi jeg blir rasende når jeg er redd. 

Anonymkode: 0cdf2...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg ikke kjempet mer for å bli frisk når jeg kun hadde én psykisk lidelse. Nå er jeg alvorlig psykisk syk og sjanseløs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At jeg aldri turte å sifra før og lot folk trykke meg ned

- På at jeg har vært veldig dumsnill og gjort så mye for andre, som bare har gitt dritt tilbake 

- Stolt for fort på folk

Heldigvis har jeg lært og blitt mye bedre på disse tinga nå. Umulig å gå hele livet uten å gjøre noe feil, vi er kun mennesker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom/Loki
Den 12.5.2016 at 14.01, Feologild skrev:

Hva angrer du mest på her i livet ?

 

 

Jeg angrer på at jeg aldri tok meg en skikkelig utdannelse.

 

 

Ditto

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg ikke har tatt meg tid til og være singel, realisere litt ting jeg ønsket før jeg inngikk masse forhold

Det er ofte vanskelig og "valse frem" i ett forhold, ettersom allt er "oss, oss, oss"

Noen ganger vill man bare være "meg" og "dette vill jeg" uten familieråd og månedsvis diskusjon

Anonymkode: 743c8...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg starta lærerstudiet. 

Anonymkode: 0d875...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...