Gå til innhold

Kjøreskole og kjørelærer Malvik eller trondheimsområdet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Først og fremst lurer jeg på om noen her bruker eller har brukt Malvik trafikkskole? er det bra, og er lærerne bra? eller bør jeg satse på en annen skole selv om malvik er mer praktisk?

Anonymkode: a5227...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Malvik trafikkskole er en veldig bra kjøreskole. Anbefales. En av de som jobber der er vel ansatt som lærer for andre trafikklærere mener jeg å huske, han har ofte trafikalt grunnkurs. Fikk en annen kjørelærer når jeg tok oppkjøringen til bil klasse B, og veldig fornøyd med han også. God kundeservice og forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 11. mai 2016 at 23.56, EventyrFredrik skrev:

Malvik trafikkskole er en veldig bra kjøreskole. Anbefales. En av de som jobber der er vel ansatt som lærer for andre trafikklærere mener jeg å huske, han har ofte trafikalt grunnkurs. Fikk en annen kjørelærer når jeg tok oppkjøringen til bil klasse B, og veldig fornøyd med han også. God kundeservice og forøvrig.

Så flott! Hva het kjørelærerne du hadde?

Anonymkode: a5227...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dessverre ikke navn :/ Men de er veldig flinke, de fleste i Malvik bruker de nok :) Oppkjøringa foregår fra Stjørdal og enten inn mot Malvik eller omegn av Stjørdal. Veldig lette veier å kjøre på ifht Trondheim på oppkjøringa. Så jeg kan atter en gang anbefale de, akkurat samme plassen mine søsken og de fleste vennene mine har tatt oppkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...