Gå til innhold

Er dere snille som lam under brukernavn og plutselig litt slem som anonym?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker AB når jeg skriver ting som mange kan ha veldig sterke meninger, som kan føre til uønskede pm eller personangrep. Jeg er ganske sjenert irl når det kommer til å dele de sterke meningene mine, så bruker vel AB til å kunne dele dem uten at noen trenger å vite at de kommer fra meg :P men bruker den aldri til å være frekk eller slem. Ser ikke noe som helst poeng i det. Hvis jeg leser en provoserende tråd, eller et provoserende svar, som gir meg en trang til å bli usaklig og frekk, så går jeg heller ut av innlegget igjen - og kanskje til og med avslutter hele diskusjonen fra min side. Uansett hvor viktige og engasjerende en sak er, så er det ingen gode grunner til å gå på person istedenfor saklig diskusjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg forstår ikke hva som er poenget med den funskjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye snillere som AB. Kan jo ikke ødelegge det fæle imaget jeg har på KG.

Anonymkode: e5eff...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Den 10.5.2016 at 13.31, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev nettopp en ganske slem kommentar på en provoserende tråd. Nå er den gjemt for moderering og jeg frykter å få kjeft av moderator :( kunne aldri funnet på å skrive den med brukernavn. Når jeg signerer med brukernavn er jeg alltid så snill og harmløs. 

Anonymkode: 771f2...1c2

Alle har vel skrevet noe som gikk litt over streken, enten ovenfor andre eller seg selv. Det er også lov å be om unnskyldning... det har jeg gjort :) Generelt så gjør de fleste av oss sitt beste for å opptre på en grei og saklig måte. De få som bare slenger dritt er det ingen som hører på uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summesumbi

Kun AB  for å beskytte private ting. Synes det er så feigt å skrive negative og stygge svar som anonym bruker. Hvis du vet at du står inne for det du sier,så er det vel ingen sak. Dummeste jeg ser er trådene om kropp etc og den ene brukeren som har noe negativt oppgulp, gjemmer seg bak...ta da. ..anonym bruker. Feigt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Etter å ha vært en aktiv Internett-diskutant (eller hva man kaller det? :p) siden fjortis-årene, har jeg vokst av meg drittunge-faktene siden da. Husker jeg var en real bitch og et troll før i tiden. Men har skjønt etterhvert at jeg ikke får noe tilbake for det. Hvis jeg vil vinne en diskusjon sørger jeg bare for å komme med riktig fakta og kilder, eller noen gode, realistiske poeng! Ikke begynne å mase, trolle, og være stygg i kjeften.

Anonymkode: 601d1...d00

Internett-debattant :D

Anonymkode: ebe95...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skriver som anonym hvis temaet er litt betent og veldig mye diskusjon eller om jeg forteller om private ting. min situasjon er ganske gjenkjennelig hvis man kjenner meg personlig.... Jeg kommenterer vel 70 prosent av tiden under anonym 

hvis jeg gir råd om helt ufarlige ting... sånn som mattips eller hvordan vaske klær så gidder jeg ikke bruke anonym. 

Kan vel kanskje være litt mer spissformulert hvis jeg svarer som AB men jeg har ingen glede av å såre eller å trolle. så prøver å svare skikkelig. Jeg håper jeg ikke har såret noen med mine kommentarer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid snill/saklig, alltid som AB

Anonymkode: bcaca...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei herregud hvorfor i all verden skulle jeg gjort det? Skriver under nick og skriver akkurat det jeg mener om det er snilt eller slemt. Skriver ikke som anonymbruker for å svare folk. Eller kommentere noe. Hva i pokker er poenget med det?

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mye snillere som AB. Kan jo ikke ødelegge det fæle imaget jeg har på KG.

Anonymkode: e5eff...d25

Hva slags image og hvem har dette imaget og hvem påstår det? Nei, altså - hvis en eller annen syntes det er dritkult å skrive i fra en anonym-bruker 24 timer i døgnet så værså go, men da kan ikke personene klage på svarene de får altså. 

Endret av michaeline__07
La til setninger skrevet i fra AB sin Instagram (som visstnok er anonym) - til tross for at det ligger haugevis av bilder av personene ute på internet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...