Gå til innhold

Hvis det begynner å brenne og feit person mister bevisstheten i huset sitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Uchiha Madbrah
Den 8.5.2016 at 15.19, AnonymBruker skrev:

Hva med og bare knyte tau rundt foten og tauet han ut med bilen :)

Anonymkode: 534c2...c9c

hahahahahahaha. vet ikke om du er seriøs eller ei, men beste kommentaren jeg har lest idag. åhhh :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 10. mai 2016 at 20.33, SunnivaOslo skrev:

Når har jeg snakket stygt om funksjonshemmede? 

I innlegget jeg siterer, det er derfor jeg siterte nettopp det ;) 

Du vet ingenting om hvorfor mennesker du ikke kjenner har nedsatt gangfunksjon, og at du slår om deg med økenavn og dømmende antakelser er i beste fall unødvendig.

Forøvrig vil jeg som rullestolbruker frabe meg at du definerer andre menneskers funksjonshemminger som hån på mine vegne. Jeg kan tenke selv, takk, og tydeligvis lenger enn deg også. 

 

 

Anonymkode: dcd07...3ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en utrolig teit tråd. 

Anonymkode: 8154a...362

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I innlegget jeg siterer, det er derfor jeg siterte nettopp det ;) 

Du vet ingenting om hvorfor mennesker du ikke kjenner har nedsatt gangfunksjon, og at du slår om deg med økenavn og dømmende antakelser er i beste fall unødvendig.

Forøvrig vil jeg som rullestolbruker frabe meg at du definerer andre menneskers funksjonshemminger som hån på mine vegne. Jeg kan tenke selv, takk, og tydeligvis lenger enn deg også. 

 

 

Anonymkode: dcd07...3ea

Oh wow,her er det noen som ikke kan lese ordentlig!

Poenget:feite folk (typ 200kg)som sitter I mobile scooter fordi de ikke kan gå=en situasjon de i trenger å være I. 

Og by the way,jeg tror ikke du sitter i rullestol,er nok bare noe du skriver for å for å hevde deg selv over meg.

Og ta de hersketeknikkene dine vekk fra diskusjonen hvis du skal skrive til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Oh wow,her er det noen som ikke kan lese ordentlig!

Poenget:feite folk (typ 200kg)som sitter I mobile scooter fordi de ikke kan gå=en situasjon de i trenger å være I. 

Og by the way,jeg tror ikke du sitter i rullestol,er nok bare noe du skriver for å for å hevde deg selv over meg.

Og ta de hersketeknikkene dine vekk fra diskusjonen hvis du skal skrive til meg.

Du vet ingenting om hvorfor "feite" folk sitter i rullestol. Du antar de sitter der fordi de er "feite" og at de er "feite" fordi de spiser bare crap og er late, ikke sant?

Vel, verden er ikke så enkel. Folk er "feite" av mange ulike grunner og sykdom eller funksjonshemminger er en av dem. Dessuten er  (enten du tror det eller ei) sykdom eller funksjonshemminger den langt største grunnen til at folk sitter i rullestol. 

Når du da automatisk antar at alle kraftig overvektige som sitter i rullestol gjør det fordi de er for late til å gå, kaller de "dundrer" og bruker hermetegn rundt ordet funksjonshemmede for å degradere problemene deres, så er det et hån mot en lang rekke mennesker med alvorlige kroniske sykdommer og funksjonshemminger som fortjener alt annet enn å bli dømt og gjort narr av.

Og jo, jeg sitter i rullestol mye av tida. Det har ingenting med "å hevde meg selv over deg" å gjøre, det er på grunn av sykdom. 

Anonymkode: dcd07...3ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...