Gå til innhold

føler alle på kg hater og kritiserer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Isabel70 skrev:

Noen av oss har følelser.

Tydeligvis litt i overkant hvis man ikke engang takler at fremmede nick på et anonymt forum sier noe slemt om ditt nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vanligvis veldig enig med deg men ikke på dette. Under nick blir det summa summarium for de som ønsker å være ekle mot deg. Å skrive som ab blir en beskyttelse. Du vet like godt som meg at enkelte legger sammen to og to av alle innlegg de kan finne og forsøker å såre. Slikt orker jeg ikke. Derfor ab. 

Kanskje er det annerledes for deg da du er mann (?)

Anonymkode: bcc60...e80

Se over. Hva så om noen sier noe slemt til nicket ditt? Det er jo bare et nick, og du kan enkelt blokkere folk og vips så er de borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.5.2016 at 16.25, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig ekkelt å skrive med brukernavn. Føler alle må kritisere og være nedlatende. Kaller hverandre dumme, fornærmer IQ bare forde noen har annen tenke måte. Er det bare jeg som føler at min bruker blir hatet?? Jeg har ingen ønsker om å bli nevnt ørten ganger på "hvem liker du" sidene. Men bare det å ikke bli angrepet og hakket ned av andre hadde vært fint. Ser det ikke bare er meg som får kvasse svar, men føler dere det samme som meg? Og går det virkelig ikke ann å diskutere uten å dra kjappe konklusjoner om intelligensen til andre? 

Anonymkode: 75cff...8ed

Jeg tror majoriteten av KG-folkene er bitre, gamle husmødre som bare må få blåse fra seg på et sted der de kan være anonyme... For det er merkelig hvor rappkjeftet og uempatisk vi tør å være når vi kan gjemme oss bak en anonym profil. 
Jeg har hørt de på doktoronline kritisere KG, noe om at iq-nivået her er heller labert :D

Anonymkode: b1787...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Akkurat hva dere på KG mener om meg er meg totalt likegyldig

 

Dere kan hate meg alle sammen det er ikke noe jeg bryr meg om. Jeg bryr meg så vit hva folk jeg kjenner tenker om meg. Så da bryr jeg meg ihvertfall ikke hva en gjeng fremmede på et forum tenker om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen få brukere som ikke kan fordra meg her (hallo @jabx!), men de fleste er hyggelige. Opplever at noen ABer er fæle da. 

Senest i dag fikk jeg PM fra noen at de likte meg. 

Jeg synes det positive langt på vei oppveier det negative.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror majoriteten av KG-folkene er bitre, gamle husmødre som bare må få blåse fra seg på et sted der de kan være anonyme... For det er merkelig hvor rappkjeftet og uempatisk vi tør å være når vi kan gjemme oss bak en anonym profil. 
Jeg har hørt de på doktoronline kritisere KG, noe om at iq-nivået her er heller labert :D

Anonymkode: b1787...d1b

Ja, så sitter du jaggu her selv og syter på KG. Snakk om selvmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...