Gå til innhold

Er det slemt å kun besøke kammerater når barna er lagt?


Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg veldig godt igjen her. Ofte gledet meg til å få besøk. Men så har de med en skokk med unger som krabber rundt. Gnager på møblene, skal ha all oppmerksomheten og lager et øredøvende bråk. 

Da gleder jeg meg til de reiser igjen. Så får jeg heller ta igjen det tapte når jeg treffer de uten unger. 

Anonymkode: 607a7...901

Gnager på møblene? Virkelig? 

Anonymkode: e16a9...a9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg veldig godt igjen her. Ofte gledet meg til å få besøk. Men så har de med en skokk med unger som krabber rundt. Gnager på møblene, skal ha all oppmerksomheten og lager et øredøvende bråk. 

Da gleder jeg meg til de reiser igjen. Så får jeg heller ta igjen det tapte når jeg treffer de uten unger. 

Anonymkode: 607a7...901

:fnise: Fikk noen fine bilder i hodet mitt nå

Anonymkode: 6221b...844

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du i hovedsak kan treffe venner som du gjør nå, uten barna. Jeg gjør også mye det. Men når din venn inviterer deg på frokost og så på tur med barna, synes jeg det er dårlig av deg å avslå. Vennen din ønsket vel å vise deg barna sine, som han er glad i og stolt av. En sjelden gang kan du da gjøre det, og da vise interesse for barna, snakke med dem og om dem med vennen din. Slik det er nå nekter du å forholde deg til en stor del av livet til din venn. Kanskje HAN synes det blir magert?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...