Gå til innhold

Bevis for utenomjordisk liv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om aliens reiste lysår for å besøke jorda skulle en tro de hadde bedre ting å gjøre enn å skremme husdyr ved å fly i rare formasjoner. Så godt som alle ufo-sightseeings minner om åndelige greier. Kall det for hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tro hva du vil :). Folk flest gjør gjerne det. Og hvem har sagt at ingen bilder ble tatt?

Anonymkode: 927bf...70c

Ok, hvor er de bildene?

Anonymkode: 9c3da...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/14/2016 at 15.40, AnonymBruker skrev:

En gang var jeg med venninna mi på en kunstgressbane. Hun pratet i telefonen med kjæresten sin, mens jeg la meg ned i gresset for å se på stjernene (det var stjerneklar himmel med masse stjerner). 

Etter hvert så jeg noe stort og rundt som fløy over himmelen. Så ut til å være ganske nærme, siden det var så stort, nesten som om det skulle lande rett i nærheten. Det lagde vanlige lyder som et fly. 

"Jeg tror det er en ufo!" Utbrøt jeg, litt sjokkert over meg selv og det jeg så/hadde sett. Men hun var opptatt med kjæresten sin, og så ikke opp, og både hun og kjæresten sin trodde jeg hadde blitt gal av å ligge i det gresset. 

I ettertid skjønner jeg virkelig ikke hva det kan ha vært som jeg så.. finnes det helt runde, store fly? Har jeg blitt gal? Jeg hadde ikke drukket, så jeg var helt edru. Hadde ikke tatt noe dop av noe form. Jeg tenker iblant at jeg kanskje innbilte meg det. Men jeg vet jo at jeg ikke innbilte meg noen ting. Men kanskje det var et rundt fly? Jeg er et sted mellom vantro og benektelse av det jeg så. Jeg har liksom aldri tenkt at ufoer er noe man virkelig får se her i livet. Og det tror jeg fortsatt ikke.. Derfor får jeg det ikke til å stemme, det jeg så. 

Jeg tenker at det er naivt å tro at vi er de eneste intelligente vesenene i hele universet. Det finnes sikkert også vesener som er mye smartere enn menneskerasen - for vi er jo faktisk ikke særlig smarte, når man tenker etter hvordan vi behandler planeten vår og hverandre.. men at romvesner skulle dukke opp på jorda er liksom for mye for meg å tro på. Kanskje det hadde vært lettere hvis jeg trodde på ting som Gud eller Thor eller Zevs eller noe. 

Er det forresten noen andre som har opplevd noe lignende, og som tør å innrømme det? For meg er det rett og slett skummelt å prate om, for jeg vil ikke at folk skal tro jeg er gal. Men hvem vet, kanskje jeg i virkeligheten faktisk er gal? 

Eller er det noen som har en opplysning til meg som kan forklare det jeg så? 

Anonymkode: 8a003...4fe

Vi er nok garantert ikke de eneste i dette universet. Har opplevd merkelige ting selv, ikke relatert til UFO, men såkalte "interdimensjonale" vesner. Gikk igjennom en periode som tatt ut i fra "exorcism of emily rose" for å skulle ta et eksempel, bare at det ikke gikk så langt forsåvidt, men hadde skremmende mareritt der jeg ble forfulgt av vesenet og han viste seg for meg og hadde oppvåkninger der jeg ble kvalt og lå i rare stillinger i senga. Helt stiv med dyna dratt av meg, mens jeg var klemt fast oppi det ene hjørnet, med munnen åpen og lagde kvelelyder. For å nevne noe....jeg måtte søke hjelp for å bli kvitt hva det enn var som hadde "satt seg i meg". Måtte dra helt til Tyrkia og fikk utført en rekke bønner og diverse ting på meg. Husker mens han ba og styrte på ble jeg fryktelig trøtt og seg sammen. Slik holdt han på i to dager ellernoe, etter dette forlat hva det enn var meg. Han mente det var et ikke-menneskelig interdimensjonalt vesen som så og si "levde på frykt".  I kristendommen gjerne kalt demoner, eller demoniske, ihvertfall. De har ikke samme forhold til tid og rom som vi, og forflytter seg dermed på kryss og tvers av dette....Avhengig av hvor sterke de er og hvor lenge de sitter i deg kan man bli både sinnsyk og ja.....i mitt tilfelle så begynte jeg  bli deprimert, irritabel osv....

Anonymkode: a2b3b...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den 7.6.2016 at 23.27, AnonymBruker skrev:

Vi er nok garantert ikke de eneste i dette universet. Har opplevd merkelige ting selv, ikke relatert til UFO, men såkalte "interdimensjonale" vesner. Gikk igjennom en periode som tatt ut i fra "exorcism of emily rose" for å skulle ta et eksempel, bare at det ikke gikk så langt forsåvidt, men hadde skremmende mareritt der jeg ble forfulgt av vesenet og han viste seg for meg og hadde oppvåkninger der jeg ble kvalt og lå i rare stillinger i senga. Helt stiv med dyna dratt av meg, mens jeg var klemt fast oppi det ene hjørnet, med munnen åpen og lagde kvelelyder. For å nevne noe....jeg måtte søke hjelp for å bli kvitt hva det enn var som hadde "satt seg i meg". Måtte dra helt til Tyrkia og fikk utført en rekke bønner og diverse ting på meg. Husker mens han ba og styrte på ble jeg fryktelig trøtt og seg sammen. Slik holdt han på i to dager ellernoe, etter dette forlat hva det enn var meg. Han mente det var et ikke-menneskelig interdimensjonalt vesen som så og si "levde på frykt".  I kristendommen gjerne kalt demoner, eller demoniske, ihvertfall. De har ikke samme forhold til tid og rom som vi, og forflytter seg dermed på kryss og tvers av dette....Avhengig av hvor sterke de er og hvor lenge de sitter i deg kan man bli både sinnsyk og ja.....i mitt tilfelle så begynte jeg  bli deprimert, irritabel osv....

Anonymkode: a2b3b...3d2

Så, demonen din kan like gjerne dukke opp igjen i barndommen din, og ta en ny runde?
 

Det du opplevde var nok heller søvnparalyse. Ikke så uvanlig, men det kan være veldig skremmende. "Djevelutdrivere" og andre sjarlataner er glad for en ekstrainntekt, dog.

Anonymkode: 9c3da...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...