Gå til innhold

Dritt lei "ghosting"!!


Spøkelseskladden

Anbefalte innlegg

Har blitt ghostet selv og har ghostet andre. Bare jeg som ikke synes det er så ille? Jeg trodde det var ganske vanlig?

Man (burde) skjønne tegninga innen relativt kort tid.

Mannen svarer ikke dagen du spør om dere skal ta en kaffe en dag. Ok, ikke alle som er så kjappe på å svare...

Så hører man ikke noe dagen etter heller. Han har sikkert mye å gjøre på jobb...

Tredje dagen uten svar = HINT TATT!! Ferdig.

Folk må slutte å legge så mye mer i dette. Men dette gjelder bare dersom man er i dating-fasen. Blir annerledes om man har kjent hverandre lenge. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk menn, tapere alle sammen.

Anonymkode: 7f867...875

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk menn, tapere alle sammen.

Anonymkode: 7f867...875

Hvordan forklarer du da at i flere av innleggene er det damer som forteller at de har gjort dette selv?

 

Anonymkode: b875e...c3d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mippi skrev:

Har blitt ghostet selv og har ghostet andre. Bare jeg som ikke synes det er så ille? Jeg trodde det var ganske vanlig?

Man (burde) skjønne tegninga innen relativt kort tid.

Mannen svarer ikke dagen du spør om dere skal ta en kaffe en dag. Ok, ikke alle som er så kjappe på å svare...

Så hører man ikke noe dagen etter heller. Han har sikkert mye å gjøre på jobb...

Tredje dagen uten svar = HINT TATT!! Ferdig.

Folk må slutte å legge så mye mer i dette. Men dette gjelder bare dersom man er i dating-fasen. Blir annerledes om man har kjent hverandre lenge. 

Det kommer an på situasjonen. Har du truffet fyren i noen måneder og også vært på tur sammen, så kjennes ikke ghosting ut som en liten bagatell. 

Anonymkode: 10f79...eca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener egentlig at alle burde sendt en melding hvis ikke de er interessert lenger hvis den andre parten har lyst å fortsette. Men skal innrømme har gjort begge deler selv, noen ganger har jeg sendt meldinger og noen ganger har jeg latt det renne ut i sanden fordi jeg har merket at det ikke var noe fra hans side heller. Jeg synes ikke det er noe særlig å bli ghostet selv, men det går en dag og så er det over. Hvis man synes den delen av datingspillet er vondt så bør man redusere antallet man dater. Det gjorde jeg og nå har jeg det bedre enn på veldig lenge. Sier kun ja til de som jeg virkelig tror det kan bli noe mer med og det er jo egentlig veldig få når man virkelig kjenner på hva man vil. Før datet jeg i hytt og gevær, forskjellige type menn for å ikke være for kresen. Det slet meg helt ut. Kjærlighet er ikke et samlebåndsprodukt og jeg tror det er lett å glemme når vi sitter på alle appene og vurderer alle i løpet av to sekunder. Hvis TS er drittlei ghosting så ro ned på datingfronten, ikke gjør dating til hele livet ditt. Dyrk en av interessene dine. Høres veldig klisje ut, men da kommer du i kontakt med likesinnede og man har mulighet til å treffe en partner under normale omstendigheter. 

Anonymkode: 65584...d00

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mippi skrev:

Har blitt ghostet selv og har ghostet andre. Bare jeg som ikke synes det er så ille? Jeg trodde det var ganske vanlig?

Man (burde) skjønne tegninga innen relativt kort tid.

Mannen svarer ikke dagen du spør om dere skal ta en kaffe en dag. Ok, ikke alle som er så kjappe på å svare...

Så hører man ikke noe dagen etter heller. Han har sikkert mye å gjøre på jobb...

Tredje dagen uten svar = HINT TATT!! Ferdig.

Folk må slutte å legge så mye mer i dette. Men dette gjelder bare dersom man er i dating-fasen. Blir annerledes om man har kjent hverandre lenge. 

Ja, det hadde jo vært greit å ta så lett på det. Jeg har ikke opplevd så mye ghosting, men jeg synes det er vanskelig å bli avvist. At man ikke er bra nok. Det gjør jo selvbildet dårligere jo flere avvisninger man får.

Anonymkode: c3415...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det hadde jo vært greit å ta så lett på det. Jeg har ikke opplevd så mye ghosting, men jeg synes det er vanskelig å bli avvist. At man ikke er bra nok. Det gjør jo selvbildet dårligere jo flere avvisninger man får.

Anonymkode: c3415...8cd

Men en avvisning er en avvisning. 

Bedre å bli ghostet enn å få forklart hvorfor personen ikke vil fortsette å date? Jeg bryr meg ikke om den personens personlige mening om meg uansett. Jeg har greit koll på mine svakere sider. Trenger ikke å bli gjort oppmerksom på flere ;)

Tenker det er positivt å ikke få vite noe om hvorfor jeg ble dumpet jeg. Det har jo ingenting å si uansett. Kanskje person A dumpet deg fordi du snakket for mye. Det må man jo bare drite i, for plutselig synes person B at du prater akkurat nok. Dette er selvopplevd. En mann syntes det var nok å sende en god natt-mld om dagen. En annen ville snakke i et par timer hver dag. Jeg passet derfor bedre med person B. Da betyr ikke person A sin mening noen verdens ting for meg. For hadde han ikke ghostet meg hadde jeg sikkert slått opp uansett.

Ghosting betyr ikke at det er noe feil med deg. Det betyr at dere ikke passer sammen. Selv om du ikke mener det, så mener den andre det, og da passer man fortsatt ikke sammen. Så hvorfor er det ikke da bare å ta hintet og komme seg videre i livet?

Igjen, dette gjelder i dating-fasen. Men flere her har reagert på dette også. Det er uforstålig for meg. Synes ghosting er ok jeg. :) men skal kanskje ikke gjøre det igjen når jeg ser her hvor sårende det er for enkelte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mippi skrev:

Men en avvisning er en avvisning. 

Bedre å bli ghostet enn å få forklart hvorfor personen ikke vil fortsette å date? Jeg bryr meg ikke om den personens personlige mening om meg uansett. Jeg har greit koll på mine svakere sider. Trenger ikke å bli gjort oppmerksom på flere ;)

Tenker det er positivt å ikke få vite noe om hvorfor jeg ble dumpet jeg. Det har jo ingenting å si uansett. Kanskje person A dumpet deg fordi du snakket for mye. Det må man jo bare drite i, for plutselig synes person B at du prater akkurat nok. Dette er selvopplevd. En mann syntes det var nok å sende en god natt-mld om dagen. En annen ville snakke i et par timer hver dag. Jeg passet derfor bedre med person B. Da betyr ikke person A sin mening noen verdens ting for meg. For hadde han ikke ghostet meg hadde jeg sikkert slått opp uansett.

Ghosting betyr ikke at det er noe feil med deg. Det betyr at dere ikke passer sammen. Selv om du ikke mener det, så mener den andre det, og da passer man fortsatt ikke sammen. Så hvorfor er det ikke da bare å ta hintet og komme seg videre i livet?

Igjen, dette gjelder i dating-fasen. Men flere her har reagert på dette også. Det er uforstålig for meg. Synes ghosting er ok jeg. :) men skal kanskje ikke gjøre det igjen når jeg ser her hvor sårende det er for enkelte...

Men hvorfor skjønner ikke folk at det finnes en mellomting mellom å bli ghosta og å få servert at man er ubrukelig?? 

Det går fint an å avvise uten å si "du er ubrukelig". Det går fint å si "dette funker ikke og jeg vil avslutte". Ingen årsak blir nevnt og alle går videre uten mer tull. 

Anonymkode: 10f79...eca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor skjønner ikke folk at det finnes en mellomting mellom å bli ghosta og å få servert at man er ubrukelig?? 

Det går fint an å avvise uten å si "du er ubrukelig". Det går fint å si "dette funker ikke og jeg vil avslutte". Ingen årsak blir nevnt og alle går videre uten mer tull. 

Anonymkode: 10f79...eca

Hvor gir jeg uttrykk for at man skal kalle den andre ubrukelig? Noen mener man skal få en forklaring, det synes ikke jeg. Noen sier de alltid lurer på hvorfor det ble slutt. Hva er det å lure på? Det er lov å være nysgjerrig, men er det så mye bedre å få et svar på dette? Han vil ikke ha deg og ser ingen fremtid med deg. Fortsett å vær deg selv og finn en annen du passer sammen med. Ferdig.

Uansett. For meg går en høflig avvisning ala den du skisserer og ghosting ut på det samme. Trivielle forskjeller. Så hvorfor ikke bare ghoste. Jeg vil heller bli ghostet enn å få en sånn kjip og unaturlig avsluttende melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mippi skrev:

Hvor gir jeg uttrykk for at man skal kalle den andre ubrukelig? Noen mener man skal få en forklaring, det synes ikke jeg. Noen sier de alltid lurer på hvorfor det ble slutt. Hva er det å lure på? Det er lov å være nysgjerrig, men er det så mye bedre å få et svar på dette? Han vil ikke ha deg og ser ingen fremtid med deg. Fortsett å vær deg selv og finn en annen du passer sammen med. Ferdig.

Uansett. For meg går en høflig avvisning ala den du skisserer og ghosting ut på det samme. Trivielle forskjeller. Så hvorfor ikke bare ghoste. Jeg vil heller bli ghostet enn å få en sånn kjip og unaturlig avsluttende melding.

Det er stor forskjell på å bli ghosta og å få en avslutning. 

Og i denne tråden snakker vi om ghosting etter lengre bekjentskap og mye dating. 

Om det er en man har chatta litt med og kanskje til og med tatt en kaffe med, så svir ikke ghosting så mye. 

Men man skal vise respekt for andre mennesker, og deres følelser. Alltid! Det er sivilisert. 

Anonymkode: 10f79...eca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er stor forskjell på å bli ghosta og å få en avslutning. 

Og i denne tråden snakker vi om ghosting etter lengre bekjentskap og mye dating. 

Om det er en man har chatta litt med og kanskje til og med tatt en kaffe med, så svir ikke ghosting så mye. 

Men man skal vise respekt for andre mennesker, og deres følelser. Alltid! Det er sivilisert. 

Anonymkode: 10f79...eca

Dating over lengre tid, hva er lengre tid? Så lenge man ikke har blitt enige om å være kjærester, så ser jeg ikke problemet. Har selv blitt ghostet etter flere måneder. Jeg synes ikke det var så ille.

Så møter man personen på tilfeldig vis ved en senere anledning og prater. Da får man jo vite at det er vanskelig å sende en høflig avvisning. Det er ofte ikke noe værre som ligger bak det enn som så.

Dessuten; ghosting ER en avslutning. Man må bare innse dette. Jo fortere man skjønner dette jo fortere blir livet lettere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mippi skrev:

Dating over lengre tid, hva er lengre tid? Så lenge man ikke har blitt enige om å være kjærester, så ser jeg ikke problemet. Har selv blitt ghostet etter flere måneder. Jeg synes ikke det var så ille.

Så møter man personen på tilfeldig vis ved en senere anledning og prater. Da får man jo vite at det er vanskelig å sende en høflig avvisning. Det er ofte ikke noe værre som ligger bak det enn som så.

Dessuten; ghosting ER en avslutning. Man må bare innse dette. Jo fortere man skjønner dette jo fortere blir livet lettere.

 

Vel. Jeg er ikke følelsesløs og klarer ikke å skru av følelsene slikt. Og for alt jeg vet kan han ha dødd eller havnet i en ulykke. Hva vet jeg når han bare blir borte? Jeg har fortsatt angst for å bli ghosta etter en helt jævli opplevelse. Vi hadde definert et forhold og planla nok en tur. Og så ble han helt borte. Klart man blir redd. 

Det var en avvisning men hvordan kunne jeg vite det? Den tiden med uvisshet var helt forferdelig. Jeg lette og lette etter livstegn. Fikk det etter fem uker. Da sa han ifra. 

Anonymkode: 10f79...eca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Jeg er ikke følelsesløs og klarer ikke å skru av følelsene slikt. Og for alt jeg vet kan han ha dødd eller havnet i en ulykke. Hva vet jeg når han bare blir borte? Jeg har fortsatt angst for å bli ghosta etter en helt jævli opplevelse. Vi hadde definert et forhold og planla nok en tur. Og så ble han helt borte. Klart man blir redd. 

Det var en avvisning men hvordan kunne jeg vite det? Den tiden med uvisshet var helt forferdelig. Jeg lette og lette etter livstegn. Fikk det etter fem uker. Da sa han ifra. 

Anonymkode: 10f79...eca

Du hadde han ikke på Facebook? I dag er det sjeldent vanskelig å finne ut om noen lever. Dersom folk ikke bruker face går det an å ringe personen med skjult nummer. Dersom personen tar tlf er h*n i live. Man kan jo bare legge på eller be en venninne/kollega ringe "feil". Dessuten er det uhyre sjeldent at noen er i en ulykke uten at man får vite om det dersom man står personen nær.

Men selvfølgelig, har du en jævelig opplevelse med ghosting, så kan jeg forstå at det ikke er ønskelig å oppleve igjen. Og har man definert at man er i et forhold med hverandre synes jeg som sagt det er feil å ghoste. Men man trenger ikke lure lenge på om personen er død osv. Det er katastrofetanker og sjeldent tilfelle.

Men hvilken følelsesmessig forskjell er det på å bli ghostet og bli avvist? Du sier du ikke bare kan skru av følelsene, at det er et argument mot ghosting. Men da lurer jeg på hva forskjellen er? Kommer du raskere over personen om den er høflig med deg? For meg er det omvendt nemlig. En som ghoster meg er en jeg tydeligvis har det bedre uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mippi skrev:

Du hadde han ikke på Facebook? I dag er det sjeldent vanskelig å finne ut om noen lever. Dersom folk ikke bruker face går det an å ringe personen med skjult nummer. Dersom personen tar tlf er h*n i live. Man kan jo bare legge på eller be en venninne/kollega ringe "feil". Dessuten er det uhyre sjeldent at noen er i en ulykke uten at man får vite om det dersom man står personen nær.

Men selvfølgelig, har du en jævelig opplevelse med ghosting, så kan jeg forstå at det ikke er ønskelig å oppleve igjen. Og har man definert at man er i et forhold med hverandre synes jeg som sagt det er feil å ghoste. Men man trenger ikke lure lenge på om personen er død osv. Det er katastrofetanker og sjeldent tilfelle.

Men hvilken følelsesmessig forskjell er det på å bli ghostet og bli avvist? Du sier du ikke bare kan skru av følelsene, at det er et argument mot ghosting. Men da lurer jeg på hva forskjellen er? Kommer du raskere over personen om den er høflig med deg? For meg er det omvendt nemlig. En som ghoster meg er en jeg tydeligvis har det bedre uten. 

Fant u av at jeg ble ghosta før han tok kontakt. Men ikke så lett heller. Ikke alle som er på soma.

For meg er det mye enklere å gå videre om jeg får beskjed om at forholdet er over. Men blir jeg ghosta, så tar det mye lengre tid å gå videre. For meg er den en selvfølge at det er slik det gjøres. Får man en avslutning på en real måte, så er det jo mye enklere å gå videre.

Datet nylig en fyr nå, men det var ingen stor greie for noen av oss. Så jeg var klar for å avvikle, men han "kom meg i forkjøp" med å sende meg en veldig fin melding. Og eneste jeg sitter igjen med etter dette er gode minner om en fantastisk flott mann, jeg virkelig ønsker alt godt videre i livet. Hadde han ghosta meg, så hadde jeg kanskje sett på han som en feig fyr. Ser jeg han igjen nå, så vil det jo bare være hyggelig :)

Anonymkode: 10f79...eca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fant u av at jeg ble ghosta før han tok kontakt. Men ikke så lett heller. Ikke alle som er på soma.

For meg er det mye enklere å gå videre om jeg får beskjed om at forholdet er over. Men blir jeg ghosta, så tar det mye lengre tid å gå videre. For meg er den en selvfølge at det er slik det gjøres. Får man en avslutning på en real måte, så er det jo mye enklere å gå videre.

Datet nylig en fyr nå, men det var ingen stor greie for noen av oss. Så jeg var klar for å avvikle, men han "kom meg i forkjøp" med å sende meg en veldig fin melding. Og eneste jeg sitter igjen med etter dette er gode minner om en fantastisk flott mann, jeg virkelig ønsker alt godt videre i livet. Hadde han ghosta meg, så hadde jeg kanskje sett på han som en feig fyr. Ser jeg han igjen nå, så vil det jo bare være hyggelig :)

Anonymkode: 10f79...eca

Helt enig i at det heller burde bli gjort på en fin måte enn å ghoste.

Jeg ser bare ikke helt at det er så ille som mange i denne tråden skal ha det til. Men det er nok fordi jeg er vant med dette helt fra min ungdomstid for 15 år siden. Det var nytt for meg at dette var nytt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5. mai 2016 at 17.27, bettypaige skrev:

Mener du det? Virkelig? Er du klar over hvor kjipt det er å ikke få svar fra en fyr du dater, sånn helt plutselig? Liker du han godt nok, og har datet lenge nok (typ 1-2 måneder) for så å bli ghosta, blir mange av oss ganske tullete og lurer på om det er en grunn til det/er det meg/er han opptatt/hva har jeg sagt feil osv. Mye bedre å bare få en beskjed: Beklager, jeg tror ikke dette kommer til å fungere - så vet man det. Kjip melding å få, men enda kjipere å sitte der å lure på hva som egentlig skjedde. 

Skal innrømme at jeg har vært den til å fade ut gutter jeg har datet, men etter å ha opplevd hvordan det føles å bli ghosta av en jeg liker, har jeg bestemt meg for å ALDRI gjøre det igjen. Det var grusomt! Vi nordmenn er så sykt opptatt av å ikke såre andre, at det kjennes ut som den utfadinga er bedre enn å faktisk si det som det er - det er det altså ikke. 

Om jeg er klar over hvor kjipt det er? Ja, selvfølgelig, jeg har både blitt ghostet, og ghostet andre selv.... Mye bedre enn "du er ikke den jeg ser etter" beskjeden.

Men det er jo forskjell på å slutte å svare på sukker/Tinder etc, og å plutselig ignorere noen man har kjent i flere måneder. I siste tilfelle bør det jo ha vært visse varseltrekanter i forkant av ghostingen, og motparten har bare ikke tatt hintet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 5/7/2016 at 12.11, Mippi skrev:

Men en avvisning er en avvisning. 

Bedre å bli ghostet enn å få forklart hvorfor personen ikke vil fortsette å date? Jeg bryr meg ikke om den personens personlige mening om meg uansett. Jeg har greit koll på mine svakere sider. Trenger ikke å bli gjort oppmerksom på flere ;)

Tenker det er positivt å ikke få vite noe om hvorfor jeg ble dumpet jeg. Det har jo ingenting å si uansett. Kanskje person A dumpet deg fordi du snakket for mye. Det må man jo bare drite i, for plutselig synes person B at du prater akkurat nok. Dette er selvopplevd. En mann syntes det var nok å sende en god natt-mld om dagen. En annen ville snakke i et par timer hver dag. Jeg passet derfor bedre med person B. Da betyr ikke person A sin mening noen verdens ting for meg. For hadde han ikke ghostet meg hadde jeg sikkert slått opp uansett.

Ghosting betyr ikke at det er noe feil med deg. Det betyr at dere ikke passer sammen. Selv om du ikke mener det, så mener den andre det, og da passer man fortsatt ikke sammen. Så hvorfor er det ikke da bare å ta hintet og komme seg videre i livet?

Igjen, dette gjelder i dating-fasen. Men flere her har reagert på dette også. Det er uforstålig for meg. Synes ghosting er ok jeg. :) men skal kanskje ikke gjøre det igjen når jeg ser her hvor sårende det er for enkelte...

Du misforstår hele problemstillingen. Det er ikke fryktelig viktig å få vite hvorfor vedkommende ikke er interessert lenger. Det er derimot ekstremt viktig å vite AT vedkommende ikke er interessert lenger. Å vente i dagevis på en melding er skikkelig, skikkelig kjipt. Når forrige samtale var "Lyst til finne på noe til uka?" og "Gjerne det, er litt opptatt, men skal si fra når det passer. Gleder meg til å treffe deg. :)", venter man jo faktisk en respons. Plutselig går det fire-fem dager uten at man hører noe, så sender man en melding man ikke får svar på, og så sjekker man fjesbok og ser man har blitt slettet. DET er problemet med ghosting, ikke at man ikke vet den nøyaktige årsaken.

Endret av Okapi
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, May 03, 2016 at 15.40, AnonymBruker skrev:

På en måte skjønner jeg frustrasjonen over å bli ghostet, på den andre siden ikke.

Selv ville jeg ikke ha ghostet en date, ettersom jeg er oppdratt til å alltid ordne skikkelig opp i ting, svare på henvendelser og gi beskjeder. Vil jeg ikke møte en date igjen, sender jeg en melding av typen "jeg føler dessverre ikke nok kjemi til at det er noe potensiale der, men ønsker deg alt godt videre". Ubehagelig, men det føles mest naturlig for meg.

Men, samtidig er jo ghosting - altså å kutte kontakten uten forklaring - egentlig klinkende klar kommunikasjon. Det sier akkurat det samme som den diffuse skriftlige avvisningen jeg pleier å komme med, nemlig: "jeg liker deg ikke godt nok". Det er brutalt, men det er sannheten. HVORFOR vedkommende ikke liker deg så godt, får du aldri vite, men det får du sjelden vite av en høflig avvisning heller.. Det er få som er ærlige nok til å si at det skyldes den masete stemma di eller kroppsformen din eller at du er en dårlig kysser. Man får som regel en helt generisk og intetsigende avvisning uansett.

Hvis en date slutter å svare, og ikke gir lyd fra seg, så vet du jo hva du burde gjøre. Du burde arkivere vedkommende og heller gå videre til nye jaktmarker. Det er jo ikke noen tvil. Faktisk synes jeg det er mye verre med de som egentlig ikke er så keen på deg, men som holder deg på gress med uklar kommunikasjon sånn i tilfelle de ikke finner noe bedre, eller fordi de ønsker tilgang på sex. Ghosting er faktisk mye enklere å forholde seg til.

Anonymkode: 4655a...30f

Er jo mye mer realt å si ifra at man ikke vil møtes mer. Det er noe med å la andre sitte og vente å lure på hva som skjer, noe som er ganske feigt og dårlig gjort. Trenger ikke forklare hvorfor, holder lenge å bare gi beskjed på en ryddig måte at man ikke er interessert i og treffes mer. Da vet den andre personen det og slipper å lure på hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Knirke skrev:

Om jeg er klar over hvor kjipt det er? Ja, selvfølgelig, jeg har både blitt ghostet, og ghostet andre selv.... Mye bedre enn "du er ikke den jeg ser etter" beskjeden.

Men det er jo forskjell på å slutte å svare på sukker/Tinder etc, og å plutselig ignorere noen man har kjent i flere måneder. I siste tilfelle bør det jo ha vært visse varseltrekanter i forkant av ghostingen, og motparten har bare ikke tatt hintet.

Ahhh, men da misforsto jeg! Trodde du mente det var bedre å ghoste noen uansett, enn å skrive en klein beskjed. Men selvfølgelig blir den beskjeden klein hvis man bare snakker med noen på no datingapps - der fader jo alle ut hverandre hele tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Okapi skrev:

Du misforstår hele problemstillingen. Det er ikke fryktelig viktig å få vite hvorfor vedkommende ikke er interessert lenger. Det er derimot ekstremt viktig å vite AT vedkommende ikke er interessert lenger. Å vente i dagevis på en melding er skikkelig, skikkelig kjipt. Når forrige samtale var "Lyst til finne på noe til uka?" og "Gjerne det, er litt opptatt, men skal si fra når det passer. Gleder meg til å treffe deg. :)", venter man jo faktisk en respons. Plutselig går det fire-fem dager uten at man hører noe, så sender man en melding man ikke får svar på, og så sjekker man fjesbok og ser man har blitt slettet. DET er problemet med ghosting, ikke at man ikke vet den nøyaktige årsaken.

Det burde ikke ta mer enn noen dager før man tar hintet. Og er man slettet på face så er det ryddig nok. He's just not that into you...

Holder for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...