Gå til innhold

Før og etterbilder av seg selv..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen på Facebook som har begynt å trene noe enormt og startet den klassiske uten hvete og sukker dietten. 

Når resultetene kommer, legger de ut et bilde fra før og nå..men.. De velger alltid det verste bildet som "før" bildet. En mann har brukt et bilde som tydeligvis er veldig gammelt og var da mye mer lubben enn han var da jeg traff han første gangen. Jeg traff han før han begynte treningen, da var han tynn og utrent, men på bildet var han lubben. 

Så er det ei dame. Ser sånn helt egentlig ikke særlig forskjell. Bare at "før" bildet var tatt med en vinkel hvor det lille hun hadde av "dobbelt hake" kom tydelig frem, og håret lå på en måte så hun så mindre sprek ut. På drt nye bildet er vinklene i fugleperspektiv, altså hun tar selfien fra over seg.

Er dette triks for å få det til å virke enda bedre?

Anonymkode: cc206...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hva det skal være godt for. De eneste før/etter bildene jeg ser på som gyldige er de som er tatt i samme "pose" (man skal ikke pose på før/etter bilder), på samme plass. Er sånn man ser best resultater som faktisk har skjedd siden treningen startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...