Gå til innhold

Fått tilbud om blind omplasseringshund


Gjest ClickB4it

Anbefalte innlegg

Den 5/2/2016 at 11.22, AnonymBruker skrev:

 Burde ikke en fjorten år gammel hund (som i tillegg er blind) egentlig få slippe snart?

Anonymkode: 2d5aa...833

NEI!; der bør det absolutt ikke være automatikk i. Det er det MENNESKER som ikke gidder å ta seg av dyret som mener, ikke hunden.        Små hunder lever opptil 20 år!  Og dyr har en livsglede,  ekstremt sterkere enn hva 90%av menneskelige befolkningen har.

Anonymkode: ee285...a0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gamle hunden min var blind. Han klarte seg kjempebra!! Så veldig rart ut når han navigerte- han brukte barten sin å føle seg fram med 🙈

Denne hunden lekte med kattene, løpte rundt på gårdsplassen og var frekk nok til å invitere seg selv inn hos naboer det luktet godt hos.. 

 

Han fikk superhørsel virket det som, han kunne være ute på andre enden av gårdsplassen og om han hørte jeg mistet noe på kjøkkengulvet kom han løpende til inngangsdøra og bjeffet til han fikk komme inn å inspirere kjøkkengulv 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sunday, May 08, 2016 at 11.05, AnonymBruker skrev:

Joda  ! De kan bli opptil 20 år.  

Og selvsagt klarer TS å skape et godt senior liv for denne hunden,  null problem med rette innstilling!. Jeg kjenner flere som har har adoptert /er foster- foreldre for opptil 4/5 hunder(mishandlede,  amputerte lemner etc - og klarer det med glans! -:) 

Anonymkode: ee285...a0e

KAN, ja. Men veldig uvanlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...