Gå til innhold

hun sa at den var akkurat passe og ikke for stor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det feil å si at kvinner generelt får mer nytelse av en større penis (tykkere)?  Sier bare at rent fysisk gir en større penis mer nytelse. Men dere velger vel heller ikke menn kun utifra størrelsen på utstyret, så dere ser da også kanskje litt mellom fingrene om en mann skulle være bra på andre områder...

Anonymkode: 45500...ba7

Jeg får ikke mer nytelse av å få trødd en penis med størrelse på en agurk inn i meg, for å sette det litt på spissen... Er sikkert bare meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man får en baby som er på størrelse med en halvlitersboks, er den babyen såvidt levedyktig. Les resten av tråden. Poenget var at kvinner kan føde barn, derfor er ikke det noen umulig størrelse. Se på en sånn boks, da. 

Anonymkode: cc31a...342

Åja jaja men poenget var jo at både en halvlitersboks og en baby er såpass store at å presse det inn eller ut er temmelig vondt selv om halvlitersboksen er mindre enn en baby. Begge deler er uansett større enn en penis. Og poenget er at sex skal være deilig og ikke vondt. Og husk på alle som revner under fødsel og må sy...

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det feil å si at kvinner generelt får mer nytelse av en større penis (tykkere)?  Sier bare at rent fysisk gir en større penis mer nytelse. Men dere velger vel heller ikke menn kun utifra størrelsen på utstyret, så dere ser da også kanskje litt mellom fingrene om en mann skulle være bra på andre områder...

Anonymkode: 45500...ba7

Ja, det er feil å si at kvinner får mer nytelse av en større penis. Kan dere ikke få det inn i pappen deres snart? 

Anonymkode: aefa9...142

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er feil å si at kvinner får mer nytelse av en større penis. Kan dere ikke få det inn i pappen deres snart? 

Anonymkode: aefa9...142

https://www.nrk.no/livsstil/--storre-penis-er-ikke-bedre-1.2602346

90% vil heller ha en tykk penis. Må jo ha noe med at en tykk penis er mer tilfredsstillende? Vil si det er ganske riktig å komme med den påstanden jeg kom med da. 

Anonymkode: 45500...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...