Gå til innhold

Major dealbreaker eller jeg som overreagerer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Raindrops skrev:

Oi, unnskyld men det høres helt fantastisk harry ut. Antar han var litt full men likevel. En ting er å dra på strippeklubb, jeg kan forstå tilltrekningen, men å sende en video av det til noen man dater og hele vennelisten på snap får meg til å lure litt angående de sosiale antenne hans. 

Ja.. Er det jeg også tenker :( tok det litt som en selvfølge at han skulle på strippeklubb, mtp at det er vel en på hvert gatehjørne der han er, men.. At han skulle føle for å dele besøket med meg og resten av vennelista hadde jeg ikke sett komme. Så ble ganske skuffa. Kjenner at jeg gruer meg litt til hva jeg skal si videre nå... har mistet helt lysten på å møte han igjen. 

Anonymkode: 8c17d...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en ekkel mann! Major dealbreaker ja. Farvel hadde jeg sagt. Ikke interessert i menn med elendig kvinnesyn.

Anonymkode: f7a4d...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

OK, så hva med damer som drar på Chippendale konserter da? Mange av dem har vel kjærester ? Om en blir dratt på scenen for lapdance bør hun automatisk dumpes, skulle hun være i et forhold ? For mange er dette uskyldig underholdning. Personlig er jeg ikke tilhenger av slikt, men skjønner at andre er annerledes enn meg, og å mene at hva han poster på snap (mest sannsynlig i feriefylla) - skal være en dealbreaker synes jeg er helt sjukt.  Hadde det vist direkte utroskap, vold eller noe helt jævlig, så ja, klart. Men dette var bare dumskap, ikke ondskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Dealbreaker for meg. Vitner om dritt kvinnesyn på alle måter, både for måten han behandla deg og måten han behandla henne. 

Jeg synes det er helt latterlig av han både å gjøre dette og å filme det, men hvordan vitner dette "om dritt kvinnesyn på alle måter"?

Anonymkode: cc861...172

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er helt latterlig av han både å gjøre dette og å filme det, men hvordan vitner dette "om dritt kvinnesyn på alle måter"?

Anonymkode: cc861...172

Eh....  å ytterst frivillig gå inn og kose seg med ren utnyttelse,  slaveri (JA!!), er og blir  forkastelig. Å dra til Asia der kvinner selger f si for  føden slike steder vitner om et kaldt, kynisk,  uempatisk svin av en person.  Jeg hadde aldri vekslet et ord med fyren igjen og selvfølgelig sendt inn anmeldelse for horekjøp.  

Anonymkode: c6628...83b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

OK, så hva med damer som drar på Chippendale konserter da? Mange av dem har vel kjærester ? Om en blir dratt på scenen for lapdance bør hun automatisk dumpes, skulle hun være i et forhold ? For mange er dette uskyldig underholdning. Personlig er jeg ikke tilhenger av slikt, men skjønner at andre er annerledes enn meg, og å mene at hva han poster på snap (mest sannsynlig i feriefylla) - skal være en dealbreaker synes jeg er helt sjukt.  Hadde det vist direkte utroskap, vold eller noe helt jævlig, så ja, klart. Men dette var bare dumskap, ikke ondskap. 

Feil . Dette er moderne slaveri,  ondskap satt i systemet . Å klare å kose seg ved å kjøpe menneske kjøtt (DET ER HVA SOM FOREGÅR PÅ 99%AV STRIPPEBULER)er så lavmål man kan få det. Motbydelig, amoralsk spark i trynet på både disse kvinnene,  deres familier,  landet og ikke minst  sine såkalte nærmeste der hjemme. 

Anonymkode: c6628...83b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på at han er 36 år og legger ut dette på snap, så hadde det absolutt vært en dealbreaker ja.

Blir flau på hans vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dealbraker for meg, og ikke noe stress. At han la det ut på mystory tenker jeg sier at han ikke ser på det noe som er vits i å skjule. Litt som at det er normalt at folk poster bilde av en joint når de er i Amsterdam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Feil . Dette er moderne slaveri,  ondskap satt i systemet . Å klare å kose seg ved å kjøpe menneske kjøtt (DET ER HVA SOM FOREGÅR PÅ 99%AV STRIPPEBULER)er så lavmål man kan få det. Motbydelig, amoralsk spark i trynet på både disse kvinnene,  deres familier,  landet og ikke minst  sine såkalte nærmeste der hjemme. 

Anonymkode: c6628...83b

Det står i H.I at det er en strippeklubb, ikke prostitusjon eller bordell. Jeg er som sagt ikke spesielt glad i dette selv, men du må ha tunga litt rett i munnen her. Om det å se på stripping er "modbydelig, amoralsk spark i trynet".. Osv. Hva med Brulesk? Eller magedans? Eller bikinibilder på et dameblad?? Du kan ikke feie alt under en og samme fane, isåfall blir det ekstreme generaliseringer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dealbreaker for meg så tidlig i et forhold. Hadde forholdet vart en stund å jeg følte meg trygg på han hadde saken vært en annen, men jeg trenger ikke usikkerhet så tidlig i et forhold. Har inntrykk av at de fleste menn på guttetur til den delen av verden finner seg horer og man vet aldri hva de kommer hjem igjen med.. nei fysj og æsj... Han kunne vel avbestilt eller invitert deg med i det minste om han mente noe alvorlig med forholdet deres.

Anonymkode: d14f1...9d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kunne vel avbestilt eller invitert deg med i det minste om han mente noe alvorlig med forholdet deres.

Anonymkode: d14f1...9d7

Du hadde syntes det var greit om du og en venninne skulle på 8-ukers asiatur sammen også rett før dere skal dra så hadde hun enten avbestilt eller bestemt seg for å ta med daten sin?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dealbreaker for meg så tidlig i et forhold. Hadde forholdet vart en stund å jeg følte meg trygg på han hadde saken vært en annen, men jeg trenger ikke usikkerhet så tidlig i et forhold. Har inntrykk av at de fleste menn på guttetur til den delen av verden finner seg horer og man vet aldri hva de kommer hjem igjen med.. nei fysj og æsj... Han kunne vel avbestilt eller invitert deg med i det minste om han mente noe alvorlig med forholdet deres.

Anonymkode: d14f1...9d7

Avbestille eller ta henne med? På kompistur? Når de har datet i seks uker? Kleint. 

Anonymkode: 22373...945

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dealbreaker for meg så tidlig i et forhold. Hadde forholdet vart en stund å jeg følte meg trygg på han hadde saken vært en annen, men jeg trenger ikke usikkerhet så tidlig i et forhold. Har inntrykk av at de fleste menn på guttetur til den delen av verden finner seg horer og man vet aldri hva de kommer hjem igjen med.. nei fysj og æsj... Han kunne vel avbestilt eller invitert deg med i det minste om han mente noe alvorlig med forholdet deres.

Anonymkode: d14f1...9d7

Nei altså, vi er ikke sammen :) vi har datet bare. 

TS

Anonymkode: 8c17d...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, fima skrev:

Han gjør det men ber deg om å vente? Deal breaker.

Enig. 

Du får ta praten til han kommer hjem, TS. Så sparer du ham en kjønnssykdom. :roll:

Anonymkode: 977c7...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Harry. Deal breaker!

Anonymkode: 5370e...9c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg hadde tenkt? : Æsj. 

 

Dealbreaker? Ja. I den forstand at jeg hadde blitt turned off for alltid.... Ikke en person jeg vil finne tiltrekkende etter dette.

Anonymkode: 03953...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mystory?? Shit, så ALLE som har han på snap kan se at han fikk to lapdancer på strippeklubb i Thailand?? Eehh!! Teit om man er 20, tragisk når man er 36!! Hadde ikke vært dealbreaker for meg om han var tipp topp på mange andre områder (nobody's perfect after all), men å dele sånt på snap er ultraharry!!! Dere har datet i 6 uker og er ikke kjærester, han har sendt deg sms hver eneste dag mens han har vært der. Du får sende ham sms med "seriøst, hva er det jeg ser på mystoryen din??" Det kan tolkes som om du er undrende, sint eller lattermild. Så venter du og ser hva han svarer deg ;)

Anonymkode: ba327...d41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stadig overasket over kvinnfolk som synes dette er motbydelig, så sitter dere selv og spiser popcorn og ser på Magic mike og alt det driten der, og ja dere snapper det. og er stolt av det. FOR DET ER HELT GREIT SIDEN DERE ER DAMER.

Skam dere.

 

Anonymkode: 03eb8...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...