Gå til innhold

Hvorfor tror menn at de blir lurt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følger mann slik logikk videre vil man fort komme frem til at folk som sender penger til diverse nigerianske prinser ikke blir lurt, de er bare ikke de skarpeste knivene i skuffen

Anonymkode: b8468...176

Men det er jo helt riktig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kollega ble med ei dame hjem på ONS. Sexen var helt elendig og hun virket ikke spesielt interessert. Han var faktisk såpass oppegående at han lukta lunta pga noen ting som skurra. Etter litt frem og tilbake viste det seg at hun var lesbisk men ønsket seg veldig et barn og var ute for å finne en kandidat under eggløsningen. De ble sittende å prate og hun var både lei seg og desperat. Han fikk seg ikke til å bli sint på henne.

Men han beskytter seg ALLTID etter den "nesten far opplevelsen".

Anonymkode: 17a67...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, peppermyntete skrev:

Men det er jo helt riktig.

Så dersom man ikke er den skarpeste kniven i skuffen så kan man per din definisjon ikke bli lurt? Gjelder dette i andre situasjoner også. La oss si at en eller annen sleip finansfyr får tak i alle sparepengene dine på en eller annen måte, eks ved en ponzi-svindel. Er du da ikke blitt lurt pga at denne finansfyren bare var litt smartere enn deg?

Anonymkode: b8468...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn som føler seg lurt fordi at kvinnen har sagt at hun vil ha abort burde dere tenke på at det er langt lettere å si at man vil ta abort når man ikke er gravid, enn å faktisk gjøre det. Alt blir så mye mer virkelig og alvorlig når situasjonen er der. Ingen kan gi en garanti for hvordan de ville reagert i en slik situasjon før de faktisk befinner seg i den. Jeg vil påstå at man blir ikke lurt dersom kvinnen ikke greier å gjennomføre en abort på tross av at hun på et tidspunkt, da det å være gravid var en fjern tanke, sa at hun ville gjøre det. Det er naturlig å skifte mening når en slik situasjon går fra å være en fjern tanke som "aldri skjer meg" til å sitte midt i den.

Anonymkode: add74...f7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, stan skrev:

Men ble du på noen måte lurt?

 

Hadde hun sagt du trengte ikke bruke kondom fordi hun brukte prevensjon?

Hadde hun sagt at hvis hun ble gravid ville hun ta abort?

 

Nei man blir ikke lurt til å bli far når man frivillig har sex. Situasjoner hvor kvinner voldtar menn og blir gravid av det er veldig sjeldent, men selvsagt tragisk hvis det skulle skje.

 

-mann33

Anonymkode: 39ac6...597

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et nivå du legger deg på.

Faktum er at mange kvinner lurer seg til graviditet. De fleste uhell er godt planlagte.

Anonymkode: 613a9...e23

Hvordan vet du dette? Finnes det forskning? Jeg har aldri hørt om tilfeller fra virkeligheten der dette faktisk har skjedd. Jeg har har en veldig stor omgangskrets og mange bekjente, bodd flere steder i Norge og utlandet, i storby og mindre byer, så vil ikke si at jeg "har bodd under en stein" heller. Har bare aldri hørt om tilfeller der det faktisk har skjedd... 

Anonymkode: 49931...448

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man er i et fast forhold og kvinnen slutter på p-piller uten at mannen vet det, da kan jeg være enig i at mannen ble lurt. 

Men hvis man har en ONS og lar være å bruke kondom fordi ei dame han ikke kjenner sier hun går på p-piller? Eller at hun vil ta abort hvis hun blir gravid? Hvis en mann går på den der, er han en idiot, rett og slett. Det er så enkelt som å ta ansvar for egen reproduksjon OG helse, bruk kondom! Verre er det ikke! Har null sympati for menn som klager og sutrer etter selv å ha satt seg i denne situasjonen. 

Anonymkode: 7e31f...0d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så dersom man ikke er den skarpeste kniven i skuffen så kan man per din definisjon ikke bli lurt? Gjelder dette i andre situasjoner også. La oss si at en eller annen sleip finansfyr får tak i alle sparepengene dine på en eller annen måte, eks ved en ponzi-svindel. Er du da ikke blitt lurt pga at denne finansfyren bare var litt smartere enn deg?

Anonymkode: b8468...176

Poenget er vel heller at lar du deg lure av såpass latterlige ting så finnes det ikke håp for deg. Hvis du ikke bruker kondom fordi dama sikkert går på p-piller, alle damer gjør jo det sant! da blir du ikke lurt, du er bare dum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av disse trådene er laget av samme person med masse frustrasjon fordi han føler seg lurt. Han går nok igjennom en veldig vanskelig periode og føler seg sviktet, og bruker kg som et sted for å lufte seg litt. Jeg tror ikke antall kvinner som har "lurt" menn har økt, men trådene ang emnet har økt på kg grunnet denne mannen. Jeg håper at alle menn som føler seg lurt får hjelp til å bearbeide alle følelsene og at fremtiden vil bringe mye lykke. Derimot synes jeg at antall tråder om akkurat samme emnet/spørsmål er unødvendig, og at personen som skriver flertallet av dem skjønner at han får bortimot samme svar i alle sammen. 

Er glad det endte bra for deg, mann33, til tross for en litt annen historie. :)

Anonymkode: 7da1b...5ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...