Gå til innhold

AUF-leder om Listhaug: – Kast kjerringa på hue ut av regjeringa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 3.5.2016 at 11.09, nordpedant skrev:

Det har blitt VIRKELIG rabalder og fordømmelse. Hva er det du ikke forstår? Denne saken illustrerer, om ikke annet, at media faktisk gir reell smekk på lanken til ungdomspolitikere som sier idiotiske ting, også om de tilhører AUF.

Hadde jeg spurt deg om hvordan media ville dekket dette utsagnet en uke før det skjedde hadde du vært helt sikker på at det ikke vil blitt omtalt i det hele tatt. Når det nå ble en shitstorm for Husseini endrer vi storyen. "Det hadde blitt verre om han var Frper".

Give it a break.

Jeg er enig med deg i dette når det gjelder papir-presse og nett, men det var veldig merkelig at NRk og TV2 ikke omtalte dette 1 mai.

Anonymkode: 04f6d...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  Jeg trodde at 1. mai først og fremst skulle være "arbeidernes dag" ?

 Hvorfor snakket denne AUF-lederen om strømmen av "flyktninger" på denne dagen?

Anonymkode: 70bf2...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferie
Den 1. mai 2016 at 18.05, AnonymBruker skrev:

http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/auf-leder-om-listhaug--kast-kjerringa-pa-hue-ut-av-regjeringa/3423219562.html

Jeg ønsker her en saklig debatt om ordbruken til AUF / AP. Arbeiderpartiet er sinna fordi regjeringen (Listhaug) ønsker å stramme inn innvandringspolitikken, er det noen i Norge som nå ennå ikke har oppdaget at AP har dreid og nå ønsker en ruas innvandringspolitikk?

Anonymkode: 04f6d...7cd

Hvem er det at han tror han er?

Hvis hun er en kjerring, ja da er han en skikkelig drittunge.

Og hvis han mener at en politiker som henne skal kastes på hue ut av regjeringen.

Ja, da kan vi fint avise grunnløse flyktninger.

Likt skal være likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.5.2016 at 13.46, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg i dette når det gjelder papir-presse og nett, men det var veldig merkelig at NRk og TV2 ikke omtalte dette 1 mai.

Anonymkode: 04f6d...7cd

Ikke legg for mye i det. 1. mai er en røddag (som ikke får samme hyperbemanning som 17. mai), og på de dagene koster det en god del ekstra å ha folk på jobb. På en sånn dag kan hva som helst vente til neste dag. Jeg har ikke tall på antall ganger jeg eller redaksjonen har fått anklager mot oss (og da snakker vi forøvrig om flere redaksjoner) om at vi prøver å dysse noe ned fordi vi ikke har skrevet om det. Enten visste vi ikke om det, eller så satt vi nedsnødd i andre saker.

Det er ikke mer politisk motivert enn det er politisk motivert at rørleggeren ikke rekker å gjøre oppgave x, men samtidig rekker oppgave y før han drar hjem for helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...