Gå til innhold

Synes du det er greit om kjæresten har krav til utseendet ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 3. mai 2016 at 10.44, kisskissbangbang skrev:

Jeg sier at kjæresten min liker å holde på hoftebeina/hoftene mine, og at jeg er en helt normalvektig kvinne med fett både her og der. Jeg har aldri sagt at jeg har utstikkende hoftebein, og jeg har på ingen måte sagt noe om at jeg spiser lite etter noe som kunne sklidd inn i en tråd om spiseforstyrrelser! Nå må du faen meg gi deg. 

Du glemte å svare på "godt voksen dame" delen. :fnise: Må si du holder deg vdldig bra for alderen da hvert fall.

---

Har ikke noen krav til partneren min, men jeg forventer jo likevel til en viss grad at han er den samme, det betyr dog ikke at han må se lik ut om 40 år. Så lenge han har en normal kropp pluss minus og tar hånd om seg selv så er det mer enn nok, selv om jeg elsker den muskuløse kroppen han har nå. Samme med han til meg, han syntes jeg er kjempesexy, og han skjønner jo at en dag kommer puppene mine til å henge litt mer osv., men så lenge jeg tar normalt vare på meg selv, steller og sminker meg osv, så er jo det helt greit. 

Vi har for øvrig godt gjennom kraftig depresjon fra min side, dødsfall (min mor), kronisk sykdom som plutselig forverret seg kraftig (han), trafikkulykke (han) blant annet. Vi er glad for hverandres utseende, men det er ikke det som holder oss sammen, da hadde det nok vært slutt for lenge siden for å si det sånn. 

Anonymkode: 382c7...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte å svare på "godt voksen dame" delen. :fnise: Må si du holder deg vdldig bra for alderen da hvert fall.

 

Anonymkode: 382c7...6dd

Bestemte meg for å ikke kommentere den :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. -Saraby,mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...