Gå til innhold

Menn som ikke ser at damer bruker mye sminke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg får ofte slike kommentarer fordi jeg hater maskara og eyeliner og går gjerne uten. Synes det er så rart at de ikke ser det. Spesielt når man bruker rouge. Sjeldent at man er perfekt rød i kinnene, på en bestemt plass, helt symmetrisk på begge sider :fnise: Men klager ikke da. Jeg prøver jo å sminke meg så naturlig som mulig, men bruker fortsatt concealer, rouge, foundation, og contouring i skinnene under rougen og rundt øynene. Og fortsatt får jeg beskjed om at jeg ser bra ut uten sminke haha. Ikke rart gutter da får sjokk når de ser hvordan jentene egentlig ser ut. 

Endret av uN91s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er kvinne. Så du mener altså det er brukt mest sminke på guttebildet. Jeg har aldri sett denne personen før, men googlet nå, og det er jo en mann. Ergo er det mindre sminke på guttebildet.

Anonymkode: 7cf49...b39

Nei, det mener jeg ikke. Du skrev at han var penest som mann, med lite sminke. Det er brukt mye sminke på begge bildene. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Er du kvinne? For i så fall beviser du at kvinner heller ikke nødvendigvis ser at det er brukt mye sminke. :ler: 

Jeg er fan av Courtney Act, men jeg ser nesten ikke at det er henne (han) på guttebildet på grunn av all sminken.  

Enig! Synes nesten han er sminket til det ugjenkjennelige på guttebildet. Hvis ikke det bare er hårfargen og lyset som gjør det. 

OT: Courtney Act 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, stjernefrukt skrev:

Enig! Synes nesten han er sminket til det ugjenkjennelige på guttebildet. Hvis ikke det bare er hårfargen og lyset som gjør det. 

OT: Courtney Act 😍

Veldig merkelig farge og fasong på øyenbrynene også. :klo: 

Og ja! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

150922105948089.jpg

Sånn for eksempel. Mange menn synes nok at hun har lite sminke på seg, men jeg ser lett hvor mye hun egentlig har på.

Anonymkode: 99c5b...896

Hvilken foundation bruker man for å få sånn hud?  :O 

Anonymkode: 5af03...db1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken foundation bruker man for å få sånn hud?  :O 

Anonymkode: 5af03...db1

En liten dæsj photoshop :)

Anonymkode: f054e...6f4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det egentlig så rart? Det er så mange kvinner som ikke kan vise seg uten sminke, at noen menn knapt opplever en kvinne uten sminke.

Virkelig kjip utvikling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi kvinner sminker oss så blir øynene mere dyptliggende, som er penere, og gir dybde i dobbel betydning. Mens menn fra naturens side har mer dyptliggende øyne enn kvinner. Derfor er det noen menn som ser har naturlig veldig pene øyne.

Anonymkode: 7cf49...b39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Er det egentlig så rart? Det er så mange kvinner som ikke kan vise seg uten sminke, at noen menn knapt opplever en kvinne uten sminke.

Virkelig kjip utvikling.

Men katten er alltid pen naturlig! Vi kvinner kan ikke måle oss med katten, så det er ikke så rart vi må sminke oss..

Anonymkode: 7cf49...b39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når vi kvinner sminker oss så blir øynene mere dyptliggende, som er penere, og gir dybde i dobbel betydning. Mens menn fra naturens side har mer dyptliggende øyne enn kvinner. Derfor er det noen menn som ser har naturlig veldig pene øyne.

Anonymkode: 7cf49...b39

Hvorfor har de det?

Fordi menn var jegere og kriget etc og trengte at øynene var dypere for å unngå skader på øynene?

Anonymkode: 84a1f...444

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har de det?

Fordi menn var jegere og kriget etc og trengte at øynene var dypere for å unngå skader på øynene?

Anonymkode: 84a1f...444

Det er nok korrekt. De har også mer lavtliggende øyebryn.

Anonymkode: 7cf49...b39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Er du kvinne? For i så fall beviser du at kvinner heller ikke nødvendigvis ser at det er brukt mye sminke. :ler: 

Jeg er fan av Courtney Act, men jeg ser nesten ikke at det er henne (han) på guttebildet på grunn av all sminken.  

Fan hvordan da? At han er heit?

Anonymkode: 51fa0...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok korrekt. De har også mer lavtliggende øyebryn.

Anonymkode: 7cf49...b39

Takk for svar! :)

Anonymkode: 84a1f...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men katten er alltid pen naturlig! Vi kvinner kan ikke måle oss med katten, så det er ikke så rart vi må sminke oss..

Anonymkode: 7cf49...b39

...

Jeg synes kvinner er på sin peneste når de er naturlig. Etter en natt med litt for mye drikke, litt for svett sex, litt for dårlig søvn -> da begynner vi å fjerne alt det overflødige. Kommer ned til utgangspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Ser ikke menn forskjell på mye sminke, litt sminke og naturlig? Da må de få seg briller altså! 

Jeg ser det lett. Foretrekker minst mulig sminke og vil ha ei naturlig pen dame. Sikker på de ikke er guttunger de som ikke ser når noen har mye sminke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner er blant de som bruker vanvittig mye sminke!

. Får helt sjokk når jeg er i Norge. Utviklingen er ekstrem i retning sminke,  parykker  ,botox etc. 

Anonymkode: 9e245...afb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fan hvordan da? At han er heit?

Anonymkode: 51fa0...60e

Nå blir dette veldig off topic, men ja, blant annet. Dette er ikke min type musikk i det hele tatt, men det må da være umulig å se denne videoen uten å smile fordi den er så gjennomført søt? Bare meg? Ok da. :sjenert: 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

...

Jeg synes kvinner er på sin peneste når de er naturlig. Etter en natt med litt for mye drikke, litt for svett sex, litt for dårlig søvn -> da begynner vi å fjerne alt det overflødige. Kommer ned til utgangspunktet.

Grøss og gru.

Anonymkode: 7cf49...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Klopp skrev:

Seriøst? Ser ikke menn forskjell på mye sminke, litt sminke og naturlig? Da må de få seg briller altså! 

Jeg ser det lett. Foretrekker minst mulig sminke og vil ha ei naturlig pen dame. Sikker på de ikke er guttunger de som ikke ser når noen har mye sminke? 

For å være ærlig synes jeg noen av damene uten sminke ser lite pene ut. Især de med rødt hår og lyse øyevipper. (Unnskyld!)

Anonymkode: 7cf49...b39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner er blant de som bruker vanvittig mye sminke!

. Får helt sjokk når jeg er i Norge. Utviklingen er ekstrem i retning sminke,  parykker  ,botox etc. 

Anonymkode: 9e245...afb

Ja, jøss, man ser bare parykkene hopper overalt når man går på gata. 

Anonymkode: 7cf49...b39

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...