søndagsengel? Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #361 Del Skrevet 16. februar 2005 I dag jobber jeg fra 16 igjen. Sto opp ganske tidlig, for jeg måtte til fotografen og ta passbilder, og så til politistasjonen for å bestille elektronisk pass til vi skal reise i påsken. :-) Farmor er nabo med politistasjonen, og jeg besøkte henne etter å ha bestilt pass. Hun var glad for besøk, og vi drakk te og spiste småkaker. Så fikk jeg med meg noen penger som jeg skulle spare til påskeferien... :-) De blir sikkert brukt opp før det, da... :oops: Nå skal jeg sette på litt ris, og skal spise kylling og ris med salat og potetsalat før jeg går på jobb. Lurer på om det skjer noe i dag... På mandag var det io hvertfall fullt kjør! Veldig spennenede, men etterpå merker jeg at jeg blir utrolig sliten av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 16. februar 2005 #362 Del Skrevet 16. februar 2005 er så trøtt å sliten hele tiden jeg å vil sove hele tia...........................gleder meg til å komme bort fra alt............gleder meg til sommmern.........skal se cæsar nå jeg.................god onsdagskveld til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. februar 2005 #363 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvordan fylte du ut det grønne arket til ntnu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #364 Del Skrevet 17. februar 2005 liv: delte det inn i 1., 2. og 3. studieår. På 1. og 2. skrev jeg ikke noe spes, bare 60 studiepoeng. På 3. skrev jeg alle emnene vi har hatt og studiepoeng for hvert av dem. I kolonnen under skrev jeg hva som gjenstår for å bli ferdig utdannet. Som vedlegg la jeg ved utskrift av karakterer fra Arena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. februar 2005 #365 Del Skrevet 18. februar 2005 Hallu! Ønsker deg en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #366 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei Fisken! Takk i like måte!! Kom nettopp fra jobb. Det er slitsomt, men utrolig gøy!!!! Håper jeg får meg en jobb til sommeren, nå er jeg mye mer motivert til å jobbe enn til å ta mastergrad :rosasmil: Sambo og jeg hadde planer om kino og restaurant i dag, men vurderer å gjøre det i morgen i stedet. Litt godt å slappe av hjemme etter en lang arbeidsdag. Får se hva vi bestemmer oss for. Må uansett spise litt NÅ, for jeg er sulten!! :enig_animasjon: Ellers blir jeg ikke grei å ha med å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. februar 2005 #367 Del Skrevet 18. februar 2005 Har du forresten snakket med de på Kompass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. februar 2005 #368 Del Skrevet 18. februar 2005 Her er forresten en fin side med litt adresser om du vil sende åpen søknad etterhvert! http://firmasok.eniro.no/c/biz/branch/auth.../youth/NL5.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #369 Del Skrevet 18. februar 2005 Takk for siden!! Har ikke snakket med kompass. Sendte en søknad, og der skrev jeg at jeg også er interessert i å bli kontaktet hvis de trenger vikar senere... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. februar 2005 #370 Del Skrevet 18. februar 2005 jeg har fått mail adressen dit så jeg tenkte jeg skulle maile de en søt liten søknad.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. februar 2005 #371 Del Skrevet 18. februar 2005 Ha en kjempe flott helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #372 Del Skrevet 19. februar 2005 Vi gikk ikke på restaurant og kino i går. Kjørte heller på besøk til et vennepar i Moss. Gjorde ikke noe spesielt, bare skravla, spiste potetgull og så på idol... Veldig koselig! I dag har sambo og jeg vært rundt og sett på våtromsbelegg og våtromstapet. Skal lage vaskerom i kjelleren. Det skal bli deilig å få veskemaskinen ut fra badet!! :-) Kjøpte noen brukte PS2-spill og et par dvd-filmer. Vi var også rundt og så på ting vi kan sette på ønskelista til bryllupet , og så tok vi båten ut til Hankø Fjordhotell hvor vi skal være på bryllupsnatten. Nå har vi nettopp spist LITT pasta. Ikke mye, siden vi skal ut og spise i kveld. Kinoen begynner 20.15, og vi tenkte å spise før det. Så det er bare et par timer til vi drar. Ha en fin lørdag!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #373 Del Skrevet 20. februar 2005 Vi hadde en kjempekoselig kveld i går! Maten var over all forventning, og vi satt lenge på restauranten. Orket ikke dessert, men bestilte hver vår kopp med indisk te. Den var utrolig god, men jeg tror det var mye koffein i den, for ingen av oss klarte å sovne i natt, enda det var ganske sent! :o Etter maten gikk vi på kino. Så "Meet the Fockers". Den var stort sett morsom, men vi kunne like gjerne ventet med å se den til den kom på video (jeg ble etter hvert mest opptatt av å sette diagnose på den lille gutten som snakker tegnspråk - han var akkurat som en gutt jeg passet i sommer som skulle utredes for autisme...) I dag skal sambo jobbe fram til ca 17.00. Han driver et firma i tillegg til den vanlige jobben sin, og jobber derfor en del på ettermiddager, kvelder og i helger. I dag passer det jo bra, siden jeg er nødt til å skrive på praksisoppgaven. :-? I kveld skal vi spise hjemmelaget pizza, og jeg har laget Arkanas rømmedressing (som forøvrig smaker heeelt fantastisk!!!!! ) Ville heller vært ute, det er nydelig vær!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #374 Del Skrevet 20. februar 2005 Åhh, det er så typisk meg å gjøre alt mulig annet når jeg skal skrive oppgave!!! :-x :-( :evil: Har nå hengt opp klær, satt på en ny maskin med klær, lagt på plass klær og vasket vinduer... :-? Selvfølgelig ting jeg er glad for å få gjort, men det skal legges til at jeg bare har skrevet en halv setning på oppgaven!!! Fant nettopp ut at jeg ikke jobber neste helg, som jeg trodde. Jobber ikke før helgen etter der igjen. Så da har jeg neste helg til å skrive... tror jeg vil ha som mål å bli stort sett ferdig da. DET HADDE VÆRT DEILIG!!!!!!!!!!!!!Skal ha veiledning uka etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #375 Del Skrevet 20. februar 2005 Det er merkelig hvor mye annet jeg får unna når jeg har en oppgave å skrive! I flere måneder har jeg utsatt å smøre kvistlakk på veggene i gangen fordi det er så kjedelig...men nå er det nesten unnagjort!! :-) Hadde ingen pensel da, så jeg brukte bomull. Det fungerte veldig bra, men jeg fikk jo en del kvistlakk på hendene, da. Og det sitter godt! Jeg har ikke rødsprit, og det er søndag og stengt... :-? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #376 Del Skrevet 20. februar 2005 Vil bare si Skal si du har vært effektiv i dag! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 21. februar 2005 #377 Del Skrevet 21. februar 2005 hallais! :-) hvordan har du det? klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #378 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei hei begge to!! Koselig at noen er innom her :rosasmil: Jeg har det kjempebra! :-) (Siden du spurte, liksom...). Kom nettopp hjem fra nok en dag på praksisstedet. Det er så gøy der!! Synd det bare er ca 3 uker igjen... men men...det går jo an å håpe på jobb i fremtiden Nå skal jeg lage pannekaker. Oppdaget nettopp at et er tomt for blåbærsyltetøy!!! :klø: Må nok en tur i butikken før middag ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #379 Del Skrevet 23. februar 2005 Nå har jeg kommet hjem fra jobb, og er i gang med å koke egg til sandwich. Har tenkt å rydde litt i huset etter maten, og deretter håper jeg at jeg er motivert til å skrive mer på oppgaven. Bare en halvtime letter godt på samvittigheten! Og dessuten - når jeg først kommer i gang går tiden veldig fort! :-) I går fikk jeg ikke skrevet noe, for da var jeg støttekontakt etter jobb. Vi var på kino: Venner for livet. Helt ok barnefilm. Skjønner godt at ungene var litt redde, selv skvatt jeg godt et par ganger :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. februar 2005 #380 Del Skrevet 24. februar 2005 Fått embla i dag? Ingen ledige jobber til oss.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå