Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

:ler: Det er sant, det!

Kan ikke skrive mye pga. armen. Bruker venstrehånda nå, men den er ikke helt god den heller, så jeg vil ikke slite den ut... :-? Har funnet noen ledige stillinger i fagbladet dag. En del av dem har litt lang reisevei, men jeg holder nok ut et års tid, så kan jeg bli gravid etter det og få gode fødselspenger :sjarmor: Tviler på at jeg får noen jobb, ettersom jeg ikke er ferdig utdannet en gang, og stillingene er ledige fra før jeg er ferdig på skolen. men jeg får i hvertfall INGEN jobb hvis jeg ikke søker!! Skriver søknader i morgen hvis armene er bedre... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det var det med jobb da.. Har du søkt på det barnehjemmet du har hatt praksis?

Ja. Søknadsfristen gikk ut i dag. Men det er bare tilkallingsvakt-stilling. Hvis jeg ikke skal gå på skole fra høsten må jeg jo ha en skikkelig jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes mannen om babyplaner da? min er ikke helt der enda.. Men det er mest fordi han er aå alt for praktisk tror jeg.. Når vi endelig får oss et sted å bo og jobber begge to så tror jeg han er litt mer i min tankebane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes mannen om babyplaner da? min er ikke helt der enda..

Han er veldig klar! har vært det i mange år, og ble det spesielt etter at et vennepar fikk baby for 2,5 år siden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med en fridag!! Har ikke gjort noe på oppgaven... :-? Har skrevet jobbsøknader, og ettersom jeg skriver med venstre hånd har jeg brukt lang tid på det... Armen er fortsatt vond... :(:sur: Jeg har forresten bakt sjokoladekake også. Skal i bursdag hos mamma og pappa etterpå, til de de har i besøkshjem. Det blir pizza og kake :sikle:

I morgen drar mamma, jeg og ungene på busstur til oslo med mange fra jobben til mamma. Skal på teater og se på Olsenbanden. Gleder meg! Det gjør ungene også! Spesielt fordi han som har en av hovedrollene skal ta bussen hjem med oss (faren hans jobber med mamma). Det blitr nok stort for dem! :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi snakket litt om det i går og han kunne vel egentlig tenke seg å vente i allefall til vi hadde fått kjøpt oss noe og så begynne å prøve med en gang etter det.. Så da blir det vel prøving om et års tid.. Han var vel egentlig ikke helt fremmed for å prøve før vi får kjøpt noe sted heller da, men da måtte vi bo et annet sted.. Er jo ikke no sted for en baby sånn vi bor nå da. Men vi får se.. Ser i allefall lyst ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut liv! :-) Flytt til hjembyen, så kan vi gå på babykino sammen... :wink::sjarmor:

Koselig i barnebursdag i går! :-) ble mye legobygging... i dag skal vi jo som sagt på teater i Oslo, og drar innover i god tid sånn at vi får en bytur først :-) Sambo skal jobbe i dag, stakkars! jeg sendte med han resten av sjokoladekaka, da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosa oss skikkelig på Oslotur i går! :-) Så på slottet (men gardevaktene var visst litt skumle... :ler: ). Teateret var morsomt, kjempeflinke skuespillebarn! Og som sagt hadde vi med oss en av dem på toget hjem etter forestillingen. Barna fikk autografer, men de turte ikke å snakke med ham... :wink: Da jeg kom hjem spiste jeg noen pizzabiter, for sambo hadde bestilt pizza og leid film.

Nå har jeg nettopp stått opp. Hadde tenkt å gå tur i dag, men det blåser veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en flott søndag. Beklager at jeg er kjempetreg med å følge med her i dagboka. Tiden strekker bare ikke til bestandig.

Klem! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en flott søndag. Beklager at jeg er kjempetreg med å følge med her i dagboka. Tiden strekker bare ikke til bestandig.

:-) Klem! :klem2:

Hei! Så koselig at du var innom!!! :klem: Jeg følger med i din, selv om det er lenge siden jeg har skrevet! Men skal legge igjen en hilsen jeg!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei søndagsebgel:)

nå har jeg vært innom dagboka di:) skla innom bryllupsdagboka å :)

må vell snart avslutte heeh begynner å få litt klaus i rompa...................... :tunge1:

er så koselig innpå her :)

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekka nettopp turnusen for å se hvordan jeg jobber i morgen, og fant ut at jeg begynner 7.30. Jobber til 24.00 i dag, og er hjemme ca 00.30. Tar sikkert hvertfall en halvtime før jeg sovner. Så må jeg stå opp ca 06.00 i morgen. Kan det være lovlig det da?? :-? :sove: (tror jeg bruker begynnelsen av morgendagen til "studier" hjemme, jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du fått gjort noe i dag da? Jeg har ikke kommet helt i gang enda.. Overraskende?

Har gjort mye rart, men det har ikke noe med skole å gjøre... :oops: Vært i butikken, sett på tv, skiftet på sengene, satt på en maskin med klær... Og vært en god stund her på KG. Nå lager jeg mat - fullkornspasta med karri- og chilisaus med blåskjell (blåskjell fra boks...ikke akkurat det store fant jeg ut. Men jeg prøver likevel...) :-) Nå skal jeg spise og ordne meg, og om 1 1/2 time drar jeg på jobb... Så var den dagen over, uten at jeg har fått skrevet noe på oppgaven :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja dagene går fort. nå har jeg ringt it på skolen og de var klar over problemet i allefall.. så fikk jeg en annen server-adresse jeg kunne bruke så lenge og da kom jeg inn! Og der lå det 6 mail og ventet.. Så na har jeg slettet 4 som ikke var noe intressante og lest de to andre..

Har lyst å spille jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallois :P siter å spiser q yoghurt jeg:)nam nam............

redusert sukkerinnhold og greier:) kjempegodt

hvordan går det med deg da?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-) Tok meg like godt en studiedag i dag, jeg. Jobba sent i går, og skal jobbe sent i morgen, så jeg trengte det! Dagen SKAL brukes til oppgaveskriving!! Så jeg må vel nesten komme i gang snart...Skal hente de jeg er støttekontakt for kl 16, og har tenkt å ta bilder til nytt pass før det.

Forrsten, da jeg kom hjem fra jobb i går (eller det var vel i natt, ca 00.30), fant jeg en pose i gangen som det var en lapp på med et hjerte, og det sto at den var til meg. Oppi posen lå det et par kjempefine støvletter fra sambo!! Han lå og sov, men jeg måtte bare vekke han, jeg ble så glad! Han er søt da!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nååå så utrolig søtt da! :)

så bra at du er lykkelig :wink:

fikk et kjempe fint valentins brev av typen min og........han hadde laget det selv da med bilder å alt sånn på fotopapir.............åå så søtt!

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...