Gå til innhold

Spil, regler og andre forvirrende ting med å være singel...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hei :-)

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg må bare slenge dette ut, og håpe jeg får noen gode innspill :-P

Jeg er i starten av 30-årene, har barn og ble singel for litt over ett halvt år siden. Jeg er fortsatt på ingen måte klar for noe seriøst, MEN tenkte at nå var det på tide å begynne å flørte litt ;-)

Så.. hvor begynner man? Hvordan gjør man det i 2016? Jeg er ikke helt der at jeg vil laste ned Tinder og disse andre nettdating sidene, det blir litt for seriøst for meg. I tillegg til at noen vil jo alltid se bilde av deg der, og jeg er ikke klar for det.. Eller er det ikke sånn? Og hvordan er reglene? Hater egentlig sånn spill..

:P

 

Anonymkode: 50d6e...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tinder, Happn og de andre appene er veldig lite "farlige" og for seriøst. Noen bruker det til hookups andre bruker det for å bli kjent med nye menn/damer for å se om det kan bli noe. Nettdating er kommet for og bli og er vell det mest normale nå :) Det er ingenting farlig eller flaut ved å melde seg inn, stort sett alle single bruker det! 
 

Anonymkode: 6deea...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du unngå å laste ned tinder e.l gjør du det. Moralen til alle som bruker det, går rett i grøfta relativt kvikt etter oppstart.

Anonymkode: 01547...03d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei hei :-)

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg må bare slenge dette ut, og håpe jeg får noen gode innspill :-P

Jeg er i starten av 30-årene, har barn og ble singel for litt over ett halvt år siden. Jeg er fortsatt på ingen måte klar for noe seriøst, MEN tenkte at nå var det på tide å begynne å flørte litt ;-)

Så.. hvor begynner man? Hvordan gjør man det i 2016? Jeg er ikke helt der at jeg vil laste ned Tinder og disse andre nettdating sidene, det blir litt for seriøst for meg. I tillegg til at noen vil jo alltid se bilde av deg der, og jeg er ikke klar for det.. Eller er det ikke sånn? Og hvordan er reglene? Hater egentlig sånn spill..

:P

 

Anonymkode: 50d6e...787

Tinder er ikke seriøst. Du kan ha bilder der hvor ikke ansiktet er så tydelig. Det er vel ingen regler eller spill. Du tror visst single er en egen rase eller noe sånt. Men du er faktisk en av dem selv.

Anonymkode: 1419d...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...