Gå til innhold

Gi oss jula tilbake


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Framtiden i våre hender kjører en kampanje på dette. De vil at Nidar skal slutte å selge julemarsipan i oktober og at julepynt i butikkene ikke skal opp nå på denne tiden. Jeg støtter denne kampanjen selv om jeg er i julerus selv akkurat nå. At jeg sitter hjemme og syr julekalender er en ting, men å se butikkene med julepynt nå er for tidlig. Men jeg tenkte det kunne være moro å høre hva dere her på juleforumet synes? Ja til julemarsipan etc nå, eller la oss vente til slutten av november?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan godt drøyes litt for min del :Nikke:

Jeg gleder meg til jul, og klør i fingrene etter å pynte og kose meg med jula, men jeg venter da til desember uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% enig med dere! Jul er jul. Jeg vil ikke ha jul i oktober. Og jeg syr selv på juleløper hjemme! Men julemarsipanen kjøper jeg IKKE ennå, ikke på vilkår!!! :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes godt man kan vente. Hvorfor må jula absolutt strekke seg over så lang tid som mulig? Hvis jula hadde vart hele året hadde den ikke lenger vært spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Framtiden i våre hender kjører en kampanje på dette. De vil at Nidar skal slutte å selge julemarsipan i oktober og at julepynt i butikkene ikke skal opp nå på denne tiden. Jeg støtter denne kampanjen selv om jeg er i julerus selv akkurat nå. At jeg sitter hjemme og syr julekalender er en ting, men å se butikkene med julepynt nå er for tidlig. Men jeg tenkte det kunne være moro å høre hva dere her på juleforumet synes? Ja til julemarsipan etc nå, eller la oss vente til slutten av november?

:enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent med jul til det blir jul!!

Å sysle med juleforberedelser på hjemmefronten, det blir jo noe annet... Er jo mye som må gjøres før lillejulaften...

www.giossjulatilbake.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

På mange måter er dette et slikt politisk korrekt

prosjekt (altså underskriviningsaksjonen), og da

blir jeg med en gang tvilende.

Det enkleste er å stemme med hva du gjør. La

være å kjøpe det som tilbys før du mener det

er på tide. Da vil det automatisk rette seg ut

over tid.

Samtidig er det mange som har liten tid og

enda mindre når det tetter seg til de siste

ukene før Jul, så jeg kan forstå at endel setter

pris på å få gjort ting unna. Men man trenger

jo ikke glitter og stas i gater, vinduer mm. for

å få kjøpt det som trenges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piarina (ikke innlogget)

Enig med alle, og særlig med gjest ovenfor som poengterer at man viser dette best gjennom sine handlinger (eller i denne sammenheng gjennom å ikke handle...) :) September og oktober er altfor tidlig med julemarsipan og julegater etc, men fra ca midten av november er det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...