Gå til innhold

Behovet for å "ligge fra seg"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du gjøre det slutt da, så du kan få knullet rundt.

Anonymkode: ffa44...d23

Var det jeg også skulle svare. Enten får du leve med den følelsen du har, eller så får du faktisk gro noen baller å gjøre slutt, så leve livet litt. 

Det at dama ikke gidder gjøre det du har lyst til, er fordi hun har opplevd det med mer attraktive menn tidligere i livet sitt. Du er trygghetsputa hennes, ikke den hun tenner på uhemmet.

Det at du er 30+ hjelper bra, du kan dra damer nedi 22-25 års alderen som er like kåte som dama di en gang var.

Anonymkode: 1c81a...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 4. mai 2016 at 8.30, AnonymBruker skrev:

For å balansere denne tråden litt... Jeg kunne aldri tenkt meg å ha sex utenfor et forhold. Godt mulig mange har det, men det tror jeg nok har en del med hvilke verdier man har. Eventuelt går folk inn i et forhold uten at underbevisstheten er helt overbevist på at de egentlig ønsker et forhold med denne personen. Mulig jeg er en utdøende rase som tenker på sex bare som en måte å vise min kjærlighet på.

Anonymkode: 03db1...cb5

Jeg er helt enig. Jeg er det som må kalles godt voksen. Det er en del år siden jeg fylte 40. Jeg raste ikke fra meg i ungdommen, ei heller senere og jeg angrer ikke det aller minste på det. Føler heller ikke jeg kommer til å få lyst til å rase fra meg ved fylte 60 eller 60, for den del. Sex med noen bare for sexens skyld synes jeg rett og slett høres vanvittig kjedelig ut og jeg ser ikke poenget i det hele tatt. 

Anonymkode: 03bc8...a93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...