Gå til innhold

Dere tre som ble spådd...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du spå meg også? 
Lurer ikke så mye på det med kjærlighet og sånt, men 

mer om økonomi og helse. 

 

 

Anonymkode: 36bdd...c8e

Kommer snart din tarot spåing.

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, O.G. skrev:

Du må lage en tråd og spå oss en gang du også

Jeg er som sagt ikke noe god på å legge tarot, sånn det er nå så legger jeg bare kort en sjelden gang og kun for de som står meg nærmest. Jeg kan ikke spå andre så lenge jeg ikke har troen på at jeg kan få det til. Det handler jo også om å gjøre seg kjent med tarot og alle de forskjellige kortene som er i en tarotstokk. Det eneste jeg føler meg sikker på er at jeg har funnet en tarotstokk som passer meg veldig godt:) 

Akkurat nå driver jeg bare å øver meg og tester det ut egentlig.

Endret av Othelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANONYM BRUKER 6f9ba...5a2

Anonymbruker: 

 

Det vil komme nyheter og meldinger av alle slag, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med. 

 

Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise. Kortet kan indikere en lykkelig hurtig avslutning. Kortet står også for kommunikasjon over avstander.

 

Langsomt vekst. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig. Kortet kan også vise til ulike former for ubetalt arbeid.

 

 Det kan se ut som om noe er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. 

 

Du lurte ikke på kjærlighet, men vil tilføye at du omringes av nettopp det.

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
4 minutter siden, Polly Ester skrev:

Jeg venter på en ny tråd fra deg også jeg. :) 

Vi har fått oss en ny en nu, det får holde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Othelia skrev:

Unnskyld for at jeg maser, men jeg må bare spørre deg en gang til om du vær så snill kan spå meg også? Du trenger ikke om du ikke vil, det er jo utrolig mange som har spurt deg om å bli spådd allerede :) Jeg synes bare sånt her er kjempe spennende, og har faktisk kjøpt meg min egen tarotstokk som jeg pusler litt med en gang i blant. Men jeg er ikke akkurat noe særlig god på det akkurat :) 

Ja, skal spå deg! Morsomt at du også spår, kanskje du vil spå meg en gang? :) Selv om man kan spå selv, er det alltid spennende om andre spå en, så skjønner du vil bli spådd! :) Svar kommer etter hvert! 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, O.G. skrev:

Ok, så vi har fått oss en ny spåer her...

Spår du? :) Vil du spå meg? Hilsen TS :) 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skal spå deg! Morsomt at du også spår, kanskje du vil spå meg en gang? :) Selv om man kan spå selv, er det alltid spennende om andre spå en, så skjønner du vil bli spådd! :) Svar kommer etter hvert! 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Åh, tusen takk! Det er kjempesnilt av deg! Ja, du har helt rett i det :) På den ene siden har jeg lyst til å bli spådd bare fordi jeg syns det er spennende å bli spådd, og på den andre siden så er det spennende fordi det gir meg litt innblikk i hvordan du leser kortene om du skjønner? Jeg kan gjerne prøve meg på å spå deg om du har lyst ja, bare send meg en pm når du har lyst:) Hadde vært fint å hatt noen å snakke med om sånt som kan dette bedre enn meg, så sånn sett er du en perfekt "prøvekanin":fnise: Jeg har klart å spå meg selv skremmende godt enkelte ganger, men det er liksom noe helt annet å spå noen andre. Og så er jeg litt fascinert over at enkelte kort dukker opp hele tiden, mens andre aldri dukker opp i det hele tatt.

Unnskyld for avsporingen i tråden din forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være så grei å spå meg også? Jeg gir en ærlig tilbakemelding :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spår du? :) Vil du spå meg? Hilsen TS :) 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Beklager, jeg har pause. Hvilken stokk bruker du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også veldig gjerne bli spådd, har alltid interresert meg i sånt og gir også tilbakemelding om du ønsker:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, O.G. skrev:

Vi har fått oss en ny en nu, det får holde. 

Ok. Skal ikke mase på deg om du ikke har planer om å lage en ny tråd, men du spår på spesifikke spørsmål, mens AB i denne tråden spår generelt, så det blir litt forskjellig. 

Endret av Polly Ester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OTHELIA:

 

Du blir av og til et offer for andre menneskers misoppfatninger. 

 

Du går og venter på noe.

 

 En hyggelig fremmed gir deg muligheter for lidenskap, opphisselse og eventyr. 

 

Du føler deg stadig mer kreativ og inspirert, og nye ideer spirer. 

 

Du vil motta gode nyheter og troverdig informasjon om noe. Noe som før var ukjent, blir bragt frem i lyset.

 

Mulig at du har en person med autoritet i livet ditt, som hindrer deg litt i å gå videre, fordi den personen er vant til å få ting til å skje på sin måte. 

 

Reise kommer opp. Det kan være en ferie, flytting eller reise til et annet land.

 

Du kan ha god nytte av meditasjon, og fordype deg i noe. Mer overskudd kommer da til deg, om du får tilbrakt litt tid for deg selv. Vinn vinn situasjon for både deg selv og de rundt deg.

Du er mer effektiv med det du gjør på egen hånd.

 

Får opp nye planer som blir suksess. Hold dine kort trykket til ditt bryst, ellers kan noen komme til å stjele dine gode ideer før du selv har satt ordentlig i gang.

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OTHELIA:

 

Du blir av og til et offer for andre menneskers misoppfatninger. 

 

Du går og venter på noe.

 

 En hyggelig fremmed gir deg muligheter for lidenskap, opphisselse og eventyr. 

 

Du føler deg stadig mer kreativ og inspirert, og nye ideer spirer. 

 

Du vil motta gode nyheter og troverdig informasjon om noe. Noe som før var ukjent, blir bragt frem i lyset.

 

Mulig at du har en person med autoritet i livet ditt, som hindrer deg litt i å gå videre, fordi den personen er vant til å få ting til å skje på sin måte. 

 

Reise kommer opp. Det kan være en ferie, flytting eller reise til et annet land.

 

Du kan ha god nytte av meditasjon, og fordype deg i noe. Mer overskudd kommer da til deg, om du får tilbrakt litt tid for deg selv. Vinn vinn situasjon for både deg selv og de rundt deg.

Du er mer effektiv med det du gjør på egen hånd.

 

Får opp nye planer som blir suksess. Hold dine kort trykket til ditt bryst, ellers kan noen komme til å stjele dine gode ideer før du selv har satt ordentlig i gang.

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Dette her stemte faktisk ganske bra syns jeg! :)

Foreldrene mine er den autoriteten i livet mitt som hindrer meg litt i å gå videre, nettopp fordi de begge er veldig vant til å få det som de vil. Står i en litt spesiell situasjon i forhold til dem nå om dagen, jeg bor for tett på dem og begynner å kjenne mer og mer på at jeg trenger avstand. Mye av det handler også om at de misforstår eller har misoppfatninger om meg som person. Men akkurat det kan også gjelde for en annen situasjon i livet mitt. Og det er liksom ikke helt sånn at jeg går og venter på noe, men jeg føler at hele livet mitt står på vent akkurat nå:) Så både ferie, reise og flytting kan godt stemme, men det er ingenting som er bestemt enda. Ellers stemmer det veldig godt det punktet ditt med kreativitet, for det er akkurat sånn jeg er som person. Og det at jeg bor her jeg bor nå gjør at jeg plutselig har fått utløp for masse kreativitet jeg ikke har fått utløp for tidligere:fnise: Og jeg er mer effektiv og jeg trives bedre når jeg får gjøre ting på egenhånd, og du har rett i at jeg har nytte av meditasjon og å fordype meg i ting. Jeg har behov for tid for meg selv for å hente meg inn igjen og samle meg selv, så jeg pleier å ta "timeouter" når jeg kjenner det er for mye rundt meg.

Resten er ting som jeg må vente og se om hvordan blir:) Tusen takk skal du ha:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

VESTLANDSJENTE 29:

 

Kommer opp forelskelse. En helt spesiell person vil snart dukke opp. Kan møtes i samarbeid.

Undertegning av avtaler, forpliktelser, partnerskap. 

 Rikdom og stabilitet fører med dette. Så blir snart endring økonomisk, du vil oppnå penger. Noen ganger vil kortet indikere en stor utgift, men dog en positiv utgift. 

Forandringer. I kjølevannet av forandringene er det gode utsikter både økonomisk og materielt. 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Tusen takk for svar! Blir spennende å se framover. Jeg har kanskje en i kikkerten, kan jo håpe det er han ;)

Anonymkode: bc829...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å spå meg? Hadde vært interessant å se hva kortene sier om meg og framtiden. Bare om du orker altså, ser jo at det har vært stor pågang her. ☺ Jeg gir selvsagt tilbakemelding.

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tilbakemeldingen! Et barn kom opp, det føltes ikke som ditt, men et rundt deg som kommer til å få stor betydning og innvirkning på deg og ditt liv. Barn kan også symbolisere et prosjekt eller liknende. Er positivt og forbundet med kun glede når det dukker opp. Jeg følte det var snakk om et barn rundt deg her i spåingen. Blir spennende å se da? Hva det evt gjelder. Noe veldig positivt er det i alle fall! :) 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Så spennende :)

Håper på No positivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du finner ut at du har tid og lyst til å spå enda flere, er jeg også veldig interessert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veldig lyst å bli spådd! Gir selvsagt tilbakemelding :) på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Om du har tid og ork så ønsker jeg også å bli spådd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...